![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Gelieve me niet te bellen voor of tegen of over belspellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat programma ooit eens een half uurtje bekeken, tot de plaatsvervangende schaamte en de eigen schaamte omwille van het feit dat ik er naar keek, te groot werd. Ik kan u vertellen dat die pulp bitter weinig te maken heeft met de zoektocht naar een goeie bakker. Het is gewoon een aanloop naar een good old fashion sms voting, waarbij het klootjesvolk weer massaal 1 euro per bericht zal dokken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu gaan ze dat KB een beetje verstrengen? What the heck? Waarom niet dat debiele zootje in één keer verbieden gelijk in Nederland?
Wat doet de 'regering' om bepaalde mensen te beschermen tegen zichzelf? Even denken, juist ja, niks. In welke mate is VMMA mee verantwoordelijk voor dat jarenlange bedrog? Zij zijn niet de programmamakers zelf, maar het wordt wel bij hen uitgezonden. Trouwens, Gaetan De Weerdt, is niet alleen een held, ze kunnen hem misschien aanstellen als minister, blijkbaar is hij toch iets beter met cijfers dan die er nu zitten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hou mijn hart al vast voor de eerste partijen of instanties die misbruik van zijn pas gewonnen status gaan proberen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Schitterend programma. Ik vind het wel opmerkelijk dat zoiets op staats-tv uitgezonden mag worden, gezien het haar (en haar professionele parasieten) ook niet bepaald in een goed daglicht stelt.
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze zelf wel via hun journalisten die geweerschoten toevoegen aan reportages om het allemaal wat 'spannender' te laten lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Spijtig dat ze niet laten zien hebben hoe simpel het is om een lijn die zogezegd openstaat te faken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt gerust, nu al zijn headhunters op zoek naar die kerel om die ergens een goed betaald jobke te leveren... kom moest ik bedrijfsleider zijn, ik moest die kerel hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en 2 zo een kijkcijfer kanon dat laat ge niet schieten, of ge moet een complete idioot zijn. En 3, hey, we kunnen VTM en VT4 eens ferm tegen de kloten stampen. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Eerlijk gezegd is die gast gewoon iemand die een beetje kan programmeren en die savonds tijd teveel heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik hou niet van belspellenrellen..
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2011 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast kan analyseren , dat staat vast, als ge iemand nodig hebt, om straffe problemen te analyseren, ... er zullen er zeker nog zijn, maar doe het maar eens na, ge hebt meer dan gewoon wat teveel tijd nodig om u in zo een dingen vast te bijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is die gast er anderhalf (!) jaar mee bezig geweest. Analytisch zal hij wel niet slecht zijn, maar er zijn heel veel mensen die het zullen weten tegen die tijd hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het was een algebraische vergelijking waarin heel veel onbekenden waren. Het merendeel van deze onbekenden was gevonden. Een klein deel geraakte hij maar niet aan uit. Had hij hiermee een computerprogramma geschreven waarbij hij alle variaties kon laten loslopen op alle opgaves en oplossingen die hij al had, kon hij dit volgens mij zelfs op een paar uur gevonden hebben. Nu ja....toch chapeau dat hij zich hiermee wilt bezighouden. Dit komt van de radio 1 website: Vandaag doet De Winne ook zijn verhaal in Humo, en heeft hij het opnieuw over die kansspelcommissie: 'De kansspelcommissie legt de producenten weinig in de weg. Ik heb gehoord dat de eindredacteur zelfs een kerstkaartje heeft gekregen van de commissie: dat ze zich ook in 2011 niet te veel zorgen moeten maken. Ze spelen onder één hoedje'. http://www.radio1.be/programmas/peet...-belspelletjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN