Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 09:45   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schermvreter
[Djeezes het is nog niet duidelijk ...

voor mij persoonlijk?

TEVEEL profiteurs (al dan niet allochtoon,kwestie dat ik niet alles over één kam scheer) daar probeert de huidige regering iets aan te doen, maar mss iets te laat
TEVEEL euro's die verdwijnen van mijn bruttoloon naar ... god weet waar, ik weet het niet naar onderwijs; sociale voorzieningen waar we allemaal van profiteren, zoals kindergeld, gezondheidszorg, pensioenen die moeten worden gewaarborgd worden voor de toekomst maar daar heeft het blok bij mijn weten geen oplossing voor); politie en justitie (werken traag maar wordt ook aan gewerkt, dit is echter niet simpel)
TEVEEL negeren van de maatschappelijke problemen die er zijn (betutteling vreemdelingen) vreemdelingen hebben het nog steeds moeilijk in deze maatschappij (kijk maar naar de werkloosheid) dus qua betutteling valt dat volgens mij wel mee)
TEWEINIG Eigen Volk Eerst helpen om iedere Belg (Vlaming) een deftig leven te geven. ik kan mij serieus kleden, heb alle dagen lekker eten, ik heb een dak boven mijn huis, ik kan naar school gaan, ik heb dus een deftig leven, en ik denk het merendeel van de vlamingen ook

en ik denk niet dat ik de enigste ben met bovenstaande bevindingen.

greetz
mijn visie staat hierboven in het rood, maar ik neem aan dat ge u daar wel niet in zult kunnen vinden.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 14 juni 2004, 09:45   #22
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

U bent duidelijk geen echte slimmerik.
Jouw euros die van je brutoloon verdwijnen dienen ervoor om je als Vlaming het defstigste leven in heel de wereld te geven.
U hebt ook duidelijk nog nooit in het buitenland verbleven, dan pas zou je weten hoe goed we het hier hebben. Of in welke mate is uw leven niet deftig genoeg?

Als jouw baas je met je stomme kop buitengooit kun je gaan doppen.
Als je uit dommigheid een arm verliest krijg je geld van de ziekenkas.
Als je huis afbrand omdat je je sigaret niet goed kunt uitdoen, dan zal het OCMW je een sociale woning aanbieden.
Mocht je ooit de pensioengerechtigde leeftijd halen dan zal de staat je tot het einde van je miserabel leven onderhouden.

Ben je nu echt zo dom te denken dat als het Blok de belastingen afschaft ze nog in staat zullen zijn je doktersbriefjes te betalen de volgende keer je van de trap valt op je kop?
BartP is offline  
Oud 14 juni 2004, 11:27   #23
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Over het buitenland gesproken:
In Oostenrijk en Nederland is extreem rechts zwaar verloren, en daar hebben ze deelgenomen aan de regering. Leer daar a.u.b. eens uit, i.p.v. als een klein kind dezelfde fout keer op keer te herhalen!
De blokbashers moesten zich schamen, heel erg schamen, net zo veel als de politici die blind blijven.
Hebben jullie nu nog steeds niet door dat je het VB niet kan bevechten met die kinderachtige zever? Je kan zoveel zeggen als je wil dat het VB liegt, racistisch is, fascistisch is, enz. maar het helpt hen alleen vooruit.

Jullie moesten zich schamen, en niet diegene die op het VB hebben gestemd!

(ter verduidelijking, ik heb geen VB gestemd en zal dit ook nooit doen, maar ik wil wel het VB in de regering).
instromaniac is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be