![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als je dan antwoord : "Krijg ik dan ook mijn loon + 10 % ?" Ho maar, dan ben je een rebel. Men zou eens moeten beseffen dat er geen enkele boom is die tot in de hemel groeit. Laatst gewijzigd door Yves38 : 13 januari 2011 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen bellen misschien om uw rekeningen eens aan te zuiveren?
Enfin ik weet dat ook niet hé. 't is een tijdje geleden dat ze mij daarvoor belden en toen ze me belden voorspelden ze me altijd minstens 500'000 bfr winst tegen de dag nadien. Ben daar nooit op ingegaan, wel eens voor naar de politie gegaan en die hadden veel belangstelling moet ik zeggen. Een familielid van mij heeft redelijk wat geld vast gezet voor verschillende jaren en heeft deze week het nieuws gekregen dat daar feitelijk niet veel meer van overschiet. Details heeft ze nog niet gegeven over hoeveel er niet meer van overschiet, maar het zal toch een paar miljoen oude franken zijn naar ik versta.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mede wegens de Europese regelgeving die de banken geleidelijk aan zal verplichten om steeds meer procenten ECHT kapitaal te hebben,en mede wegens de wettelijke vrije beschikbaarheid van dit geld voor de klant zijn ze daar niet echt mega-superblij mee... DE kleine "spaarrenteoorlog" die de banken voeren is vooral om KLANTEN binnen te trekken die ze dan,bij gelegenheid wel zullen proberen te overhalen naar beleggingsprodukten over te stappen.DAN kan het gewin echt aanvangen... Maar dit verhaal pakt al een 3-tal jaar niet zo goed,en dus zwellen de spaarrekeningen maar aan .Het is ondertussen wel duidelijk dat onze maatschappij-organisatie groeiende defecten vertoont,er is blijkbaar weinig "echts" over dat de mensen nog aanmoedigd om hun centjes te investeren ,en er is eigenlijk weinig interessants te koop (allemaal Chinese spullen met een niet-Chinees label er op),en dus raakt alles opgepot voor steeds langere termijn op risico-arme rekeningen.... "dement" kapitaal werd het ooit wel eens genoemd. ![]() En zo bestaat Dexia het om mij een vod papier toe te zenden waarin ze mij aanmoedigen om bij hen schulden aan te gaan om een AUTO godbetert,tegen afbetaling aan 4+%, aan te kopen.....(STOMSTE investeringsvoorstel van de laatste jaren,maar kom..ze doen ook hun best ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 januari 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echter zal niet kunnen bij een bank,een volgende stap is natuurlijk een hoop bakstenen en blokken goud en zo.Ik geef toe dat het immateriele van de spaarrekening ook wel eens angstwekkend kan overkomen....
Laatst gewijzigd door kelt : 14 januari 2011 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"echter" kan niet..... Laatst gewijzigd door kelt : 14 januari 2011 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat doet de bank ondertussen met dat geld, denkt u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yves38 : 15 januari 2011 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zal dan wel behoorlijk Uw boterham verdienen... voor de gemiddelde burger lijkt het me toch aangewezen een deel van zijn huis te betalen met schuld. al was het maar om het belastingscadeau te pakken.
![]() |
![]() |