![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5241 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Wisord is iemand met wie het aangenaam discussiëren is. Ik wil je dit genot zeker niet ontzeggen. Citaat:
Citaat:
Mag ik dat dan ook? Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#5242 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik beweer niet dat het mogelijk is om iedereen gemakkelijk te identificeren. Citaat:
Bevestig jij dit nu? |
||
|
|
|
|
|
#5243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer je hen wel hebt kunnen identificieren omdat ze gesnapt werden bij andere feiten (of herkend worden op basis van details zoals jas, juwelen, schoenen enz) en gelinkt worden aan incidenten op de bus, helpen die feiten wel om vast te leggen wat ze daar dan precies deden,en dient het als bewijsmateriaal. |
|
|
|
|
|
|
#5245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tuurlijk. Allez, behalve dan het gedeelte "men zou gaan denken". Als je dat nu nog maar pas gaat denken...
|
|
|
#5246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer een dader voor agressie op de bus wordt gesnapt en het gaat over minderjarigen wordt dat niet geseponeerd hoor maar kom je voor de jeugdrechter indien de feiten ernstig genoeg zijn, helaas is dat hele systeem niet gericht op jongeren die thuis enkel primaire opvoeding krijgen.
|
|
|
|
|
|
#5248 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen?
Als autochtoon werd mij ingepeperd dat we multicultureel moeten zijn. Ik was gisteren in Brussel en heb daar vastgesteld dat het eerder multi-arabisch, multi-moslim, en multi-islam geworden is. |
|
|
|
|
|
#5249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeten we dan in het Nederlands zingen? Of luisteren naar onverstaanbare rap in een of ander lokaal straattaaltje? Laatst gewijzigd door alice : 23 januari 2011 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#5251 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wedden dat je ook deze keer geen relevante link kunt produceren? Het ging over wat de Vlaamsche media uitzenden. Een individu beslist zélf van welke taal deze zich bedient. 'Allochtonen' in de Lage Landen doen dat meestal het Nederlands. De witte Vlamingen in Engels of Frans. Over multicultureel gesproken. Citaat:
De drie best beluisterde liedjes in onze taal van de laatste drie maanden zijn uitstekend te verstaan: http://www.youtube.com/watch?v=_XIsK9lVH3U (2,3 miljoen views) http://www.youtube.com/watch?v=4shfLRKzQrc (1,4 miljoen views) http://www.youtube.com/watch?v=7uI5qyz68a0 (1,4 miljoen views) De witte Vlaming is in deze liedjes in geen velden of wegen te bekennen. Steekt het eeen beetje? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 januari 2011 om 20:45. |
||
|
|
|
|
|
#5252 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5253 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5254 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waarom moet ik een link geven wanneer ik als gevolgtrekking op jou opmerking over Engelstalige muziek vaststel dat je dus ervoor pleit dat er in het Nederlands gezongen dient te worden? Wat is er trouwens mis met ondertiteling van programma's? Er zijn heel wat ouderen die niet vlot Engels spreken, er zijn mensen die slecht horen, of doof zijn en veel plaatselijke dialecten die buiten hun gebied amper te verstaan zijn. De witte Vlaming hoeft het niet te hebben van you tube he, jou reppertjes dus wel. Laatst gewijzigd door alice : 24 januari 2011 om 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#5256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom, vertel eens, op basis waarvan wordt die selectie in de media volgens u gemaakt? |
|
|
|
|
|
|
#5257 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5259 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op welke wijze merk je dat de media selecteert op sensatie; waar geven ze volgens jou dan de voorkeur aan en waarom? Wat haalt dus wel of juist niet het nieuws en wat wordt wel/niet als sensationeel gezien volgens jou, en wat is de doelstelling daar dan van? |
|
|
|
|