Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2011, 15:38   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Zou dat niet eerder een patatje oorlog geweest zijn,...
Nee, een patatje hel, met extra hete sambal. Ze werden niet voor niets de nieuwe bokkenrijders genoemd.
Oud 13 januari 2011, 15:51   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Nee, een patatje hel, met extra hete sambal. Ze werden niet voor niets de nieuwe bokkenrijders genoemd.
Zo goed ben ik nu ook niet thuis in de hollandse cuisine, ...

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 13 januari 2011 om 15:51.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 16:20   #23
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Best wel een schande dat ze die nooit gepakt hebben.
Doet toch vermoeden dat het onderzoek werd tegengewerkt van binnenuit of van hogerhand.
En wat met P. Haemers? Was dat nu 'de reus'?
Of wat wist die allemaal?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 17:01   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Best wel een schande dat ze die nooit gepakt hebben.Doet toch vermoeden dat het onderzoek werd tegengewerkt van binnenuit of van hogerhand.
En wat met P. Haemers? Was dat nu 'de reus'?
Of wat wist die allemaal?
Ze komen regelmatig met nieuwe robotfoto's, het onderzoek is nog bezig.

Het illustreerde het onvermogen van de politie om iets anders te presteren dan te flitsen en wietrokers op te pakken.

Er was toen eens een politieploeg die toevallig in de buurt was bij een van die overvallen. Toen de gangsters er vandaan stoven in de Golf GTI, dan gingen die agenten in de achtervolging, met zo'n oude volkswagen camionetje. Dat reed 110, dat haalden die gangsters in eerste versnelling.
Oud 13 januari 2011, 17:04   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Het illustreerde het onvermogen van de politie om iets anders te presteren dan te flitsen en wietrokers op te pakken.

Er was toen eens een politieploeg die toevallig in de buurt was bij een van die overvallen. Toen de gangsters er vandaan stoven in de Golf GTI, dan gingen die agenten in de achtervolging, met zo'n oude volkswagen camionetje. Dat reed 110, dat haalden die gangsters in eerste versnelling.
Bof, ze hebben er u toch achter gedraaid, en vermits je jezelf hier al meermaals ge-out hebt als zijnde een "top-gangster"...........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 17:22   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Bof, ze hebben er u toch achter gedraaid, en vermits je jezelf hier al meermaals ge-out hebt als zijnde een "top-gangster"...........
Gangster ja, top gangster is zo'n emotiegeladen woord vind ik dat eigenlijk niets zegt. En eigenlijk, nu ik er op terugkijk, eigenlijk waren dat maar wat jeugdzonden.

En de keren dat ik gepakt ben was dat alleen maar omdat er gebabbeld was. En dan nog een keer toen de gerechterlijke politie zelf haar bewijs meebracht want ik was ze iets te snel afgeweest, toen ze binnen vielen was er namelijk niets meer te vinden.

Ik ben trouwens bezig met daar een boek over te schrijven, ik ga een aantal zaken open en bloot bespreken.

Maar, als je wil denken dat het belgische politieapparaat en gerecht goed werkt omdat ik eens heb binnen gezeten, ja ok dan, dan is alles ok.
Oud 13 januari 2011, 17:30   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gangster ja, top gangster is zo'n emotiegeladen woord vind ik dat eigenlijk niets zegt. En eigenlijk, nu ik er op terugkijk, eigenlijk waren dat maar wat jeugdzonden.

En de keren dat ik gepakt ben was dat alleen maar omdat er gebabbeld was. En dan nog een keer toen de gerechterlijke politie zelf haar bewijs meebracht want ik was ze iets te snel afgeweest, toen ze binnen vielen was er namelijk niets meer te vinden.

Ik ben trouwens bezig met daar een boek over te schrijven, ik ga een aantal zaken open en bloot bespreken.

Maar, als je wil denken dat het belgische politieapparaat en gerecht goed werkt omdat ik eens heb binnen gezeten, ja ok dan, dan is alles ok.
zo gaat dat meestal wel in dat milieu, elkaar verraden om zo zelf (tijdelijk) buiten schot te blijven. T'is trouwens nooit een geheim geweest dat politiediensten met verklikkers werken.
En dat boek, tja dat zal jouw versie vd feiten zijn, misschien niet noodzakelijk "de juiste versie".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 18:10   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
zo gaat dat meestal wel in dat milieu, elkaar verraden om zo zelf (tijdelijk) buiten schot te blijven. T'is trouwens nooit een geheim geweest dat politiediensten met verklikkers werken.
En dat boek, tja dat zal jouw versie vd feiten zijn, misschien niet noodzakelijk "de juiste versie".
Ik zie dat je je niet meer uitspreekt over het goed werken van het politie en gerechtsapparaat.

Het is natuurlijk gemakkelijker om smalend te doen over "mijn waarheid."
Oud 13 januari 2011, 18:28   #29
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

maar dat er een topschutter bij de gemeentepolitie van Aalst was, daar hadden die gangsters niet op gerekend
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 18:36   #30
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Men heeft pas 5 jaar na de massamoord op Columbine high school een vermoedelijke motivatie gepubliceerd en dit omdat men de daders kon analyseren omdat ze gekend waren..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 19:05   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
maar dat er een topschutter bij de gemeentepolitie van Aalst was, daar hadden die gangsters niet op gerekend
Wat was dat misschien?
Oud 13 januari 2011, 19:53   #32
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was dat misschien?
Citaat:
(...)Agent Nevens Eddy heeft met zijn dienstwapen Smith & Wesson één maal gevuurd in de richting van dezelfde persoon die terug op de parking liep. Vervolgens is er een donkere wagen van de parking komen gereden. Achter het voertuig, waarvan de achterdeur openstond, liep één van de daders met een riotgun. Op deze dader werd door agent Arijs Jean-Marie één keer gevuurd met zijn dienstpistool FN 7,65 mm. De dader is achteraan in het voertuig gesprongen. De wagen is in grote snelheid vertrokken via de Geraardsbergsestraat. Agent Nevens Eddy heeft nog drie keer gevuurd - vier keer, blijkt later - op het vluchtend voertuig. Agent Arijs Jean-Marie heeft eveneens één maal gevuurd op het voertuig."

(...)

Na Aalst zou de Bende nooit meer toeslaan. Simpel, meent Vos: omdat Eddy Nevens raak trof. De hypothese werd iets meer dan dat na de vondst, vorige week in het Bois de la Houssière, van twee kogelkoppen en -hulzen. Exact op de plaats die twee getuigen vorig jaar - rijkelijk laat - aanwezen in het bos in 's Gravenbrakel. Zij beweren dat ze daar in de nacht van 9 op 10 november 1985 rond 00.30 een Golf GTI opmerkten. Daarnaast: twee mannen en een levenloos lichaam op de grond.(...)
http://www.bendevannijvel.com/feiten/aalst_vlucht.html
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 13 januari 2011 om 19:54.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 20:56   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het meest heb ik gelachen toen men het hele land in rep en roer zette omdat er twee hippies gezien waren die de kap van hun parka op hadden gezet in de wagen omdat de verwarming kapot was. Groot alarm!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 januari 2011 om 20:56.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be