![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken enkele huizen ![]() Zelfs in Knokke... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politieke relevantie: 0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik ken dat huis ook, heb er tot voor enkele jaren in de buurt gewoond. De buurt is inderdaad niet meer wat ze geweest is, de Herentalsebaan was tot10,15 jaar geleden nog een redelijk gezellige winkelstraat met een gevarieerd middenstandsaanbod, maar ook hier heeft de 'Club van Bagdad' zijn intrek genomen en er leegstand veroorzaakt of er belwinkels en nachtwinkels van gemaakt. Dit is uiteraard een probleem van vrijwel alle winkelstraten in de disctricten die de multiculturele 'verrijking' mochten ondergaan.
Uit inside information weet ik dat BDW en z'n gezin het liefst naar een 'wittere' en veiligere groene buitengemeente verhuizen, maar dat zou de burgemeesteraspiraties van BDW einde 2012 uiteraard grondig dwarsbomen. Zoals vele politici (tsjeven en sossen op kop) zou hij uiteraard een officiële domicilie onder de vorm van een studio of appartementje in Antwerpen kunnen aanhouden en in de praktijk toch in 't groen wonen met z'n gezin, maar - je moet het hem nageven - zo hypocriet is BDW gelukkig niet. Dat is een pluim voor hem. Afgezien van de buurt is het uiteraard wel een mooie en grote woning die hij betrekt, met een tros kinderen is dat uiteraard wel een must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Bart zijn moeder zal daar trouwens ook komen wonen.
Ik heb zijn huidige woonst gezien in een reportage... dat rijhuizeke is inderdaad wree klein uitgevallen. Het zal toch niet de enigste politicus met een groot huis zijn zeker? Hij werkt ook wel dag en nacht.
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "Elio Di Rupo was een dikke ton die iedere dag Kwatta Choco at" http://www.vandaag.be/lifestyle/5679...-choco-at.html
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Madame List woont waarskijnlijk �* Laeken, au palais. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 januari 2011 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die foto verwijderen mocht ik u zijn. In de Vlaamse rand is het een gewoonte dat pippo's politici thuis lastig vallen maar we moeten er geen gewoonte van maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou hem meteen als buurman willen.
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Niet goed voor uw lijn peis ik
![]() ![]() Of is dit toch al bedorven? ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 23 januari 2011 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
>Is de Brusselse olievlek al tot aan 't Rivierenhof gekomen? Laatst gewijzigd door filosoof : 23 januari 2011 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is daar geen gewoonte. Of het dat zou moeten worden laat ik in het midden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze heeft gelijk, dit huis is zowat het enige deftige van de buurt.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So point being? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder heeft BDW altijd zijn gezin uit de media willen houden. Niet dat het veel hielp want zijn kinderen werden al herhaaldelijk vanuit wagens aan de schoolpoort bedreigd door lafaards. Ik zie het punt echt niet. |
|
![]() |
![]() |