![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dit ware liefde en niets anders. Alleen jammer dat ze het niet eerder toegegeven hebben, ze hadden samen veel mooie momenten kunnen beleven.
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat ze die nu niet beleefd hebben?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen ze wel gedaan hebben maar heel stiekem, dat is volgens mij toch iets anders, dat is mijn mening hé.
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik niet ontkennen, maar indien je zo 'oud' geworden bent ....
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tom, ik weet niet zo goed wat je bedoelt. Misschien naïef van mij, maar ik denk echt niet dat als je van iemand houdt je die persoon laat vallen omdat hij of zij ziek is. Het zal jammergenoeg gebeuren, maar dat zegt dan ook heel veel over de persoon die vlucht of hetgeen er was tussen beiden.
![]() Ze zou nu overigens een nieuwe chemokuur ondergaan in eigen land, die rechtstreeks in het ruggenmerg beland. Laten we duimen. Geen nieuws in dit geval is goed nieuws (hoop ik).
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Partijlid
|
![]() Er is nog nooit een (wetenschappelijk) bewijs geleverd dat _ware liefde_ echt bestaat, mijn vriend. Het enige wat ik in deze zaak zie, is een (letterlijk) ziekelijke vorm van prostitutie, en een misbruik van de domheid van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe laag kan je zijn.
![]() |
#231 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armen van geest kunnen intellegent zijn.
![]() |
#234 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is dit sluitend? Neen, maar wel een basis voor verder onderzoek.
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat aasgieren. Als er morgen een vleugelpiano op de kop van Di Rupo (niet meteen mijn beste vriend) valt, zal ik daar ook niet om lachen. Had het er laatst nog over met een wijs man die mijn politieke meningen totaal niet deelt. Ik zei gewoon dat het heengaan van de moeder van VDL een diepmenselijk gegeven is, maar dat men het zal uitbuiten om de de boel te rekken. Hij was akkoord met me en welaan dan. Het is ook gebeurd. Dus ga ergens vrij rondlopende kippen vreten, maar blijf af van mensen die tezamen reeds uit de politiek zijn. Je kan je Arafat-sjaaltje ook maar neerleggen bij het feit dat twee jonge kinderen binnenkort geen ouders meer hebben en enkel FVH hen en hun moeder zal begeleiden. Wees geen onmens.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 februari 2011 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister-President
|
![]() de 6 maanden zijn gepasseerd..
![]() |
#238 |
|
![]() Toen ze goede manieren en smaak uitdeelden, zijn ze u ook gepasseerd.
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoort niet thuis in partijpolitiek en stromingen
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ergens een hart makker? Er waren meer recente berichten over weken... kijk je er echt zo naar uit?
Ik ben benieuwd naar je wereldje eigenlijk. Zo koud, zo diep. Maar goed... je hebt de media niet goed gevolgd, globalmedia. |
![]() |
![]() |