![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1021 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn geboren. Vanaf dat moment zijn ze volwaardig mens. Of ze nu te vroeg of te laat geboren worden, maakt niet uit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Het is uw idee om de bevruchting als ijkpunt te nemen dat nergens op slaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
En ik heb ook uitgelegd waarom niet. Een mening funderen heet zoiets. Meer nog; uw mening werd zo weerlegd. Gewogen en te licht bevonden. Citaat:
Dat is dan twee keer op het welles-nietes-niveau Raf. Maar ik begrijp het wel natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een miskraam in de eerste drie maanden. Volgens uw definitie van geboren worden ( http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1013 ), gaat dat dan ook om volwaardige mensen? Dat geloof je zelf niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als in een bepaalde lijn van redenering een vrouw ( zoals elke andere persoon ) mag beslissen over eigen lichaam dan is dat een vrij absoluut gegeven en zou alleen maar een beperking kennen indien hetzelfde recht van een ander daarmee in het gedrang zou komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap echt niet waar dat je een probleem mee hebt ( allez ik snap het wel... maar met de redenering dus), Jan.... 't is anders vrij simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een versmelting ( bevruchting eicel door zaadcel ) is niet noodzakelijk. De uitleg over vroegere entiteiten die nu samen wat anders en nieuws vormen is niet echt kenmerkend .... dat gebeurt immers constant. Dat geen enkele eicel en/of zaadcel zich kan innestelen is ook nogal nietszeggend.... ook dat geldt zowat voor alles. Laatst gewijzigd door praha : 30 januari 2011 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw uitleg volstaat voor mij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is geen geboorte...
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik ook niet verwacht. Net zo min als te verwachten viel dat je een poging zou doen om het te weerleggen. Het welles-nietes-niveau is dan ook geheel voor jou rekening.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 januari 2011 om 04:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg, Paulus, raak jij zelf niet voorbij dat welles-nietes niveau. Alleen blijk je dat zelf niet te beseffen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 januari 2011 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miskraam http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevalling Laat maar weten als er nadien nog iets is wat je niet begrepen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordien had je het over "geboorte die overal en voor iedereen hetzelfde is. nl. het moment waarop het kind uit de baarmoeder komt. " Triestig om te zien hoe je weeral eens kronkelt en je eigen woorden verdraait. Want zoals je zelf aangeeft is er weldegelijk een verschil tussen een miskraam en een bevalling. Nochtans komt het kind in beide gevallen weldegelijk uit de baarmoeder.Het is dus niet overal en voor iedereen hetzelfde. Laat eens weten wanneer je eigen beweringen onomstotelijk en gefundeerd vaststaan en welke deze nu feitelijk is. Want zo blijven we maar bezig natuurlijk. Intussen blijft mijn visie onaangeroerd wegens gebrek aan gefundeerde weerlegging van jou. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger bestonden er geen bevolkingsregisters. Allemaal geen mensen dus? Of een soort halfmensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: ik begon niet over eigendom, wel iemand anders. Als u stelt dat niemand zich met de vrucht in de moederschoot mag en kan bemoeien, omdat dit alleen de vrouw toebehoort, stelt men dat er een soort eigendomsrecht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat "bah neen"? Wat is er trouwens zwart-wit aan die vraag die u eigenlijk niet beantwoordt?
|
![]() |
![]() |