![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vooral jouw laatste paragraaf. Het was wel Bracke die zich heeft aangeboden ![]() Wat mij een beetje zorgen maakt is die pot die de ketel verwijt ![]() Daarom dat ik eerder sprak dat men ook moet kijken naar de roots van de NVA maar ook van het VB. Volgens Bracke was het rokje van Kim Gijbels te kort maar cash centen ontvangen voor bewezen "sos-diensten"? Daar was hem niet vies van. Toch ben ik tevreden voor de mens Bracke, medisch gezien dan, dat hij snel geneest van zijn geheugenverlies. (met de hulp van Humo ![]() We krijgen hier stilaan Amerikaanse toestanden en dat maakt mij ook bezorgd. Ik bedoel het napluizen van het verleden van politici en die dan genadeloos afstraffen. Het zit er dan wel dik in dat de banken in het parlement en Senaat leeglopen. Wel, dat zou wel eens goed kunnen zijn: grote kuis houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Definitie van "kazakkendraaier" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dat woord opzoekt in het woordenboek staat daar inderdaad een foto van Bracke.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja, ze zaten daar op hun gemak bij hem in de zetel (welja, de zetel rechtover hem). Het leek mij een nogal ontspannen sfeer. Tja, ik denk dat hij dat zelf ook niet ontkent dat hij zijn carrière bij VRT op zijn einde aan het lopen was. Waarom zou het dan abnormaal zijn dat hij aan zijn toekomst denkt? Hij heeft ook geluk gehad, ik denk niet dat zijn toekomst gegarandeerd was: hij moet zelf ook nog de stemmen halen hé. T is net alsof je denkt dat de kiezer de stemmen gewoon kado doet, misschien kijk je beter eens naar al die gefaalde "witte konijnen". Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 22 januari 2011 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Bijna zo ontspannen als de koffieklets met het VB bij Bracke en Crabbé?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |