Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2011, 11:10   #21
eno2
Banneling

Standaard

Gelieve me niet te bellen voor of tegen of over belspellen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:11   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Mensen zouden een boycot moeten doen van elke bv of persoon die in zulks programma zijn kop durft te laten zien. In Basta zag je duidelijk de aftakeling van de ethicus, en hoeveel moeite deze wel had met zijn geweten en omgeving. Al die presentators die langdurig hiermee bezig zijn hebben geen voeling of empathie met de kijkers of de menselijke emotie in zijn geheel. Voor mijn part staan ze gelijk met heroïneverkopers.
Exact, moest ik zo ne kozen of nicht in de familie hebben, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:11   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Gelieve me niet te bellen voor of tegen of over belspellen.
Is een PM eke ook goed ?
Oud 18 januari 2011, 11:18   #24
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Juist een of anderen achterlijke retard die den besten bakker van Vlaanderen gaat zoeken ,...

Waar ik vroeger woonde wist ik wel 20 bakkers zijn, ... allemaal goed, tot zeer goed, wat moet dien onnozele flipper mij nu komen wijsmaken ?
Ik heb dat programma ooit eens een half uurtje bekeken, tot de plaatsvervangende schaamte en de eigen schaamte omwille van het feit dat ik er naar keek, te groot werd. Ik kan u vertellen dat die pulp bitter weinig te maken heeft met de zoektocht naar een goeie bakker. Het is gewoon een aanloop naar een good old fashion sms voting, waarbij het klootjesvolk weer massaal 1 euro per bericht zal dokken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:21   #25
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

En nu gaan ze dat KB een beetje verstrengen? What the heck? Waarom niet dat debiele zootje in één keer verbieden gelijk in Nederland?
Wat doet de 'regering' om bepaalde mensen te beschermen tegen zichzelf?
Even denken, juist ja, niks.

In welke mate is VMMA mee verantwoordelijk voor dat jarenlange bedrog? Zij zijn niet de programmamakers zelf, maar het wordt wel bij hen uitgezonden.

Trouwens, Gaetan De Weerdt, is niet alleen een held, ze kunnen hem misschien aanstellen als minister, blijkbaar is hij toch iets beter met cijfers dan die er nu zitten.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:24   #26
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Trouwens, Gaetan De Weerdt, is niet alleen een held, ze kunnen hem misschien aanstellen als minister, blijkbaar is hij toch iets beter met cijfers dan die er nu zitten.
Ik hou mijn hart al vast voor de eerste partijen of instanties die misbruik van zijn pas gewonnen status gaan proberen te maken.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:26   #27
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Schitterend programma. Ik vind het wel opmerkelijk dat zoiets op staats-tv uitgezonden mag worden, gezien het haar (en haar professionele parasieten) ook niet bepaald in een goed daglicht stelt.
Oud 18 januari 2011, 11:30   #28
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Schitterend programma. Ik vind het wel opmerkelijk dat zoiets op staats-tv uitgezonden mag worden, gezien het haar (en haar professionele parasieten) ook niet bepaald in een goed daglicht stelt.
Dat doen ze zelf wel via hun journalisten die geweerschoten toevoegen aan reportages om het allemaal wat 'spannender' te laten lijken.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:30   #29
kameleon
Minister

Standaard

Spijtig dat ze niet laten zien hebben hoe simpel het is om een lijn die zogezegd openstaat te faken.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:33   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ik hou mijn hart al vast voor de eerste partijen of instanties die misbruik van zijn pas gewonnen status gaan proberen te maken.
Zijt gerust, nu al zijn headhunters op zoek naar die kerel om die ergens een goed betaald jobke te leveren... kom moest ik bedrijfsleider zijn, ik moest die kerel hebben.
Oud 18 januari 2011, 11:35   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Ik denk dat ze er 1 veel voor betaald hebben, ...

en 2 zo een kijkcijfer kanon dat laat ge niet schieten, of ge moet een complete idioot zijn.

En 3, hey, we kunnen VTM en VT4 eens ferm tegen de kloten stampen. ...
Oud 18 januari 2011, 11:37   #32
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijt gerust, nu al zijn headhunters op zoek naar die kerel om die ergens een goed betaald jobke te leveren... kom moest ik bedrijfsleider zijn, ik moest die kerel hebben.

Waarom? Eerlijk gezegd is die gast gewoon iemand die een beetje kan programmeren en die savonds tijd teveel heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 18 januari 2011, 11:38   #33
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Is een PM eke ook goed ?
Ik hou niet van belspellenrellen..

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2011 om 11:44.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:40   #34
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ze er 1 veel voor betaald hebben, ...

en 2 zo een kijkcijfer kanon dat laat ge niet schieten, of ge moet een complete idioot zijn.

En 3, hey, we kunnen VTM en VT4 eens ferm tegen de kloten stampen. ...
Dat laatste lijkt me nog de voornaamste reden, "één" kennende.
Oud 18 januari 2011, 11:41   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom? Eerlijk gezegd is die gast gewoon iemand die een beetje kan programmeren en die savonds tijd teveel heeft.
Geef toe, hij is er goed in, ... de mens heeft een analytische geest, en is vastberaden, en heeft zich het "probleem" in die matte eigen gemaakt, dat hij zelf in staat is om de fout te vinden die zij in hun berekening gemaakt hebben.

Die gast kan analyseren , dat staat vast, als ge iemand nodig hebt, om straffe problemen te analyseren, ... er zullen er zeker nog zijn, maar doe het maar eens na, ge hebt meer dan gewoon wat teveel tijd nodig om u in zo een dingen vast te bijten.
Oud 18 januari 2011, 11:45   #36
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef toe, hij is er goed in, ... de mens heeft een analytische geest, en is vastberaden, en heeft zich het "probleem" in die matte eigen gemaakt, dat hij zelf in staat is om de fout te vinden die zij in hun berekening gemaakt hebben.

Die gast kan analyseren , dat staat vast, als ge iemand nodig hebt, om straffe problemen te analyseren, ... er zullen er zeker nog zijn, maar doe het maar eens na, ge hebt meer dan gewoon wat teveel tijd nodig om u in zo een dingen vast te bijten.
Als hij er 1 op de 6 fout heeft kan het ook perfect zijn dat hij zelf nog iets over het hoofd heeft gezien dat slechts in 1 op 6 opgaves voorkomt en zijn sleutel nog niet volledig correct was.

Voor de rest is die gast er anderhalf (!) jaar mee bezig geweest. Analytisch zal hij wel niet slecht zijn, maar er zijn heel veel mensen die het zullen weten tegen die tijd hoor.
Oud 18 januari 2011, 11:53   #37
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Een wonder ? Je moet deze kerel nu ook niet overroepen. Hij heeft een computerprogramma geschreven dat de omzetting maakt van de opgave naar een juist resultaat. Het is niet zo dat hij door middel van scripting deze rekensleutel is bekomen.

Het was een algebraische vergelijking waarin heel veel onbekenden waren. Het merendeel van deze onbekenden was gevonden. Een klein deel geraakte hij maar niet aan uit. Had hij hiermee een computerprogramma geschreven waarbij hij alle variaties kon laten loslopen op alle opgaves en oplossingen die hij al had, kon hij dit volgens mij zelfs op een paar uur gevonden hebben. Nu ja....toch chapeau dat hij zich hiermee wilt bezighouden.

Dit komt van de radio 1 website:

Vandaag doet De Winne ook zijn verhaal in Humo, en heeft hij het opnieuw over die kansspelcommissie: 'De kansspelcommissie legt de producenten weinig in de weg. Ik heb gehoord dat de eindredacteur zelfs een kerstkaartje heeft gekregen van de commissie: dat ze zich ook in 2011 niet te veel zorgen moeten maken. Ze spelen onder één hoedje'.

http://www.radio1.be/programmas/peet...-belspelletjes
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 11:56   #38
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Een wonder ? Je moet deze kerel nu ook niet overroepen. Hij heeft een computerprogramma geschreven dat de omzetting maakt van de opgave naar een juist resultaat. Het is niet zo dat hij door middel van scripting deze rekensleutel is bekomen.

Het was een algebraische vergelijking waarin heel veel onbekenden waren. Het merendeel van deze onbekenden was gevonden. Een klein deel geraakte hij maar niet aan uit. Had hij hiermee een computerprogramma geschreven waarbij hij alle variaties kon laten loslopen op alle opgaves en oplossingen die hij al had, kon hij dit volgens mij zelfs op een paar uur gevonden hebben. Nu ja....toch chapeau dat hij zich hiermee wilt bezighouden.

Dit komt van de radio 1 website:

Vandaag doet De Winne ook zijn verhaal in Humo, en heeft hij het opnieuw over die kansspelcommissie: 'De kansspelcommissie legt de producenten weinig in de weg. Ik heb gehoord dat de eindredacteur zelfs een kerstkaartje heeft gekregen van de commissie: dat ze zich ook in 2011 niet te veel zorgen moeten maken. Ze spelen onder één hoedje'.

http://www.radio1.be/programmas/peet...-belspelletjes
Centjes onder tafel?
Oud 18 januari 2011, 12:01   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als hij er 1 op de 6 fout heeft kan het ook perfect zijn dat hij zelf nog iets over het hoofd heeft gezien dat slechts in 1 op 6 opgaves voorkomt en zijn sleutel nog niet volledig correct was.

Voor de rest is die gast er anderhalf (!) jaar mee bezig geweest. Analytisch zal hij wel niet slecht zijn, maar er zijn heel veel mensen die het zullen weten tegen die tijd hoor.
Er zullen er inderdaad nog meer zijn, die het kunnen, maar geef toe, ge moet wel gedreven zijn he, ...
Oud 18 januari 2011, 12:04   #40
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja dat weet ik wel, ... allee gelijk dien Van Den Bossche , hoe laag dat die gevallen is, ... sorry maar moest ik in die gast zijn plaats zijn, ik ging desnoods groenten op de markt verkopen he, dat is tenminste, eerlijk (en daar kunt ge dan ook uwen babiel voor gebruiken... ) dat is alleen wel vroeg opstaan en hard werken natuurlijk.

Van die blonde miekes die al hun hersencellen nodig hebben om hun vitale functies aan de gang te houden, kunt ge niet veel meer verwachten, maar dan nog.

Al bij al , al die belspelekes, astrocosmo toestanden, bak, braad en kook en dans en verbouwprogramma`s mogen ze van mij met presentator en al recht naar een zwart gat schieten, .... en stuur familie en thuis ook maar mee kunnen ze daar mekaar gaan vervelen... en last but not least de pfafs, als de pfafs, wat ne marginalen, debielen boel is dat jong, ...hoe ge daar als mens aan kunt meedoen, ... ofwel zijt ge echt gestoord en weet ge niet beter, ofwel zijt ge zo verblind door hebzucht, dat ge nen ongelofelijk geweldige schop tegen uw kloten verdiend.

ik word er echt stapelzot van als dien bucht weer op mijnen TV staat, ja ik lees dan wel nen boek, maar toch blijft het mij storen.
Kan jij dat zien op je TV?
Ik dacht dat gij in Italie ergens zat...?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be