![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister-President
|
Wat is het meest 'speciale' dat je op seksueel gebied hebt gedaan?
Speel je met de lotto? Welk land zal je altijd bijblijven en waarom? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
graag, maar gezien de intieme kantjes aan deze draad, eigelijk liever niet.
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar als ik er eentje mag kiezen: sex met een maitresse in de zoo van Antwerpen. Zij op de ballustrade van het aquarium achterover leunend tegen het glas van de haaienkooi. We waren eerst, en alleen. Bij het buitengaan merkten dat we net op tijd klaar waren om de klas kleuters te missen die binnenkwam, en pas toen zagen we de camers's die overal hangen. De lotto bespeel ik sporadisch, een keer of twee per jaar, als gimmick eigelijk. Estland zal ik nooit vergeten. Tallinn is en blijft de mooiste stad ter wereld. Ik beschrijf het altijd als het stadje dat sneeuwwitje tegenkomt als ze naar de dwergen op zoek gaat. Sprookjesachtig is de beste beschrijving.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 28 januari 2011 om 01:54. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister-President
|
Voel je je Belg? Vlaming? wereldburger? ...
Mis je jouw eigen lang niet tijdens al dat reizen? Zou je nog kinderen willen? Van welke sport hou je? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
Jullie seksuele open houding? Hoe ben je daaraan begonnen en zorgt dat niet voor frustraties?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik voel me eigelijk in de eerste plaats west-europeaan. De culturele verschillen tussen deze landen, hoewel ze er zijn, zijn eigelijk niet echt groot. De verschillen met oost europa, N en Z Amerika, Azie en Afrika zijn veel groter. Maar ik voel me ook Vlaming, en hoe langer die puinhoop in Brussel duurt, hoe sterker dat wordt. Mis je jouw eigen lang niet tijdens al dat reizen? Hangt ervan af in welk land en streek ik ben. Als het land er slechter aan toe is qua comfort, dan zeker. Als ik in Frankrijk 's avonds geen pakje sigaretten kan kopen, dan bijvoorbeeld. Of als ik in Engeland op den buiten naar een lekker biertje of maaltijd zoek. Maar nooit in de Nordics. ook niet in Duitsland of zelfs niet in Nederland. Wat ook helpt is internet. Zonder mijn dagelijkse kranten of webcamsessie met mijn vrouw zou het veel moeilijker zijn. Mijn vrouw mis ik wel altijd. Al van zodra ik vertrek, maar aan de andere kant houdt het de romantiek in mijn huwelijk wel op een torenhoog pijl. Zou je nog kinderen willen? Neen, toen ik 20 was kon ik me geen kinderloos leven voorstellen. Maar vanaf mijn 25 kwam het besef dat kinderen samengaan met een hoop opofferingen die ik niet bereid was om te maken. Nu moet ik constateren dat mijn geluk en genot bijna helemaal worden veroorzaakt door het ontbreken van kinderen. Dus je zal me neit van gedacht zien veranderen. Ik mis het wel hoor. Een kind dat nieuwsgierig is en 101 vragen heeft, en ook het feit dat er van mij niks overblijft knaagt soms. Maar die gedachten wegen echt niet op tegen de voordelen van de vrijheid. Je kan de twee niet hebben en ikd enk de juiste keuze gemaakt te hebben. Van welke sport hou je? Beoefenen: Tienkamp, baseball, zwemmen. Bekijken: Baseball, volleyball, wielrennen en elke sport waarbij technische skills de doorslag geven, zelfs darts.
|
|
|
|
#27 |
|
Minister-President
|
Wat is jouw politieke ideologie? Naar wat gaat je voorkeur?
Welke boeken lees je het liefst? |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daar kwam een discussie van. Waarin we tot de conclusie kwamen dat het voor elk koppel geen probleem is om een partner af te staan aan een andere partner, als die beter geschikt is voor de activiteit die je beoefent. Als voorbeeld gebruik ik graag paren die ijsdansen. Stel dat ik dat niet kan en mijn vrouw wel, moet ze dan stoppen? Waarom is een activiteit zonder kleren ineens zoveel belangrijker? Sinds geboortecontrole is er geen logische reden om daar een verschil in te maken. Klinkt droog en ik besef dat het zo droog niet is. Want het is alleen een sterk huwelijk dat zoiets kan dragen. Als ik ook maar een heel klein beetje twijfel aan mijn huwelijk, wordt ik stikjaloers. Maar zolang we smoorverliefd zijn voel ik alleen trots. Frustraties zijn er alleen omdat zij het zoveel makkelijker heeft dan ik. Als zij wil scoren, hoeft ze maar naar buiten te gaan en met haar wimpers te batten. Wat ze dus nooit doet, te gemakkelijk, geen kick aan. En ik, ik scoor alleen bij toeval, nooit als ik ga zoeken. Das wel frustrerend ja
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik lees liefst wetenschappelijke boeken, biografien en geschiedenisboeken. Richard Dawkins is mijn favoriete auteur. Maar ik lees ook romans, en mijn twee favoriete boeken zijn ook romans. The timetravelers wife op 1 en Les Miserables op 2. (beiden romantische boeken, valt datop?)
Laatst gewijzigd door Travis66 : 28 januari 2011 om 15:12. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Waarom ben ik de enige die vragen stelt denk je? |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
Wat heeft jou het meeste gestoord in het jaar 2010?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2. Jij stelt zoveel vragen, iemand die interesse heeft kan gewoon meelezen 3. Ik word overschaduwd door het triumviraat, denk dat er velen zijn die de laatste dagen in 1 thread blijven hangen. En ze gaan razendsnel. Ik heb ook gemerkt dat ik alleen naar nieuwe threads ga zoeken zodra mijn abbonementen geen nieuwe input opleveren. En nu leveren ze die bijna elke minuut. Waarom denk jij?
|
|
|
|
#33 |
|
Europees Commissaris
|
Het verwijt aan de NVA dat ze geen compromissen willen sluiten vergezeld van de opmerking "ze zijn verdacht want ze willen meer dan ze vragen".
Oneerlijkheid triggert mij altijd.
|
|
|
#34 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
Wat zal jou het meeste storen dit jaar?
Hoe denk je dat we uit de politieke impasse zullen geraken? Denk je dat de betogingen in Tunesie, Egypte, ... goede gevolgen zullen hebben of vrees je voor het terugschroeven van de democratie? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Minister-President
|
Wat is je favoriete drank en eten?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Europees Commissaris
|
Je smileyicoon zorgt er in elk geval voor dat je opmerkingen zeer zacht overkomen. Volgens mij kan je je met dat icoon meer permiteren dan met een ander.
|
|
|
#38 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Moeilijk te voorspellen. Di Rupo en zijn regering van nationale eenheid is in alle geval al genomineerd. Hoe denk je dat we uit de politieke impasse zullen geraken? Zodra mensen echt naar elkaar luisteren, dan gaat het lukken. Een voorbeeld: In de media verschijnt een uitspraak van BDW "als je het zonder ons wil doen, zeg het dan nu". Maar combineer die uitspraak met "we stappen niet in een regering zonder deftige staatshervorming". Wat BDW dus eigelijk zegt is dat al die vlaamse partijen die roepen dat ze nooit zonder de NVA in een regering zullen stappen, en dat zijn ze allemaal aan deze kant + PS, de tweede uitspraak moeten respecteren. Ik zou het als volgt oplossen. Alle Partijen die NIET zonder de NVA in de regering stappen, toch zeker aan vlaamse kant, moeten STOPPEN met mee onderhandelen aan de staatshervorming en BDW Carte Blanche geven. Enkel voor de staatshervorming. Eigelijk hoort de PS daar ook bij. Degene die dat niet wil doen LIEGT als ze zeggen dat ze niet zonder de NVA in een regering stappen en LIEGEN als ze zeggen dat ze een regering willen. Want BDW is heel duidelijk, alst niet genoeg is, doet hij niet mee. Dat scenario op tafel leggen, legt in alle geval al de partijen hun kaarten op tafel. Niet dat ik verwacht dat ze er zullen op in gaan, maar dit gewoon opperen zou al een stap voorruit kunnen zijn. Als dan dat voorstel wordt afgeschoten, DAN kom je naar boven met voorstel 2: Elke partij mag een aantal voorstel(len) doen die de regios verantwoordelijkheid geeft. Maar alleen positieve. Niks over "daar mag je niet aan raken", als je ergens niet aan wil raken doe je er geen voorstel over. En dan gaan we weten waar we staan. We zijn er dan nog niet, maar het gaat enorm veel tijd besparen. Denk je dat de betogingen in Tunesie, Egypte, ... goede gevolgen zullen hebben of vrees je voor het terugschroeven van de democratie? Weet ik niet. Ik vermoed goede gevolgen, als liberaal in de meest letterlijke zin van het woord. Ik vind het alvast fantastisch dat de onderdrukten de mond niet meer kunnen gesnoerd worden. Al hebben we zondag gezien dat de beschikbare kanalen van tegenwoordig niet altijd met verstand worden gebruikt. Punt is: de wereld is enorm veranderd de laatste 10 jaar en de mechanismen nog meer.
|
|
|
|
#39 |
|
Europees Commissaris
|
Ik zou twee keer "Duvel" willen antwoorden
Maar eten: Ik kan de geur van friet niet weerstaan. Maar das eerder verslaving dan voorkeur. Mijn lievelingsschotels: De kookexperimenten van mijn vrouw, omdat ze er altijd iets extra aan toevoegd omdat ze weet dat ik dat bepaalde ingredient graag lust, zelfs al hoort het er op het eerste zicht niet bij. Ik proef de liefde en normaal gesproken: spinaziestoemp met worst.
|
|
|
#40 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|