![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin, niemand van die grote lichten heeft even nagedacht waarom BDW daar in de eerste plaats staat met zo een verkiezingscore: waarschijnlijk omdat een behoorlijk deel van zijn kiezers al 1 keer te veel "fuck you, Vlaming" hebben gehoord...
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met alle respect, robert, maar ergens heeft hij wel een punt. Neemt het 'bewuste Vlaanderen' zelf voldoende initiatieven inzake natieopbouw en promotie van de Nederlandse taal, vind je? Ik heb het hier al eens aangekaart, bij zowel de partijpolitieke als de niet-partijpolitieke vleugel van de Vlaamse Beweging (sla er bv. maar eens de huidige publicaties van de VVB op na) ligt het zwaartepunt tegenwoordig nagenoeg volledig op het socio-economische en de transfers.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 januari 2011 om 20:31. |
|
|
|
|
#203 |
|
Europees Commissaris
|
Zegt de man die zelf regelmatig de franstaligen oproept om in Vlaanderen te komen wonen, zonder zich aan te passen. Types zoals jij zijn mede de oorzaak van het feit dat België zal teloor gaan. Niet dat ik daar wakker van lig.
|
|
|
|
|
#204 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#205 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet moesten aanpassen.
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Caroline Gennez deed dat dus wel temidden van de cruciale dagen van de regeringsonderhandelingen, Bart alleen in zijn vrije tijd in de kerstweek. En wie kreeg er bakken kritieik? Juist ja, de vijand van de sossen-TV.
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fonne : 22 januari 2011 om 20:57. |
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Op 21 mei 2010 ging ik, als onderdeel van een zeldzaam “avondje uit” met vriendinnen, naar een optreden van mijnheer Arnold Hintjens. Vermits die dag toevallig op de 61ste verjaardag van de grote artiest viel, riep iemand vanuit de zaal na het eerste (nogal middelmatig) nummer “bon anniversaire, Arno”. Repliek van Hintjens : ta gueule ! Dat lokte vanzelfsprekend heel wat boe-geroep uit van de aanwezigen, waarop de artiest aanstalten maakte om zijn achterwerk te tonen, en nogmaals riep “ta gueule…c’est moi la star ici”. Mijn vriendinnen en ikzelf hebben meteen de zaal verlaten, en zijn een restaurantje gaan opzoeken : gastronomie is immers genietbaarder dan pseudo-artistieke boertigheid. En dat doet zich dan voor als een ambassadeur der Belgische populaire muziek… PS. Voor de non-believers heb ik een foto genomen van mijn entreekaart : |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
die mens is waarschijnlijk heel eenzaam en zit 's thuis stilletjes te janken boven de WC-pot
Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 januari 2011 om 21:16. |
|
|
|
|
#212 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...De-Wever.dhtml |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Arnold Hintjens, de duinekaffer, een zeldzaam hoogstaande boerenhuftere Belgische kunstenmaker en woudezel.
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ja als hij zoals gewoonlijk zat en onder de drugs zit. Zielig hoe hij daar zit, ik heb er eerder medelijden mee dan hem te veroordelen, die mens is op...en hij kon nog eens een euro verdienen om een pintje te kopen (of drank was gratis), tja dat is kunst in Vlaanderen. hoog tijd om al die subsidies ook eens onder de loep te nemen.
|
|
#219 |
|
|
Allez, we zijn er weer zie, al wie tegen N-VA is is tegen 'den Vlaming'. Wanneer ga jij nu eens leren dat 'Vlaming' en 'Vlaams-nationalist' niet hetzelfde zijn?
Laatst gewijzigd door Geert C : 22 januari 2011 om 21:58. |
|
|
|
|
#220 | ||
|
|
Citaat:
|
|