![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() Das inderdaad moeilijk, want het is tevens zo dat je voor jezelf moet uitgaan dat je de andere wil gelukkig maken, dus als ze gelukkig zijn door te zondigen en u daarin betrekken, ga je hen ongelukkig maken indien je weigert en jezelf en/of andere indien je toegeeft. Dus help de andere die niet wil zondigen en zondig beide niet, de enige goede keuze.
Laatst gewijzigd door Chrisnach : 1 februari 2011 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Veel heeft te maken met mijn huidige leven en ik blijf me telkens verbazen dat het me meer leert om andere nog beter te begrijpen, net of je door een hel moet alvorens je alles begrijpt. Maar het kan even goed zijn dat het toeval is, en 'het' (ge wet wel) nen ambetante 'beep' is. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 1 februari 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |