![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoniet, schiet je niet goed met hen op. Dan word je voorzichtigheidshalve vriendelijk behandeld zolang zij niet in de meerderheid zijn. Slaapwandel in dat geval maar verder, maar jij hebt je keuze gemaakt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Etienne Vermeersch bedreigd door islamisten Ingezonden door LVB op 2009-11-02 11:00 etienne vermeersch De bekende Vlaamse intellectueel Etienne Vermeersch kreeg in 2006 politiebescherming omdat hij doodsbedreigingen had ontvangen van islamisten. Ook nu wordt hij nog onder druk gezet door islamitische organisaties om zijn kritiek op de islam voor zich te houden. "Geachte zwijn. Ik zweer het u dat we op zoek zijn naar jou, en owee wanneer we je vinden, België is namelijk klein. Ik raad u aan om voortaan goed om je heen te kijken want ik heb op de Koran gezworen dat je darmen in de Gentse straten te rapen zullen zijn." Dat kreeg Vermeersch toegestuurd na zijn kritiek op de felle reactie van de moslimwereld op de Mohammedcartoons in 2006. Ook nu nog wordt Vermeersch onder druk gezet om geen kritiek te uiten op de islam. "Ik heb het christendom vroeger hard aangepakt, maar kreeg nooit bedreigingen. 'We gaan voor u bidden', kreeg ik toen te horen", lacht Vermeersch. "De islam is daar veel dreigender in. Ik krijg nu mails van islamistische bewegingen uit het buitenland om toch maar te zwijgen over de moslims. Maar er wordt niet langer met de dood gedreigd." De Morgen, 2 november 2009 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Burger
|
![]() Geldt het ook voor de Marokkaanse koning?
Koning Miep de zesde (je bent de naam Mohammed niet waard), mocht je deze brief ooit onder je ogen krijgen, weet dat je met je beleid een grens bent overschreden door onze geleerden, broeders en zusters gevangen te nemen en hen in je kerkers te werpen. Weet, dat de du'as (gebeden) van deze nobele onschuldige zielen, die slechts worden gemarteld omdat zij slechts zeggen dat Allah hun Heer is; en niet Amerika of de zichzelf bekroonde Amir Al Moeminien, door Allah uiteindelijk (insha'Allah) verhoord zullen worden. Weet, Miep de zesde, dat het mijn grootse wens is om te zien hoe jouw borstkas wordt opengescheurd en te zien hoe jouw rouwe kloppende hart uit je lichaam wordt gerukt en dan vervolgens te zien hoe de dood naar je rotte ziel grijpt om het onder je geschreeuw en tegenstribbeling naar de kerkers van de Hel te slepen. Weet, dat het slechts een kwestie van tijd is voordat de aarde je macht en koninkrijk opslokt. Deel van een brief geschreven door Mohammed B, nu in de Nederlandse gevangenis en voorbeeld voor shariah4belgium en sharia4holland. Abu imran zei onlangs nog dat een tweede Van Gogh mogelijk is. Mohammed B die Van Gogh vermoordde wordt haast aanbeden en zijn voorbeeld is inspiratie voor vele zieke harten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Tomcruse
Wat is het verschil met dit bericht? Is dit een oude traditie in de islam? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet afschaffen die rechten, maar niet laten misbruiken door hypocrieten! Laatst gewijzigd door andev : 11 januari 2011 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor politieke onnozelaars hebben dat zo ver laten komen? Er er lopen er zelfs nu nog rond die menen dat we er nog meer moeten binnen laten, als "verrijking".... In de loop van de geschiedenis zijn er al zoveel stommiteiten en rampen gebeurd, nu is het bijna weer zover! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#649 |
|
![]() Doodsbedreigingen moeten onderzocht worden en de daders (indien gevonden) gestraft. Dat is evident.
![]() |
#650 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je wil absoluut de verworven rechten beschermen wat een goede zaak is maar ze ook nog toepassen is beter. Je kan wel zeggen dat een doodsbedreiging moet onderzocht worden maar waar is het resultaat? De bedreigingen die ik heb gekregen moeten vlotjes op te sporen zijn maar sinds mei vorig jaar heb ik nog niets gehoord terwijl de bedreigingen gewoon verder gaan. Men is meer begaan met het in kaart brengen dan met daadwerkelijk in te grijpen, denk ik. Misschien laten ze ook alles op zijn beloop tot het echt uit de hand loopt en er een precedent is om zwaar in te grijpen. Maar niks is niks en je kan dus alleen hopen dat ze niet slapen her en der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||||
|
![]() Citaat:
En indien die rechten geschonden worden dan moet daar tegen opgetreden worden, ook dat is evident. Citaat:
Citaat:
Het systeem is niet perfect, maar het is het beste wat we hebben. Citaat:
Ik weet nog niet waarom. Maar in het geval ge toch de waarheid spreekt, dan wens ik u veel sterkte in uw strijd en ik hoop dat ge resultaat hebt. Hebt ge al eens gevraagd hoe het onderzoek vordert?
![]() |
![]() |
#652 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vind je niet dat ze zelf contact mogen nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() Tom,
stop eens met je antwoorden in de quotes van anderen te schrijven. 1) Het komt over alsof ik die geschreven heb 2) Je maakt het moeilijk voor mensen om er op te antwoorden (quote werkt niet).
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 januari 2011 om 07:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
|
![]() @Alboreto
Misschien is dat ook wel de bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Groen ben ik, maar dat had je wel gezien natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
|
![]() @tomcruse
Groen en off-topic. Mijn vorige auto was trouwens ook een keer gestolen. Drie dagen later zag ik hem achter een supermarkt staan, heb de politie geïnformeerd en hem weer meegenomen. Deurslot en stuurslot laten vervangen. Off-topic natuurlijk; ik zit ook zonder tekst. Mijn cel-commando laat het weer eens afweten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moet je er dan vertrouwen in hebben dat men je klacht over een doodsbedreiging ernstig neemt? Wie ben ik? Ondertussen is mijn thee koud, dus zal ik slecht slapen vannacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een vrouw die ten dode is opgeschreven nog een paar trappen nageven, echte moslimkrijgers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
Walgelijk.
![]() |