Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2011, 19:15   #661
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wel commentaar, te walgelijk voor woorden!
Echt smerig! Hoe durven die idioten zoals schrijven???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 20:27   #662
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wel commentaar, te walgelijk voor woorden!
Echt smerig! Hoe durven die idioten zoals schrijven???
Te wagelijk voor woorden..idd..daarom gaf ik liever 'geen commentaar'
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 21:18   #663
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ah, dus de rechten afschaffen voor de mensen die uw mening niet delen.
Een beetje vergelijkbaar VB'ers het recht ontzeggen zich bij een vakbond aan te sluiten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 21:57   #664
tomcruse
Burger

Standaard

Het debiele van shariah4belgium wordt hiermee nog duidelijker.

Abu imran, de clown van dienst, zal zich waarschijnlijk distantiëren van deze uitspraak.

Wie gelooft in God, gelooft in Zijn Almacht en Zijn Barmhartigheid.
Diegene die beweert dat iemand voor een of andere reden in zijn/haar leven door God gestraft is en naar de hel gaat, die heeft zijn geloof niet begrepen.
Niemand kan in Zijn Plaats beslissen en als iemand denkt dat een mens invloed kan uitoefenen op Zijn beslissingen dan hijst hij zich op Zijn Hoogte.
M.a.w. dan is hij bijgelovig.

De schrijver mist echt de basiskennis. In dit geval kan hij zichzelf onmogelijk een volgeling van de islam noemen. Hij volgt zijn eigen begeerte en haat niets anders.
God weet welke straf boven zijn hoofd hangt en ik zou niet in zijn plaats willen zijn.

Dezelfde uitspraken zijn schering en inslag tegen geloofsgenoten die hun mening niet delen en in deze context passen dan ook de doodsbedreigingen aan het adres van iedereen die hen bekritiseert.

Weer een hoop mensen tegen de schenen getrapt en doen walgen.
Doe zo voort Abu imran, de rekening volgt.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 00:30   #665
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Het debiele van shariah4belgium wordt hiermee nog duidelijker.

Abu imran, de clown van dienst, zal zich waarschijnlijk distantiëren van deze uitspraak.

Wie gelooft in God, gelooft in Zijn Almacht en Zijn Barmhartigheid.
Diegene die beweert dat iemand voor een of andere reden in zijn/haar leven door God gestraft is en naar de hel gaat, die heeft zijn geloof niet begrepen.
Niemand kan in Zijn Plaats beslissen en als iemand denkt dat een mens invloed kan uitoefenen op Zijn beslissingen dan hijst hij zich op Zijn Hoogte.
M.a.w. dan is hij bijgelovig.

De schrijver mist echt de basiskennis. In dit geval kan hij zichzelf onmogelijk een volgeling van de islam noemen. Hij volgt zijn eigen begeerte en haat niets anders.
God weet welke straf boven zijn hoofd hangt en ik zou niet in zijn plaats willen zijn.

Dezelfde uitspraken zijn schering en inslag tegen geloofsgenoten die hun mening niet delen en in deze context passen dan ook de doodsbedreigingen aan het adres van iedereen die hen bekritiseert.

Weer een hoop mensen tegen de schenen getrapt en doen walgen.
Doe zo voort Abu imran, de rekening volgt.
Kanker en god hebben niets me mekaar te maken, ziekte wordt niet door een god geregeld, gezondheid evenmin; blijkbaar ontbreekt die basiskennis bij u evengoed. Kanker is geen " beslissing " van een of andere oppersmurf, kunt u ook eens reageren zonder onmiddellijk uw geloof te etaleren?
Oud 14 januari 2011, 01:04   #666
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Kanker en god hebben niets me mekaar te maken, ziekte wordt niet door een god geregeld, gezondheid evenmin; blijkbaar ontbreekt die basiskennis bij u evengoed. Kanker is geen " beslissing " van een of andere oppersmurf, kunt u ook eens reageren zonder onmiddellijk uw geloof te etaleren?
Kan u begrijpend lezen? En nee, ik kan niet reageren zonder mijn geloof erin te betrekken.
Kan u reageren zonder uw haat te spuwen?
Oud 14 januari 2011, 07:09   #667
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan u begrijpend lezen? En nee, ik kan niet reageren zonder mijn geloof erin te betrekken.
Even min denk ik.
Dat is het probleem van de KKKK hier. Normaal discussieren zit er niet direct in.
Oud 14 januari 2011, 09:16   #668
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Even min denk ik.
Dat is het probleem van de KKKK hier. Normaal discussieren zit er niet direct in.
Kun je even citeren waar ik blijk gaf van haat? Religieus fanatisme waarbij kanker wordt gezien als een maatregel van een god vind ik terecht een absurditeit waar je opmerkingen bij mag plaatsen, en al zeker ik als gewezen kankerpatiente! Daar voel ik me persoonlijk door aangesproken, mag dat van jou en Tom?
Fijn!
Oud 14 januari 2011, 09:50   #669
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat je toch eens een aantal defenities moet opzoeken.
Haat is niet hetzelfde als kritiek, zoek maar op.
Verder zie ik dat Circe u al meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt.
Dan moet ik dat niet meer doen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 10:40   #670
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik geloof dat je toch eens een aantal defenities moet opzoeken.
Haat is niet hetzelfde als kritiek, zoek maar op.
Verder zie ik dat Circe u al meermaals met de grond gelijk heeft gemaakt.
Dan moet ik dat niet meer doen.
Circe is niet in staat geweest om ook maar één ding toe te voegen in deze discussie. Ik heb niet het gevoel om door iemand ooit met de grond gelijk gemaakt te zijn geweest, noch door moslims noch door niet-moslims.
En ze is niet in staat om zich te verontschuldigen over haar onterechte lage opmerkingen. Zij weet nu perfect over wat ik het heb.
Zij weet wie ik ben, ik heb er geen moeite mee en kan mensen rechtstreeks in de ogen kijken. Daardoor heb ik nu een klare kijk op wie zij is.

Wat ik op dit forum zie is het spiegelbeeld van wat bij het extremisme en radicalisme van moslims leeft.
Dat is de tegenstelling van de islam opdringen als enige "ware" godsdienst tegenover het ontbreken van het recht op godsdienstvrijheid of geloven in God.
Godsdienstvrijheid is een dode letter, in de URVM of niet.
Iedereen die in God gelooft is niet goed bij zijn/haar hoofd.
Het is niet strafbaar want het staat in de wet maar als het er niet in stond zouden er zware gevolgen kunnen van komen. Beeldenstorm-achtige toestanden zouden mogelijk zijn. Niet terug naar de 7de eeuw maar naar de 18de eeuw. Wij zouden er tien eeuwen op vooruit gaan maar nog steeds geen vrede en verdraagzaamheid bereikt hebben.
Het zij zo, ik doe mijn best en verder leg ik er mij bij neer. Ik maak mij geen illusies.
Wie ben ik? Niks.
Oud 14 januari 2011, 10:43   #671
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe is niet in staat geweest om ook maar één ding toe te voegen in deze discussie. Ik heb niet het gevoel om door iemand ooit met de grond gelijk gemaakt te zijn geweest, noch door moslims noch door niet-moslims.
En ze is niet in staat om zich te verontschuldigen over haar onterechte lage opmerkingen. Zij weet nu perfect over wat ik het heb.
Zij weet wie ik ben, ik heb er geen moeite mee en kan mensen rechtstreeks in de ogen kijken. Daardoor heb ik nu een klare kijk op wie zij is.

Wat ik op dit forum zie is het spiegelbeeld van wat bij het extremisme en radicalisme van moslims leeft.
Dat is de tegenstelling van de islam opdringen als enige "ware" godsdienst tegenover het ontbreken van het recht op godsdienstvrijheid of geloven in God.
Het is niet strafbaar want het staat in de wet maar als het er niet in stond zouden er zware gevolgen kunnen van komen. Beeldenstorm-achtige toestanden zouden mogelijk zijn. Niet terug naar de 7de eeuw maar naar de 18de eeuw. Wij zouden er tien eeuwen op vooruit gaan maar nog steeds geen vrede en verdraagzaamheid bereikt hebben.
Het zij zo, ik doe mijn best en verder leg ik er mij bij neer. Ik maak mij geen illusies.
Wie ben ik? Niks.
Nee zeker , ze overklast u volledig.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 10:48   #672
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wie ben ik? Niks.
Hoezo? Wie hindert u om te bidden, naar Mekka te gaan, te geloven in ""n god, zakaat te geven en ramadan te houden?
Dat zelfmedelijden is bespottelijk, u heeft hier meer vrijheden dan in eender welk land met ene moslimmeerderheid, verder kan ik maar opmerken dat ik het van haat vind getuigen ziekte en gezondheid te verbinden aan een opperwezen en dat Circe als gesprekspartner meer dan duidelijk uw meerdere is.
En waarom zouden mensen niet mogen vinden dat het geloven in een opperwezen een teken is van niet goed bij je hoofd te zijn?
Dat wilt u dus verboden zien?
Oud 14 januari 2011, 10:58   #673
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee zeker , ze overklast u volledig.
U heeft 100% gelijk.
Oud 14 januari 2011, 11:00   #674
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Hoezo? Wie hindert u om te bidden, naar Mekka te gaan, te geloven in ""n god, zakaat te geven en ramadan te houden?
Dat zelfmedelijden is bespottelijk, u heeft hier meer vrijheden dan in eender welk land met ene moslimmeerderheid, verder kan ik maar opmerken dat ik het van haat vind getuigen ziekte en gezondheid te verbinden aan een opperwezen en dat Circe als gesprekspartner meer dan duidelijk uw meerdere is.
En waarom zouden mensen niet mogen vinden dat het geloven in een opperwezen een teken is van niet goed bij je hoofd te zijn?
Dat wilt u dus verboden zien?
U heeft ook 100% gelijk.
Oud 14 januari 2011, 11:08   #675
Groentje-18

Standaard

De website van deze heren - hun dames zijn allicht ongeletterd - staat nog gewoon online.

Ik zie daar nergens een bericht op over Morel. Wel kan je hun contacteren: [email protected] Gebruik maken van de vrije westen om hun cultuur neer te planten dus. Maar waarom doen ze het niet in het midden-oosten of in het land van herkomst? Dat land kan men toch maken hoe men wil, en er zijn geen ongelovige honden die men dient te bestelen... eh... bekeren of waaraan men zich dient te ergeren.

Installeer daar een sociale zekerheidssysteem en de sharia. Dit land is - ja, ik moet een weinig cultuurrelativistisch en conservatief woord gebruiken - of beter was, al een stapje verder...
Dat wil niet zeggen dat ik niet begrijp dat men compleet van zijn melk is als men vanuit zo'n basic cultuur plots in een "paradijs" waarin alles mogelijk lijkt, terecht komt. Maar als men dat zo leuk vindt: installeer het daar en val ons niet lastig.

Moet er overigens niet tegen die uitspra(a)k(en) worden opgetreden? Kan dat allemaal zomaar?
Discriminatie op basis van geen geloof hebben of a-religieus zijn, of op basis van een mening, lijkt me ook discriminatie. Zelfs verregaande.
Oud 14 januari 2011, 12:40   #676
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Moet er overigens niet tegen die uitspra(a)k(en) worden opgetreden? Kan dat allemaal zomaar?
Discriminatie op basis van geen geloof hebben of a-religieus zijn, of op basis van een mening, lijkt me ook discriminatie. Zelfs verregaande.
Exact.
En dat vergeten sommigen hier wel eens.
Oud 19 januari 2011, 23:21   #677
tomcruse
Burger

Standaard

Misschien kunnen we de shariah4's eens onder de loep nemen aan de hand van de nieuwe publicatie van de Selefiyya.
Zelf heb ik ze nog niet goed gelezen zodat ik wacht met commentaar geven.

http://selefienederland.nl/site/inde...d=218&Itemid=1

Klik op "hier" en lees wat de salafisten over AbuImran denken en over shariah4holland in het algemeen.

Holland lijkt voor ABu imran " a bridge to far" te zijn want voor shariah4belgium hebben we niet het genoegen gehad om een salafistische reactie te mogen ontvangen.

Benieuwd hoe de reactie van de shariah4's en abu zal zijn.

Abu imran kan nu eens zijn ware gelaat laten zien.

Vrede dus voor iedereen

Laatst gewijzigd door tomcruse : 19 januari 2011 om 23:22.
Oud 20 januari 2011, 11:34   #678
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

@tomcruse

Ik dacht dat Abu Umar gehakt zou maken van Sharia4Holland, maar het is de gebruikelijke hutspot (of koeskoes).
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 12:22   #679
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
@tomcruse

Ik dacht dat Abu Umar gehakt zou maken van Sharia4Holland, maar het is de gebruikelijke hutspot (of koeskoes).
In feite is het gehakt maar heel halal.

Voor diegenen die verkondigen dat alle moslims achter de Sharia4's staan is dit toch weer een bewijs van hun hoogmoed.

Na Fawaz Jneid, nu dus ook Salafi-minnend Nederland tegen hen in het harnas.

Of moeten we zeggen: tegen abu imran, als persoon, die het lef heeft om in andermans naam te spreken.

Maar Abu Umar komt ook tot de vaststelling dat de kar voor de paarden wordt gespannen.
Net zoals de Qutbtisten hun boek (Milestones) van achter naar voor lezen al was het een Arabisch boek. Helaas is het in het Engels en moet je van voren naar achter lezen.
Op die manier vermijd je om een shari'ah te implementeren bij Europeanen terwijl deze mensen een totaal verkeerde kijk hebben op de Islam net als de meeste moslims trouwens. Inclusief de salafisten en Fawaz Jneid.

Waarom zou de Islam, volgens de meeste moslims, in Europa wel succes kennen terwijl alle moslimlanden toonbeelden zijn van slecht beleid, corruptie, onrechtvaardigheid en geweld tegen de eigen broeders en zusters?

Laatst gewijzigd door tomcruse : 20 januari 2011 om 12:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be