![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5281 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Dus het nieuws wordt volgens jou voor 99procent geselecteerd op wat geen nieuwswaarde heeftEn heel de reutemeut van jouw beweringen en gevolgtrekkingen. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#5282 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is jouw realiteit, niet de realiteit.
|
|
|
|
|
#5283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op mijn werk zijn er werknemers van verschillende origine en religie en er zijn geen problemen. Mijn hond zit achter de katten, die niet de onze zijn. De chiro speelt op het braakliggend terrein naast de villawijk, en ze krijgen onder hun voeten van een bewoner. Er is vandaag geen overstroming in Kortrijk. ..... Allemaal dagelijkse realiteit; zonder nieuwswaarde. |
|
|
|
|
|
|
#5284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5285 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit zijn dingen uit jouw prive leven en is jouw realiteit. Deze dingen staan niet tussen de nieuwsberichten.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 januari 2011 om 12:39. |
||
|
|
|
|
|
#5286 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toon aan dat de meeste mensen het onzin vinden wat er nu in het nieuws te vinden is. Onze vriend hier zegt nm niet dat "hij" er geen nieuwswaarde aan geeft. Hij zegt gewoon dat het geen nieuwswaarde heeft alsof dat bij iedereen zo is. Groot verschil.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 januari 2011 om 12:42. |
||
|
|
|
|
|
#5287 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Alice draait en kronkelt en probeert er zoiets van te maken. Maar ik heb nooit beweerd dat de dingen die in de nieuwsberichten te vinden zijn geen nieuwswaarde hebben. Citaat:
Sowieso allemaal deel van de realiteit. |
||
|
|
|
|
|
#5288 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het aantonen waar jij naar ijvert kan ik niet , wat ik wel kan is stellen dat de huidige media zoals Arti stelt niet in staat is de volledige waarheid naar buiten te brengen maar doelbewust sellectief te werk gaat . Lees mss dit eens , het is erg van toepassing op dit thema en zet een mens aan tot nadenken over wat men leest en hoort . http://mediatingeconomics.wordpress....l-wat-het-wil/ citaat uit deze tekst Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5289 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik bedoel hier gewoon met jouw leven dan. Berichten in de media hebben meestal invloed op wat meer mensen dan enkel degene die bij het onderwerp aanwezig waren.
|
|
|
|
|
#5290 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar idd, de media moet keuzes maken...heb ik geen probleem mee...de conclusies welke je daaruit trekt is dan weer wel belangrijk. Je kan bv in deze topic niet adhv de berichten welke ik plaats afleiden dat teveel allochtonen criminele feiten plegen. Nee, maar adhv criminaliteitscijfers kun je dat wel. Het enige wat ik wil aantonen is dat dit feiten zijn welke gepleegd worden door allochtonen en waar iedereen het schijt van krijgt en waar de politiek niets aan doet...kortom waarom steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
|
|
|
|
|
#5291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
99 procent van de realiteit( waar de media dus over bericht, tenzij in Kortrijk spraakjes in de krant staan! Waarover moet volgens u de media wel belichten, wat heeft voor u wel nieuwswaarde? Ge staat met uw mond vol tanden Arti, je slogans toelichten is blijkbaar andere koek! |
|
|
|
|
|
|
#5292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5293 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
T`is vergezocht om een punt te maken maar het klopt wel. Maar de discussie over "een" "de" realiteit doen hier niet eens ter zake en veranderd niets aan de feiten welke dagdagelijks gebeuren.
|
|
|
|
|
#5294 | |
|
Banneling
|
Niet alleen met mijn leven.
Ik ben niet de enige werknemer op mijn werk, en ik ben zelfs niet bij de chiro en woon niet in een vilawijk. Citaat:
Welke invloed heeft de overstroming in Australië op de gemiddelde Belg? Hoeveel meer invloed dan de modderstromen in Brazilië? |
|
|
|
|
|
|
#5295 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
99% van de realiteit. Niet van de realiteit waar de media over bericht. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5296 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, dat veranderd niets aan de feiten die we dagdagelijks in de krant lezen. Maar je moet wel beseffen, dat de overgrote meerderheid geen feiten plegen die in de krant komen. De overgrote meerderheid, die meedraait in onze maatschappij; die geen problemen veroorzaken, die komen niet in de krant. |
|
|
|
|
|
|
#5297 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom moet dit enkel gezegd worden wanneer het om allochtonen gaat? Als een priester weer eens iets op zijn kerfstokje heeft gehad komen er ook geen reacties als...jama er zijn ook goede priesters. Als een Belg iets mispeuterd komen er ook geen reacties zoals "de overgrote meerderheid zijn goede Belgen". Waarom niet? Het gaat nooit om degene welke het goed doen...in geen enkel ras, maar waarom hier elke keer opnieuw moeten zeggen dat er ook goeie zijn tussen de allochtonen is mij een raadsel indien nog nooit iemand heeft gezegt dat het allemaal criminelen zijn.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 januari 2011 om 17:06. |
||
|
|
|
|
|
#5298 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik gebruikte het woord allochtoon zelfs niet in mijn vorige post. Dat heb jij erbij gedacht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 januari 2011 om 18:22. |
|||||
|
|
|
|
|
#5299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5300 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En die keuze maken ze door te kijken naar hun verkoopcijfers maw niet kijkend naar de nieuwswaarde . Sensatie is daar dus de sleutel in en die zal alleen maar groter worden zoals de personen in mijn link aantoonden . |
|
|
|
|