![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Verrassend nieuws: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik zou uit die Wikileaks liever de comments van in de Parijse ambassade over de toestand in B lezen ... maar dat inzicht zal DS ons wel niet gunnen vermoed ik
iemand een idee of je die Wikileaks ook als individu kan raadplegen (ik lees dat de rechten op de inhoud verkocht wordt aan de kranten) ? en hoe je daarin zoekt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enkele krantenredacties hebben toelating gekregen om een team van redacteurs op te sturen naar Noorwegen om daar de files die betrekking hebben op hun land(voor belgie dacht ik een +/- 1500-tal) in te kijken. Dus; geen toegang voor simpele zielen als gij en ik. PS. We hebben al chance dat Luk Vd K of Yves DS niet zijn uitgekozen... Laatst gewijzigd door Francis Vere : 1 februari 2011 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vraag me af of VVB geen bod zou kunnen doen ... dit is te belangrijk Laatst gewijzigd door Anna List : 1 februari 2011 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze plaatsen er elke dag een aantal op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloofwaardig? Lees maar en oordeel zelf:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() sukkels
de Amerika link vh VB is toch al jarenlang gekend ??? Annanas ... ![]() amateurs ! correctie (die amateurs was een tikkeltje voorbarig) ... ze vermelden Belien toch wel ... al schijnen ze niet door te hebben dat Belien ook een man is ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2011 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zoek specifiek US-FRANCE, GB-FR of DE-FR of Waals-FRANCE talks over de toestand in B/toekomst v B ... hoe zoek je die ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het om stukken vanuit de VS gaat, dan moet je zoeken in de categorie VS (veelal stukken met 'state', 'noforn' of iets gelijkaardigs in de naam). Daarin zoeken is echter een beetje moeilijker. Als je echt wanhopig op zoek bent naar de stukken van VS naar België, dan kan je misschien zoeken op datum. Een deel van de stukken over België kan je ook vinden via de tag 'BE'. (Browse by tag > B > BE of BRUSSELS) Hoe dan ook is wikileaks wel degelijk bedoeld voor het grote publiek. Vandaar ook de commotie errond. Edit: ik heb eventjes uw huiswerk gemaakt en zie dat het stuk niet staat in de vrijgegeven stukken van 28jan tot 1 feb. Je zal dus nog eventjes moeten wachten.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 februari 2011 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() En voor de stukken GB-FR en DE-FR ga je moeten wachten op een wikispy of een spygate.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 februari 2011 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben wel eens benieuwd wat er in de Parijse ambassade gedacht wt over B eventueel ook interessante info over Tractebel en Fortis ... en vooral welke Belgen die twee bedrijven naar F versast hebben ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2011 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit zou enkel het materiaal VS--> EU zijn de communicatie EU --> VS staat (voorlopig) op die server in Noorwegen zou eens moeten dat artikel lezen op DS online |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Fortis betreft ga je wellicht ook niet bijzonder veel informatie tegenkomen. Dat wordt (denk ik) niet door diplomaten besproken. De grote spelers hebben wel andere kanalen om elkaar te contacteren. Bovendien is de achtertuin van het Franse kapitaal in België (voor zover ik weet) weinig verweven met die van de VS.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 februari 2011 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou de VS nu al een mol binnen NV.A hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Verassend nieuws? Het VB krioelt van de mollen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |