![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Morph, nee...
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt nog goed met B-Warrior! Ik zie daar iets moois bloeien.
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U ziet het pad al liggen die wij u tonen, maar u moet die nog bewandelen. Ik heb uw vraag laten behandelen door onze historicus hier in Zion. Na onze file “ Guldensporen slag” heeft The Matrix inderdaad korte tijd nadien terug geslagen. The Matrix moest en zou ééntalig Frans blijven. Vlaamse taal mocht niet. Vanuit ons schip Nebukadnezar hebben we dat proberen te verhinderen , maar er zat een “Viseur” ( zoeker) in hun file. Deze zoeker zo ons schip Nebukadnezar kunnen lokaliseren, wat gevaarlijk is. Wat hebben we wel gedaan? We hebben de “gulden sporenslag” uitgebracht in boekvorm “ de “leeuw van Vlaanderen”. Conscience H Dit boek wakkerde het Vlaams gevoel aan . De Matrix probeerde deze boek te verbieden, maar het werd een groot succes. Deze file is intussen een klassieker in ons verzet. Intussen is dit boek een verouderde file en mist zijn doel in de moderne Matrix. Maar op basis van dit boek , hebben we een moderne file gemaakt. Onthoud alvast uit het boek “ de leeuw van Vlaanderen” - de Leeuw van Vlaanderen* - vrij gekomen in Compeigne** - met leeuwenvlag op het slachtveld *** - Brugge de start van de Guldensporen slag met zijn Brugse metten.**** - Johanus Van Gistel die meedeed met de Fransen***** De nieuwe moderne file hebben we geschreven rond Karel Van Wijnendaele. Waarom deze naam? Het kasteel van Wijnendaele was de woonplaats van de Leeuw van Vlaanderen. Het eerste wat we K Van Wijnendaele lieten doen is het oprichten van de krant “ de sportwereld”. Volgend jaar intussen 100 jaar geleden. De Matrix heeft dit niet tegengehouden omdat er veel “Belgische berichtgeving “ in voor kwam. Vanuit deze krant lieten we Karel de “ronde van Vlaanderen” oprichten. Het resultaat kent u intussen. In de Matrix is dit een hoogdag voor Vlaanderen. Mensen staan te zwaaien met leeuwenvlaggen langst het sportieve slagveld ***. Luidkeels de Vlaamse leeuwen aan te moedigen *. De Matrix probeert daar wat Belgische vlaggen tussen te krijgen, ocharme. De start is te Brugge , op de markt. Met het standbeeld van Breydel & Deconinck ****. Het standbeeld verwijst naar de gulden sporenslag. Verwijst naar de oude file die geschreven werd in de Matrix door ons. Ik vroeg u ook te onthouden - vrij gekomen in Compeigne ** - Johanus Van Gistel. ***** Wel, de week na “ de ronde van Vlaanderen” komt Parijs – Roubaix. De startplaats is niet in Parijs ……. Maar in Compeigne. ** Daar laten ze de Vlaamse leeuwen los. De Vlaming, Musseeuw, Bonen,…. Ook hier leeuwenvlaggen en Vlaamse leeuwen. Eén van de leeuwen van Vlaanderen was Johan Musseeuw. En die woont in …… Gistel. Snapt u de verwijzing Johanus van Gistel ***** Ik hoop dat u onder de indruk is van de verfijning van onze files die we de Matrix insturen vanuit Nebukadnezar. Met namen zoals Nebukadnezar en Morpheus misleiden we de Matrix. De Matrix zoekt mappen, als de naam van de map verdacht is. Doet de Matrix die open voor verder onderzoek. Niet verdacht files worden ongeopend gelaten. Ons schip Nebukadnezar heeft de naam van een vroegere anti –zion koning. Deze koning zei ooit in het boek DANIËL, hoofdstuk 2, vers 03: I have dreamed a dream, and my dream was troubled… In de Matrix film Reloaded,laten we een witte auto wegrijden richting snelweg: nummerplaat DA203… Daniel, hoofdstuk 2, vers 03. De Matrix ziet de file Nebukadnezar, ziet de kernwoorden dream. En laat deze file ongeopend Item dito voor Morpheus , hij die de mensen laat dromen. Terwijl mijn taak in de Matrix is het droombeeld Belgie vertroebelen, ontmaskeren en doen crashen. O ja, tot slot nog even dit. Weet u waar de schrijver van de file “ Parijs – Roubaix “ zijn inspiratie haalde om over kasseien te rijden? Toen die vrij kwam uit de Matrix en uit zijn cocon ontsnapte, bleek zijn cocon erg hoog gelegen. Het eerste wat die persoon voor het eerst echt zag, was een mega veld aan ronde cocons onder hem, zover die kon kijken. Dit beeld is hem steeds bijgebleven en hij probeert dit beeld verdoken aan u te tonen als kasseien in Parijs – Roubaix. De kasseien stellen de cocons voor. U ziet het pad al liggen die wij u tonen, maar u moet die nog bewandelen. Groetjes van Zion Morpeus
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat vind ik een redelijke uitleg. Hulde dat je dat hebt uitgedacht, haha
![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 13 januari 2011 om 00:36. |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Fantasie is de reden dat de mens het zo ver geschopt heeft
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is wat wij mensen hebben en de robots niet. Fantasie lijd tot plannen , lijd tot innovatie. Het is daarmee dat we vanuit Zion zullen de Matrix België verslaan. Intussen zit onze Neo ( Bart Dewever) diep in de Matrix België. Het Matrix firewall afblok programma “non” ( Milquet) is omzeilt . Neo zit nu in het hart van de Matrix. Nu gaat Neo al the way om de Matrix op zijn knieën te krijgen. De file “ splitsing van de RVA” is gedownload in de Matrix België. Het sloeg in als een bom De reactie van het “ non programma” van de Matrix in ter zake sprak boekdelen. Milquet verwoorde “ geen sprake van “ – “ onaanvaardbaar “ – “ daar raakt hij het hart van de sociale zekerheid”. De Matrix beseft dat Neo in het hart zit van hun programma. Neo kan de energie die stroomt van de cocons naar de robots afsnijden. We stellen vast dat er grote angst leeft bij de robots , dat het Matrix programma die mensen doet dromen over een mooi België zal crashen. We zien momenteel enorm veel megabytes vanuit de Matrix komen op Neo. Het gevecht kan beginnen. Maar Neo is er klaar voor, geruggensteund door Trinity. Het worden de mega bytes vanuit de Matrix tegen de innovatie van Zion. Naar de Matrix toe hebben we maar één boodschap : THIS IS ZION , WIJ ZIJN NIET LANGER MEER BANG !!!!!!!!!!!!
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 13 januari 2011 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Heeft u al Trinity?
Laat ons beginnen met Wat is zien ? Zien in Zion is anders dan zien in de Matrix. In Zion vangen de ogen prikkels op. Deze prikkels worden verzonden naar het netvlies gezonden. Deze prikkels worden omgezet in neurologische signalen. Deze signalen worden vervolgens 180 ° omgedraaid om zo naar de hersenen te gaan. De hersenen verwerken deze info en heeft u “zicht”. In de matrix mag u al deze fases vergeten. Uw oog heeft nooit gewerkt. De Matrix steurt rechtstreeks signalen naar uw hersenen. Deze signalen zijn files. Dus u heeft Trinity nog niet gezien? In de films van de Matrix die we hebben gestuurd naar u vanuit Zion. Trinity is vrouwelijk hé. Een taal is ook vrouwelijk. We zeggen bijvoorbeeld : “ Nederlands is een belangrijke taal in België, ZE wordt gesproken door de meerderheid. Trinity is de nieuwe computer taal LAT (latijn) die we ontwierpen in Zion. Veeeeeeeeeeeeeel krachtiger dan de FRA(nse) taal in de Matrix. Vandaar Neo (Bart DWV) geruggensteund is door Trinity. De naam Trinity hebben we niet zomaar gekozen. In TRI ziet u 3. Dit zijn de stappen in onze strategie om de Matrix Belgie aan te pakken. Hoeveel jaar was er exact tussen de 2 verkiezingen ? Juni 2007 – juni 2010 ? Inderdaad, 3 jaar. Even onze strategie toelichten. U mag gerust de 3 Matrix films bekijken die we voor u gemaakt hebben om het beter te begrijpen. Matrix 1 = infiltreren in de Matrix. Het droombeeld Matrix België vertroebelen Matrix 2 = doordringen tot in het hart van de Matrix. Daar zitten we nu. Nu komt matrix 3. De macht overnemen binnen de Matrix België. De robots dwingen dat de mensen vrijer zijn ( meer bevoegdheden krijgen). Een symbiose bekomen tussen mensen en robots. We zijn deze week begonnen met fase 3. Valt het u niet op dat we vanuit Zion de strategie “ TRIumviraat” hebben gedownload. Een woordje die “plots” uit de lucht komt gevallen en veel gebruikt wordt. In kranten en nieuws. En, wordt Trinity al wat zichtbaarder? U kon ze al voelen toen Neo ( Dewever) latijns begon te spreken. Nog een bekende Latijnse spreuk Veni vidi vici. Opnieuw een insteker vanuit Zion. 3 V’s. En , heeft u nu Trinity gezien? De directe betekenis van haar naam: de goddelijke Drie-eenheid Wij kunnen u enkel het pad tonen, maar u moet het bewandelen. U zit veel op dit forum hé. Weet u waarom? Ergens voelt u dat er iets niet klopt in het “zo mooie Belgiê” . Dat gevoel drijft u naar vragen en drijft u naar antwoorden. Dat is wat u doet op dit forum. Antwoorden zoeken. Net zoals Neo deed. Wij kunnen u de antwoorden aanreiken. Maar het is u die beslist of u de blauwe pil of rode pil neemt. Hou alvast Trinity in de gaten. Neo zal nog wel eens zijn Latijn boven halen. Groetjes vanuit Zion Morpheus
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 15 januari 2011 om 10:50. |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() ik zie dat u in uw onderschrift de naam Hitler laat vallen. Hmmmmm
U moest eens weten wat de bedoeling was van de Matrix. Ik had daarnet bijeenkomst met de raad van Zion. Men vroeg me, hoe mijn oproep in the Matrix op het forum “politics.be” is ontvangen. Ik kon melden dat ik het echte verhaal heb gedownload . Dat ik u forum bezoekers, de info heb bezorgt dat Belgiê niet echt bestaat. Dat “België” een computer programma is om de mensen stil te houden in hun cocons om hun energie af te tappen. Energie die van de mensen ( Vlaanderen ) naar de robots ( Walloniê ) gaat. Ik heb aan de raad van Zion een lijst voorgelegd met details die ik vrijgaf in de matrix op dit forum. Toen de raad de reactie daarop zag van de mensen binnen de Matrix. Konden we vaststellen dat de mensen dit een leuke en geniale fantasie vonden. De raad van Zion vindt deze reactie een eerste maar belangrijke stap. De mensen binnen de Matrix staan open voor dergelijke info. Ik kreeg van de raad van Zion de opdracht een stap verder te zetten. De mensen binnen de Matrix te confronteren met hun eigen ogen. Om onze invloed aan te tonen binnen de Matrix moest ik op basis van extra info onze invloed in The Matrix België aantonen. Om enige structuur te hebben , mocht ik enkel gebruik maken van de info die ik u reeds gaf in dit topic. Ik kreeg hulp van Karmeliet, mijn dochter die geschiedenis studeerde hier in Zion. Mijn dochter Karmeliet is u wellicht beter bekend in de Matrix als Bruno Dewever . Broer van Bart DWV ( NEO) en professor geschiedenis aan de universiteit van Gent Samen hebben we een programma geschreven die u met eigen ogen kan vaststellen. Onze files zitten vol met verwijzingen , om u duidelijk aan te tonen dat het echt is. Eén verwijzing is alvast naar Trinity , we hebben drie files gemaakt die u kan zien in de Matrix. File 1 Trinity = 3. 3 = tripel. Mijn dochter in Zion noemt Karmeliet. De matrix laat u dromen van een mooi België. Een land van friet, bier en mosselen . Laat we even spelen met de Matrix. Vraag, wanneer zijn de onderhandelingen gestart voor een staatshervorming ? 19/6/7. De week na de verkiezingen. Wel, laten we echt even spelen. We hebben de file aangepast binnen de Matrix met naam “Karmeliet”. Dit is een bierfile die de Matrix heeft geschreven om hun droomland van friet , friet en mosselen te ondersteunen. We hebben deze file aangepast en verdoken signalen ingestopt. Het is een tripel ( verwijzing Trinity ) met drie granen ( verwijzing Trinity). Het werd opgericht in 1679 ( verwijzing 19-6-7 ). Dit kan u binnen de Matrix vaststellen met eigen ogen File 2 U kon lezen dat er drie granen in Karmeliet zaten. Dit brengt ons bij landbouw. Eerder in dit topic, kon ik u melden dat Zion een ondergrondse stad was. Door deze ondergrondse stad loopt de rivier Styx. Deze rivier drijft dynamo’s aan. Daardoor kunnen we licht maken en ook zo landbouw. Een belangrijk , zeer belangrijk, gewas is maïs. Waarom maïs? Wel, 1 ha maïs produceert meer zuurstof dan 1 ha bos. Omdat Zion ondergronds ligt, is zuurstof productie erg belangrijk. Ook kunnen we naast voeding en zuurstof, ook olie produceren uit maïs. Nodig om onze machines te onderhouden. We hebben deze info op een bord geplaatst in de matrix bij een maïsveld.. Een locatie werd gekozen op basis van onze eerdere bijdrage “ kasteel van Wijnendaele”. Dit is voor het verzet van Zion een belangrijk kasteel ( lees eerdere bijdragen in dit topic). Ook voor de Matrix België is dit een belangrijk kasteel. Eén van de zwaarste programma’s die de Matrix ooit schreef was “ Adolf Hitler WO II”. A Hitler liet de overgave van België tekenen in het kasteel van Wijnendaele.. De Matrix beschermt deze file, binnen een straal van 5 km kunnen we vanuit Zion niet dichter komen bij het kasteel van Wijndendaele. Het kasteel van Wijnendaele ligt in Torhout. Even afwijken. U kent Torhout/Werchter toch? Dit is onze interventie in de Matrix. Torhout / Werchter startte in 1976 ( weeral die verwijzing naar 19/6/7) als Woodland festival. In Zion is dit een jaarlijks feest van drie ( verwijzing Trinity) dagen om de bevrijden uit de Matrix te vieren. Elk jaar kan u ons feest meevieren in de Matrix. Terug naar het maïs veld. De matrix heeft een cordon gemaakt van 5 km rond het kasteel van Wijnendaele. Wij hebben op 5 km van het kasteel in de “VIJFhuishoekweg” ( verwijzing 5 km) een bord geplaatst met de info over het maisveld. Dat 1 ha mais meer zuurstof produceert dan 1 ha bos U kan dat in de Matrix bezoeken. File 3 Dit is een grapje die we bedacht hebben op basis van de files die de Matrix op u loslaat. - De Matrix laat u dromen van een mooi Belgie met friet, bier en mosselen. - Het zwaarste programma die de Matrix ooit maakte was A Hitler. Laat ons een grapje uithalen vanuit Zion die u kan gaan controleren. We hebben gezocht binnen de files Hitler en de files streekbieren. Een overeenkomst werd gevonden bij Chimay. Even toelichten. - Chimay is een streekbier in het Matrix programma - Hitler zat volgens het Matrix programma in “ abri de Hitler” nabij Chimay ( Bruly-de Pesche) toen hij Frankrijk veroverde We hebben ook op 5 km van Bruly-de-Peshe een grapje uitgehaald binnen de Matrix. Meer bepaald in Presqaux. Op het kruispunt - reu de centre ( verwijzing naar Neo die in het centrum zit van de Matrix ) - grand point - reu des forges ( 3 kruispunten = trinity) Daar hebben we in de Matrix de wegwijzers aangepast. Zowel naar links als naar rechts gaat u naar Chimay als Couvin. U kan de drie punten ( Karmeliet, Mais, verkeersborden) opzoeken en zien in the Matrix.. Wij houden u een rode pil voor. Is u er klaar voor? Wat als het klopt? Is u dan bereid te geloven dat België niet bestaat? Dat dit enkel een programma is om u rustig te houden. Wij kunnen u enkel het pad tonen. Het is u die het pad moet bewandelen. U heeft de coördinaten. Ik weet het, het zou onvoorstelbaar zijn dat het klopt. Ik daag u uit. Zie bijgevoegde foto. Groetjes uit Zion Morpheus
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 15 januari 2011 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhm, ff normaal doen?
|
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Krankzinnig, naar het evenbeeld van "onze" politiek.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]()
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 16 januari 2011 om 21:05. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Belgicisten houden zich vast aan het droombeeld België. Dat België heeft nooit echt bestaan. Toen de nieuwe koning in zijn nieuw land in 1830 voet aan land zette in De Panne, vanaf toen werden de Vlamingen in het verweer geduwd. Voor Belgicisten zijn het moeilijke tijden dat hun droombeeld nu aan het crashen is. Nog erger voor de Belgicisten, is het besef die groeit dat hun droombeeld nooit echt bestaan heeft. B Warrior postte daarnet “ krankzinnig”. Dat is wat een Belgicist staat te wachten als die aanvaard dat het mooie Belgiê nooit heeft bestaan. Vandaar ze zich nu zo hardnekkig verzetten tegen de waarheid. Vanuit Zion alvast wat nieuwe info, hoe de Matrix werd opgebouwd om iedereen te laten geloven in hun mooi Belgiê. Oorspronkelijk was het matrix programma niet gebaseerd op “ het mooie België”. Het oorspronkelijke Matrix programma steunde op 2 peilers. Franse dominantie en katholieke kerk. Die twee programma’s hadden de opdracht :” de mensen arm en dom te houden”. Met “ze” bedoel ik de mensen waarvan hun energie werd afgetapt voor de robots. Vanuit Zion hebben we deze twee peilers moeten aanpakken. Peiler 1 : dom houden, pastoors en katholieke kerk Daar hebben we eind de 19° eeuw een file geschreven “Priester Daens”. Deze file hebben we gedownload in de Matrix. Dit heeft tot gevolg gehad, dat er een afschuring kwam in het Matrix programma. De CVP ( nu Cd&V) werd opgericht. Priester Daens hebben we voor het eerst een woord Vlaams laten spreken in de Belgische regering. Dit sloeg in als een bom . Stel u voor. Vanuit Zion hadden we de macht om iemand een woord Vlaams laten spreken in de regering. Voor de Franstalige Matrix bourgeoisie was dit ongehoord. Mensen moesten hun energie afgeven aan de robots en men duldde geen inspraak. Momenteel zijn we vanuit de Matrix nog steeds programma’s aan het schrijven, zodat de robots het geloof niet meer kan gebruiken om de mensen te onderdrukken. U gelooft me niet? Wel, bekijk dit eens. Waar startte de Guldensporen slag ? In Brugge. Met de Brugse metten Waar eindigde de Guldensporen slag ? Te Kortrijk. Wel , waar hebben we onze finale aanval gestart tegen het Matrix programma katholieke kerk? Te Brugge met Roger Vangheluwe. En waar hebben we die beëindigd ? Te Kortrijk bij de “hete nonnen”. Peiler 2 : arm houden, mensen uitzuigen. Het zal u wellicht opgevallen zijn, dat Priester Daens in dezelfde periode startte zoals het socialisme. Wel, het oorspronkelijke socialisme is ook een programma die wij vanuit Zion hebben geschreven. Gelijktijdig ongeveer met de file “ Priester Daens”. Dit om de mensen in hun cocons duidelijk te maken dat ze uitgezogen werden door de robots en moesten opkomen om hun te bevrijden. Het werkte , stakingen volgden en de Matrix zat met de handen in het haar. Ook werd een virus gemaakt “ stemrecht” door ons. De Matrix zag zijn productie aan energie zakken. De Matrix sloeg keihard terug. Een bloedbad werd aangericht. De Matrix schreef een programma “ Wereld oorlog I”. Dit kort opvolgend op onze twee programma's Daens en socialisme. Bedoeling : in de cocons de opstandelingen op te sporen en te verwijderen. En deze “opkuis” aanvaardbaar maken voor de mensen die bleven in hun cocons. De Matrix schreef een programma aan de Ijzer. Waar de mensen in loopgraven zaten. Om de opstandelingen de kunnen filteren, werden vanuit de Matrix bevelen geheven door een leger leiding die uitsluitend Franstalig was. Frans is de computertaal van de Matrix. Al wie deze bevelen niet begreep , werd dan de dood ingejaagd. Werden verwijderd uit hun cocons en gedood. Met dit bloedbad had de Matrix een grote zuivering gedaan. Maar ook grote schade aangericht. Op het einde van hun programma kwam de vrede en kwamen de mensen uit de loopgraven. Maar met wat ze gezien hadden, kwamen velen met een Vlaams nationalistisch gevoel uit de loopgraven. De Matrix had vele opstandelingen in de Matrix gedood, maar het Vlaams nationalisme en ons socialisme was niet dood. Het begon opnieuw te groeien. Enkele jaren later schreef de Matrix een nieuw programma “ Wereld oorlog II”. Strategie. Onze 2 peilers aan te pakken Het socialisme imago schade toe brengen. Hitler was een socialist. Ook het Vlaamse imago moest schade toegebracht worden. Met liet Vlamingen onwetend mee vechten met Hitler. Toen kwam er vrede in hun programma. Men schreef een verhaal om de koning opnieuw op zijn troon te krijgen. Om hem terug populair te maken. Vanaf dan is de Matrix gestart met hun programma “ het mooie België”. Het land van mosselen , friet en bier. Vanaf is de Matrix dat beginnen counteren met het beulenwerk die Vlamingen moesten doen in de Waalse mijnen en vervolgens de miljoenen stroom van Vlaanderen naar Wallonië Tot op heden probeert de Matrix nog steeds hun oud programma toe te passen. Wie Vlaams denk, krijgt binnen de Matrix een stempel van Nazi. Gelukkig is Neo daar niet van onder de indruk. Intussen heeft de Matrix ons socialistich programma volledig overschreven en naar hun hand gezet. Vandaar dat ze Hilter de overgave liet tekenen in het kasteel van de Leeuw van Vlaanderen. In het kasteel van Wijnendaele. Een duidelijk signaal die ze naar Zion steurden. Wij proberen dat te counteren, voorlopig met beperkt succes. We hebben dezelfde ingrediënten gebruikt. Een socialistische baas die homo is, net zoals Hilter . Corrupte leiding onder de baas, net zoals de SS. Een bevolking die “selectief doof” is voor de corruptie en die partij blijft steunen. Verkiezing na verkiezing. “Wir haben es nicht gewußt”. Duitse soldaten die drinken als zwijnen net zoals Daerden. Blijkbaar zijn er nog veel binnen de Matrix die Di Rupo als premier willen. Niet tegenstaande de vele corruptie binnen de PS. Er is nog werk aan de winkel voor ons Groetjes Morpheus .
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]()
#40 |