![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, ik heb er 45jaar opzitten,je zal je best moeten doen om dit te evenaren. Ben je jaloers op degene die jouw kindergeld heeft betaald? Laatst gewijzigd door stropke1000 : 2 februari 2011 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben met de belgische pensioensituatie niet volledig mee (werk/woon niet in belgie), maar de tendens is toch, in elk europees land, dat er langer gaat gewerkt moeten worden om het pensioentekort op te vangen. Laatst hoorde ik dat pensioenleeftijd voor mannen op 70 zou kunnen gelegd worden binnen een paar jaar. Dat blijft dus maar opschuiven...
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U moet vooral steun geven aan rechts, om langer te werken desnoods tot uw 80ste. Laatst gewijzigd door stropke1000 : 2 februari 2011 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn meer en meer aasgieren in het belang. De investeerders, de banken, de beurs,de bedrijfleider, en als er nog wat overschiet voor jou de arbeider die het eigenlijke werk uitvoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor iemand die links en sociaal georienteerd is, is dat dus uiterst merkwaardig. Het is tekenend voor de maatschappij en de ideologie waarin we zitten. Ikzelf ben van ultraliberaal met de jaren geevolueerd naar sociaal links. Maatschappelijk dan weer eerder rechts. Het is niet zo eenduidig, hangt af van het onderwerp, geheel ter zijde.
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat als ik stel dat een koppel beslag legt op twee arbeidsplaatsen, Dit zij dus arbeidsplaatsdieven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() Niet letterlijk. Maar uitkeringstrekkers die zelf mogen meebeslissen over hoeveel geld ze van de belastingbetaler mogen afpakken, dat verschilt bij wijze van spreken dus niet echt met een dief die rechter is in zijn eigen rechtszaak.
Nee, en daar beslist de werkgever over want het is immers zijn zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb ook mijn legerdienst gedaan 15maanden. Jullie hebben dat (verlies) niet maar is blijkbaar niet genoeg, wat willen jullie? De gepensioneerden massaal euthanasie plegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dus een bedelaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb al langer bijgedragen aan jouw kindergeld , studiebeurs, belastingvoordelen voor uw ouders, en nu na 45jaar ben ik een dief? Laatst gewijzigd door stropke1000 : 2 februari 2011 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() Het wordt wat moeilijk voor u blijkbaar. Ofwel hebt ge een probleem.
Either way, fuck your own ass. .
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben er niet rouwig om dat de dienstplicht is afgeschaft; vermits ik er niet direct het nut van inzie. Voor het overige ben ik het eens met uw treffende omschrijving van de huidige "valhelmcultuur"; we zijn inderdaad bezig een paar generaties mietjes op te voeden. Of dat aan de afschaffing van de dienstplicht ligt, durf ik te betwijfelen. Neem de proef anders eens op de som, hè? Ik wil gerust gedurende een paar weken elke dag uw gezicht in de paardendrek komen uitwrijven als ge denkt dat dat goed zou zijn voor uw mentale ontwikkeling. Ge moogt gerust in putteke winter zonder deken in mijnen hof komen bevriezen als ge denkt dat ge daar deugd van zou hebben. Als ge daarna manhaftiger zijt geworden, zoveel te beter. Ik prefereer lamlendig en decadent in mijne zetel te liggen met een frisse pint een zak chips binnen handbereik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben een graaier, en een plantrekker. En jij weet dit allemaal van mij uit een paar zinnen? Waw zeg wat heb jij inzicht. ![]() Of heeft jou legerdienst de toch al beperkte aanwezige intelligentie geen goed gedaan? |
||
![]() |
![]() |