Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2011, 01:20   #101
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
De koning van Marokko ?
Nee, de koning van België. Maar als het zo voortgaat, zal de koning van Belgiê binnen een paar jaar OOK een soort koning van Marrokko zijn. Of mischien gaan ze dat dan Belgerokko noemen.
Tegen dan is de Flup op de troon gesukkeld, Bert Bibber is dan op pensioen of dood.
Flup I, Koning van Belgerokko.
Klinkt goed, hé ?
Enige plaatselijke gerechten: Stoofvlees met harissa, door gespoeld met moskeebier ( zonder alcohol ), Schaap in't groen, Couscous met mayonnaise, friet gebakken in kamelevet enz enz
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2011, 11:29   #102
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Enige plaatselijke gerechten: Stoofvlees met harissa, door gespoeld met moskeebier ( zonder alcohol ), Schaap in't groen, Couscous met mayonnaise, friet gebakken in kamelevet enz enz
Tja,
dat zijn processen die al millennia aan de gang zijn.
Denk niet dat ge in staat gaat zijn dat tegen te houden.

Couscous met mayonaise is trouwens lekker.
Oud 16 januari 2011, 13:47   #103
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Een gefrustreerde links individu. Niets nieuws onder de zon. Links zal de marginaliteit binnen gaan. Hun terreur regime tov de autochtone mensen is bijna over.
Ach, mensen zoals Andy...moraalridders vanachter hun bureautje...gewoon niets van aantrekken van die gefrustreerde " intellectuelen"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 14:01   #104
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3289
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 23:36   #105
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Wat was het? Waarom post je dat gelul hier?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2011, 21:05   #106
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

We zullen over uw “gelul” maar zwijgen zeker. In je eerste post in deze thread, maakte je zeer duidelijk dat je de inhoud niet wilde lezen, om daarna ongefundeerd moord en brand te roepen. En in je tweede post stel je de vraag of mijn link iets te maken heeft met de inhoud, terwijl je het niet gelezen hebt? De logica in je gedrag is zeer ver weg.

Snap wel dat kritiek op ons laks asiel/immigratie beleid voor je extra gevoelig ligt, omdat jezelf vreemdeling bent. Maar denk je nu echt dat je iedereen monddood kunt maken door arrogantie en kortzichtigheid?
Oud 23 januari 2011, 21:27   #107
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
We zullen over uw “gelul” maar zwijgen zeker. In je eerste post in deze thread, maakte je zeer duidelijk dat je de inhoud niet wilde lezen, om daarna ongefundeerd moord en brand te roepen. En in je tweede post stel je de vraag of mijn link iets te maken heeft met de inhoud, terwijl je het niet gelezen hebt? De logica in je gedrag is zeer ver weg.

Snap wel dat kritiek op ons laks asiel/immigratie beleid voor je extra gevoelig ligt, omdat jezelf vreemdeling bent. Maar denk je nu echt dat je iedereen monddood kunt maken door arrogantie en kortzichtigheid?
Amen
Oud 23 januari 2011, 21:36   #108
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Als ik iets niet gelezen heb en als ik mijn mening erover niet kan uitleggen post ik mijn mening ook niet. Dit artikel is gelul. En het is mijn mening, die ik kan uitleggen als je wil (maar daarvoor is een discussie nodig).
-
Ik zou ook graag een uitleg over je handtekening horen (uit interesse gewoon), als het geen moeite is voor jou, aub.
-
Hetgeen wat Edmund Burke gezegd heeft over "triumph of evil" heb ik ergens aan Hitler zien "geadresseerd" staan.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 januari 2011 om 21:38.
Oud 9 februari 2011, 22:50   #109
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik zou ook graag een uitleg over je handtekening horen (uit interesse gewoon), als het geen moeite is voor jou, aub.
-
Hetgeen wat Edmund Burke gezegd heeft over "triumph of evil" heb ik ergens aan Hitler zien "geadresseerd" staan.
Een nieuwe Hitler maakt geen kans meer in onze dagelijkse wereld. Een slechte ideologie met voldoende aanhang en weinig tegenstand is daarentegen een deftige kanshebber.
Oud 14 maart 2011, 22:27   #110
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vanaf 2012 worden de moslims weer overal uit Europa verdreven

Het Amerikaanse Trend Research Institute wordt sinds 1980 tot de meest vooraanstaande prognose-instituten ter wereld gerekend. Het wordt regelmatig geciteerd door de toonaangevende Anglo-Amerikaanse media. In de zojuist verschenen zomereditie van het door het instituut gepubliceerde Trends Journal (Summer Issue 23/nr. 10) wordt in een 28 pagina’s lang bericht gezegd, dat de economische crisis al binnen enkele maanden met ongekende kracht en nauwelijks voor te stellen economische gevolgen op de Amerikanen en Europeanen zou terugslaan.

De alleen voor geabonneerden toegankelijke en niet online beschikbare gedrukte uitgave houdt zich vooral bezig met de hieruit voortkomende gevolgen. De chef van het Trend Research Institute. Gerald Celente (een Italiaanse Amerikaan), raadt alle in Europa wonende moslims en islamitische groepering nu al aan een vlucht te bespreken of Europa nu al langzamerhand te verlaten, omdat de historie zich in Europa zou herhalen en het overal tot op dit moment nog onvoorstelbare verdrijvingen van moslims zou komen. De aanbeveling om vluchten te bespreken zou ”niet overdreven” zijn, schrijft het vakblad. De etnische zuiveringen, die zich dan alleen tegen de moslims zouden richten, zouden in 2012 beginnen en in 2016 beëindigd zijn. De lidstaten van de EU zouden niet de geringste kans hebben om hier iets tegen te doen, omdat overal in Europa nationalisme, etnische en religieuze spanningen plotseling de kop weer zouden opsteken en het overleven van de desbetreffende regeringen zouden bedreigen.

De brutale schreeuw naar autonomie, die men op dit moment alleen van de Schotten, de Basken en de Vlamingen zou horen, zou al binnen enkele maanden in heel Europa normaal worden, omdat geen enkele regio meer voor de andere of voor migranten uit verre landen zou willen betalen. Tegen deze achtergrond zou het zelfs tot oorlogen in Europa kunnen komen en de historie zou zich bij het thema etnische zuiveringen vast en zeker herhalen. Dat zou nu duidelijk afzienbaar zijn. Want overal in Europa zouden de burgers bij de terugkeer van de economische crisis de vraag stellen wat migranten eigenlijk kosten – en dan zouden de desbetreffende regeringen hier antwoord op moeten geven. De vraag naar de kosten van de migratie zou in economisch voorspoedige tijden door de politiek altijd verdrongen zijn.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn. En Gerald Celente heeft in de afgelopen 20 jaar met de precisie van een scherpschutter steeds opnieuw op de komende politieke ontwikkelingen in de wereld gewezen. Van de ineenstorting van de voormalige Sovjet-Unie tot aan de actuele economische crisis – altijd heeft zijn instituut gelijk gekregen. Maar in Europa wilde men zijn nieuwste prognoses nooit geloven – anders dan in de VS, waar hij en zijn instituut sterren zijn. Zo zal het waarschijnlijk ook in dit geval zijn.
Bron: http://www.amsterdampost.nl/vanaf-20...opa-verdreven/
Oud 14 maart 2011, 23:25   #111
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arabische Vlaming Bekijk bericht
Men zoekt altijd een slachtoffer tijdens een economische crisis. Niet echt verwonderlijk.

De oliekraan gaat dan ook dicht. Ga maar met het paard en kar naar uw werk.
Die oliekraan dicht is op middellange en lange termijn werkelijk het allerbeste wat Europa en de autochtone Europeanen kan gebeuren. Is het meteen gedaan met dat pressiemiddel waarmee Europa al 35 jaar wordt gegijzeld.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 23:35   #112
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zou ik maar snel met een alternatief komen, of ge zult omkomen van den honger.
Wist je niet dat we en vooral Japan al volop bezig zijn met 'alternatieven'?

Bovendien zijn er ook andere landen waar aan oliewinning wordt gedaan.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 23:35   #113
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zou ik maar snel met een alternatief komen, of ge zult omkomen van den honger.
Dat alternatief is er allang en heet kernenergie.
Oud 14 maart 2011, 23:47   #114
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Een toekomstige burgeroorlog?
Man man man, soms vraag ik me af of mensen zoals de starter van deze draad in feite wel in hetzelfde land wonen als ik. Zijn realiteit is in ieder geval verschillend van de alledaagse die ik meemaak als ik gewoon in België rondwandel.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 23:50   #115
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets waar ik al geruime tijd voor waarschuw. De tekenen staan aan de wand, een herhaling van het Europees duister verleden dringt zich op, met dezelfde agressors in de hoofdrol, enkel nieuwe slachtoffers.
Europeanen waarschuwen en verzetten zich tegen het islamitisch duister verleden dat wereldwijd nog steeds de kop opsteekt.

http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519

Laatst gewijzigd door smiley : 14 maart 2011 om 23:51.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 23:54   #116
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Europeanen waarschuwen en verzetten zich tegen het islamitisch duister verleden dat wereldwijd nog steeds de kop opsteekt.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519
Over welk "duister verleden" heb je het?
De Rashidun? De Ommayaden? De Abassieden? De Ottomanen? De Fatimieden? Al Andalus? De Safawieden? Ik zie niet in hoe eender welk hoofdstuk uit de islamitische geschiedenis ook maar enigszins vergelijkbaar is met de duisterste bladzijdes uit de geschiedenis van Europa.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 23:57   #117
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Over welk "duister verleden" heb je het?
De Rashidun? De Ommayaden? De Abassieden? De Ottomanen? De Fatimieden? Al Andalus? De Safawieden? Ik zie niet in hoe eender welk hoofdstuk uit de islamitische geschiedenis ook maar enigszins vergelijkbaar is met de duisterste bladzijdes uit de geschiedenis van Europa.
Bekijk het filmpje dan maar eens.
http://www.youtube.com/watch?v=WOs_i...eature=related

Laatst gewijzigd door smiley : 15 maart 2011 om 00:01.
Oud 14 maart 2011, 23:58   #118
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar gaat uw vrachtwagen niet mee rijden, die de supermarkten voorziet van voedsel.
Er komen steeds meer electrische voertuigen op de markt, en ook aan electrische vrachtwagens wordt gewerkt. Daarbij zijn er genoeg niet-islamitische landen die ook olie en gas produceren. En er zit tevens nog meer dan genoeg steenkool in de grond in Europa.
Oud 14 maart 2011, 23:58   #119
smiley

Standaard

Citaat:
Afslachten van mensen op industriële wijze kan je met niets vergelijken.
http://www.youtube.com/watch?v=WOs_i...eature=related

Laatst gewijzigd door smiley : 15 maart 2011 om 00:01.
Oud 15 maart 2011, 07:02   #120
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat alternatief is er allang en heet kernenergie.
Het is slechts een tijdelijk alternatief en maakt ons gewoon afhankelijk van andere landen (B heeft geen eigen uranium).
En het is ook niet zonder risico's

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be