![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1301 |
Banneling
|
![]() Doet niet terzake.
En kerkgebouwen (aangezien je het met een kleine letter schrijft) doen niet echt veel, de Kerk (met grote letter) is een groep van 1.2 miljard mensen die je nue allemaal over dezelfde kam scheert. Wil je hierover verder gaan, open gerust een nieuw draadje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1303 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#1304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is "lichtend voorbeeld" een scheldwoord?
![]() |
#1306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond hun opmerkingen meestal het lezen waard en to the point. Hoe kan hier nog gediscussieerd worden als er voortdurend mensen geband worden?
![]() |
![]() |
#1307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er hier een misdaad gepleegd???
![]() |
#1308 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd idee over "eer" heeft u dan... Ik vind de post van zowel Sus als Circe vaak zeer de moeite waard, en ervoor zorgen dan iemand geband wordt lijkt me toch weinig met " eer" te maken te hebben? Of hoe moeten we uw opmerking interpreteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel u voor een draad op te starten waar jij uw ongenoegen kan uiten en kan delen met anderen . Maar doe dit AUB niet hier . Dank u . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 januari 2011 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan er gediscussieerd worden? als mensen voortdurend : Beledigen http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=53 Linda-ik-pluk-mijn-kut-zodat-die-er-uit-ziet-als-een-kindermuisje Bogaert http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993 "Linda-ik-epileer-mijn-schaamhaar-omdat-dit-zo-moet-van-mijn-profeet-zodanig--dat-mijn-venusheuvel-lijkt-op-die-van-een-negenjarig-kind" http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073 Persoonlijke aanval http://forum.politics.be/showthread....143938&page=18 http://forum.politics.be/showthread....25#post5196725 En zelfs bedreigen http://forum.politics.be/showthread....64#post5237364 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eindelijk terug OT , racisme in de lage landen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1318 |
Banneling
|
![]() Deels. Maar je hebt gelijk. Terug on topic.
Waar waren we gebleven. Bij de banden tussen de KKK en het VB en de gelijklopende ideologie. Bij iedereen gelijk of eigen volk eerst? Bij uitroeien van "haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid" enkel bij immigranten of ook bij het eigen volk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1319 |
Banneling
|
![]() Racisme is geworteld in het kapitalisme als wereld-systeem. Het is een middel en handig gereedschapje van de bezittende klassen. In de eerste plaats verdeelt het de arbeidersklasse , het stimuleert het effect van uitbuiting en concurentie tussen de arbeiders.
De arbeidersklasse van al de imperialistische landen zijn vergiftigd met chauvinisme en Racisme . De prokapitalisten zijn hierdoor verblind en wanen zich in een wereld die zich enkel beperkt tot hun eigen cultuur en hun eigen grenzen . Alles wat over de grens heen gebeurt is een ver van hun bed show en van geen belang . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1320 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met mijn KKKK (Kinderachtige KKK) wou ik eigenlijk aankaarten hoezeer de meningen en gedragingen van sommigen hier op dit forum overeen komen met deze van de KKK. Het is en blijft eigenaardig dat verschillende groepen met een gelijkaardige ideologie niet met elkaar willen vergeleken worden. Is het het idee dat racisme bij anderen wel degelijk wordt afgekeurd, maar dat we het bij onszelf niet kunnen of willen zien?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 januari 2011 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |