![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je over de verborgen oorlog in Pakistan ? Is het de oorlog tegen tereur van Bush of is het een strategie om de Amerikaanse macht groter te maken ?Volgens mij is het een strategie die verder gaat dan de echte problemen en er nieuwe zal en doet creëren . Net zoals het geval was in Irak. Het is ook een die wordt ondersteund met aanzienlijke bedragen van de ontwikkelingshulp namelijk 1,5 miljard dollar per jaar voor Pakistan alleen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hurricane vroeg dat ook al. Daarom gaf ik deze link. http://www.aivl.be/thema/wat-we-doen/asiel-en-migratie Laatst gewijzigd door artisjok : 21 januari 2011 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste vluchelingen zijn economische, voor de anderen is er de conventie van Geneve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van welke landen zijn het dan de economische ??... Bron graag ... Ondertussen zijn er wel economische vluchtelingen toegelaten om hier de lonen te drukken en de smerige jobkes te doen . Alsook bij de gierige vlaming in het zwart te gaan werken . Schilderen enz ... Laatst gewijzigd door Wisord : 21 januari 2011 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Geschiedenisboek. Geschreven vanuit het standpunt van de indianen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bury_My...t_Wounded_Knee |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was geen antw. op mijn post , je begint over heel andere feiten . Met zwart werkers bedoelde ik oa illegalen . Alsook zie ik geen bron waar ik naar vroeg . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bury_My...t_Wounded_Knee Dee Brown (1908–2002) aka: Dorris Alexander Brown Dorris Alexander (Dee) Brown is the only contributor to Arkansas literature included in The New York Public Library’s Books of the Century (1996), a selection of the “most significant works of the past 100 years.” He lived more than half his life in Arkansas and, beginning as a teenager, wrote continuously for publication, often long into the night, as he did for his best-known work, Bury My Heart at Wounded Knee (1970), which changed the way the world thinks about America’s westward expansion. His daytime profession as a librarian was the key to his international success as a writer: he knew how to find primary sources, such as Indian Treaties written in their own Native American words. His most famous bestseller has the rare distinction among historians of being considered an indispensable reference for Native American studies. http://encyclopediaofarkansas.net/en...x?entryID=1086 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Ik wacht ook nog op een bron van u .... zijn dit mss uw economische vluchtelingen ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een illegaal die nooit een aanvraag deed is dus ook geen vluchteling, of gooit u alles op de grote hoop? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |