![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch één partij die het durft verwoorden. Eindelijk is een glimp gezien wat het Vlaams blang moet zijn. Een radicale zweeppartij die de belangen van Vlaanderen vooropstelt en niet van papa belziek. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel opmerkelijk hoe het discours van VB veranderd is van 'gastarbeiders buiten' naar Republiek Vlaanderen. Maar altijd dat underdog gekap om de media. Ik geloof nooit dat de VRT een groot debat tussen de VB en andere Vlaamse partijen gaat weigeren als het gaat over Republiek Vlaanderen. De andere partijen stellen meer hun veto om in debat te gaan op de VRT met het VB. In plaats van te kappen zorg ervoor dat je samen met de andere partijen een voorstel doet aan de VRT om een debat te kunnen voeren. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is wel opmerkelijk hoe het discours van VB veranderd is van 'gastarbeiders buiten' naar Republiek Vlaanderen.
Beide punten stonden altijd in hun programma, maar soms is het een wat actueler dan het andere. Nu hebben ze natuurlijk ook een soort draaiboek of Ordelijke Opdeling
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zuid-Soedan lijkt me eerder over water (en, internationaalpolitiek, olie) te gaan dan over de islam, ook al is dat laatste tegenwoordig hip als De Grote Verklarende Factor Voor Alles Wat Ook Maar Een Beetje Met Geopolitiek Te Maken Heeft. Dit terzijde.
Laatst gewijzigd door Burkide : 22 januari 2011 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neemt inderdaad beter een voorbeeld aan Zuid Soedan dan aan Valkeniers.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 januari 2011 om 20:12. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |