![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij doet Bart echter steeds méér denken aan een kruising tussen Reynaert De Vos en Tijl Uilenspiegel (al heeft hij daar niet echt de fysiek meer voor). Daartegen is - voorlopig toch, en het ziet er naar uit dat dat 'voorlopig' nog lang zal duren - geen énkele vaderlandsche politieker opgewassen. Hij maakt ze gewoon allemáál af, en veegt ze op een hoopje bijeen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ambras, ambras, alle verzuurden aan het lachgas!
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk zielig die franstaligen!!
Ze begrijpen echt de Vlamingenvoor geen zier; Telkens ze iets uitvinden om hen op stang te jagen, of schrik aan te jagen, draait het net anders uit. Di Rupo heeft zich nogmaals eindeloos belachelijk gemaakt. Wie moet nu na zeven maanden opschrijcven voor de koning wat hij wil (zeggen). En dan nog zo kinderachtig zijn en par 2 niet invullen en dan met balpen achteraf invullen zodat het goed opvalt. Ze zijn woedend omdat ze na alle pogingen de CD&V niet kunnen loskrijgen van de N-VA, en ze reageren als kleine kinderen die geen lolly krijgen, kwaad ( onckelinckx) en belachelijk (De Rupo). Bart zal dat opnieuw theater vinden en heeft ze letterlijk en figuurlijk een neus gezet!! |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das waar. Met wat in Vlaanderen veelal voor komieken/komisch doorgaat lukt het niet echt.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() of dat ze gezond is en haar papa graag ziet bv
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bewijs dat PS nog steeds spelletjes speelt ... hier valt geen regering te vormen ... PS zal nog wel blijven rekken en CD&V bewerken ... |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Di Rupo gaat binnenkort nog een plaatske krijgen op mijn domein naast de bustes van Happart, Onckelinckx, Moreau, Maingain, Milquet...alhoewel men die tronies niet meer herkent door de duivenstront...
Die sujetten staan allemaal in een lange openluchtgallerij omdat zij meer voor mijn volk hebben gedaan dan een ganse divisie oostfrontkamikazes...
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon geniaal.
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij leeft in de imperialistische waandenkwereld, hij is er van overtuigd dat ze Brussel tot aan Wallonie gaan uitbreiden, en dat ze het dan als lebensraum gaan annexeren zonder dat er boe of ba gezegd wordt.
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De PS speelt bovendien momenteel vooral electorale spelletjes. Een akkoord komt er niet meer, een regering komt er ook niet en dus resten er enkel nog de verkiezingen. In die optiek zou het dus handig meegenomen zijn om nu ook nog eens Didier een "blauwtje" te laten oplopen. Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 2 februari 2011 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2011 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Ooit gehad" telt al niet. Alles evolueert. Je moet producten vergelijken uit dezelfde periode. Voor de rest; ik (en bij uitbreiding elke Mac-gebruiker die ik ken, op één sukkel na) ben het levende bewijs dat je thorietje niet klopt; ik heb niet teveel geld en mijn ego hoeft niet gestreeld. Ik was het gewoon beu dat mijn PC steeds trager begon te lopen, en dat ik 2x per jaar dat bakske moest herinstalleren (bye bye weekend) om van de problemen af te zijn. Ook dat popup gedoe en die verslindende virusscanner(s) kwamen mijn oren uit. Mijn iMac is nu in zijn 4e levensjaar, heeft nog geen reïnstall nodig gehad, start nog steeds op op 22 seconden pil, en het enige programma dat er af en toe op crascht is ... MS Office. Laatst gewijzigd door pixelpower : 2 februari 2011 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingen en regeringsonderhandelingen zijn irrelevant geworden.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() |