![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat er islamitische landen zijn waar homoseksualiteit verboden is; er zijn ook niet-islamitische landen waar homoseksualiteit verboden is. Er zijn ook islamitische landen waar homoseksualiteit niet verboden is en niet-islamitische landen waar homoseksualiteit niet verboden is. Of wens je eerst nog een rondje te draaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mocht religie onnatuurlijk zijn, zou evolutie er dan niet al lang voor gezorgd hebben dat religie er uit gekweekt is? Duidt het feit dat het grootste deel van de bevolking gelovig is er eerder niet op dat geloof eigenlijk natuurlijk is? Kunnen we uit het feit dat gelovige gezinnen over het algemeen groters zijn niet afleiden dat dit een voordeel is en de evolutie er voor zal zorgen dat het natuurlijk blijft?
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef helemaal niets toe; maar merk op dat u niet weerlegt wat mijn opmerking was, tussen het Westen en islam zijn wat homoseksualiteit betreft geen enkel raakvlak ondanks uw overloze herhaling die op spam begint te kijken, kun je daar nu mee ophouden? Fijn voor iedereen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe hoger scholing, hoe beter de leefomstandigheden, hoe minder geloof! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar over welke niet-islamitische landen heb jij het toch? Nooit geweten dat de oranje gekleurde delen van Afrika OOK islamitisch zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
|
![]() Citaat:
Zijt ge een beetje op de hoogte van de evolutietheorie?
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof is een consumentenproduct als een ander..geen genetisch geprogrammeerde behoefte.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij schreef dat mijn bewering "van de pot gerukt is". Je eiste een kaart die mijn bewering ondersteunde; anders was mijn bewering van de pot gerukt. Je kreeg je kaart; maar kan nog altijd niet toegeven dat mijn bewering klopt. Mocht je eindelijk toegeven; dan hoef ik dit niet meer herhalen : dat er islamitische landen zijn waar homoseksualiteit verboden is; er zijn ook niet-islamitische landen waar homoseksualiteit verboden is. Er zijn ook islamitische landen waar homoseksualiteit niet verboden is en niet-islamitische landen waar homoseksualiteit niet verboden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() Interessante mening, maar ik denk niet dat het zo eenvoudig ligt.
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je post nu al meer dan tien keer hetzelfde, dat is knap irritant! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leergierigheid en de behoefte naar 'wetenschap', het besef van eindigheid,het zoeken naar remedies voor fysieke en geestelijke pijnen dat is natuurlijk..het geloof is een antwoord/product/poging om die behoeften te kunnen bevredigen. Geloven is een gevolg van bepaalde natuurlijke behoeften en niet op zichzelf een natuurlijke behoefte.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
|
![]() Wel:
"religie wordt vaak desnoods met geweld mensen opgelegd" Denkt ge dat evolutie in de natuur geweldloos gaat? Hoe de evolutie van de mensheid is gebeurd is irrelevant. Mochten gelovigen niet 'best fitting' geweest zijn in de omgeving, ze zouden al lang uitgestorven zijn.
![]() |
#454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Meldt gerust die "spam". Maar als jij ontkent wat er staat, zie ik me verplicht dit te herhalen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religie is een van de bijwerkingen daarvan. Laatst gewijzigd door Caligula : 13 januari 2011 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl de opmerkzame kijker wel de duidelijke trend ziet..bijna alle islamatische landen vervolgen streng tot zeer streng en zo goed als alle westerse landen vervolgen helemaal niet maar geven zelfs gelijke rechten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
p.s. Ik schreef over islamitische landen en niet-islamitische landen. Jij komt af met westerse landen. Bedoel je met "westerse landen" de niet-islamitische landen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelovigen gaan net zo goed dood, met " best fitting" heeft dat totaal niets te maken, wel met het" recht" van de sterkste! Mohammed zelf is daar een prachtig voorbeeld van; maar evengoed de macht van de Katholieke kerk in het verleden.. |
|
![]() |
![]() |