Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 3 februari 2011, 19:40   #3341
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wat heeft zich hier allemaal afgespeeld? Ik bekeek even deze discussie, vertrokken vanuit een andere discussie in S&M. Hier beland zie ik dat zowat de helft van de nicks die hier postten geband zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Circe geeft dan nog toe dat ze de voornaam en familienaam neerschreef.
Maar niemand, van degenen die van leer trokken tegenover flanelcondoom, die daar graten in ziet.

Sus bijvoorbeeld. Geen reactie.
Ik heb hier verkeerde mensen ontmoet (die ook op een ander forum actief waren). Via via hebben ze privé-gegevens van mij losgepeuterd, (sommigen kwamen ook van dat ander 'intiemer' forum en waren zeker niet voor hier bestemd), sommige dingen kwamen uit vertrouwelijke pb's, enzovoort. Eén van die mensen is zeer ver gegaan. Ik werd er ironisch genoeg zelf door geband. En nog hield het niet op. Want ik ben op meerdere forums actief en men vond het nodig om me daar ook te komen jennen en aan privacyschending te doen, met oa het doorgeven van identiteit maar ook nog veel meer ... verzinsels.
De moderatie heeft hier nooit voor opgetreden dus...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
NEEN, zoals een nick op het Kifkif forum, alwaar de persoon de eerste jaren onder de naam "x;x;" schreef en nadien onder de naam "abou anis" waarbij hijzelf toegaf dat "abou anis" in feite "x;x;".

Verwijzen naar "x;x;" van het kifkif forum bleek dan ineens privacy schending te zijn.

Ik post niet onder mijn facebook naam op andere forums en nog minder schrijf ik op forums met twee nicks waarbij ik toegeef dat ik dezelfde persoon ben.

Als ik morgen verwijs naar "jan van den berghe" op politics, terwijl diezelfde jan hier op politics ondertussen onder de naam "Bonenstruik" post en daarbij zegt dat hij vroeger Jan van de Berghe heette, dan vind ik het geen schending van privacy om te zeggen dat zijn vroegere dubbelnick "jan van den berghe" was? want voor mijn part heet Jan Van den Berghe irl in feite X.X.Y.
(sorry jan, om je als voorbeeld te gebruiken).

lijst je al mijn strafpunten in?
Al zou je hier iemand zijn voornaam, naam, adres, woonplaats, gsm-nummer, hobby's en favo café, werk, medisch dossier, fysieke kenmerken, ... vermelden.
De moderatie ziet er niet altijd graten in. Ttz: het hangt ervan af wie je bent en op welke slinkse wijze je de gegevens verspreidt.

Dat wil niet zeggen dat het verspreiden van bekomen privé-gegevens beneden alle peil is en tot verstrekkende nadelige gevolgen kan leiden. Helaas is dat meestal net de bedoeling.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 19:41.
Groentje-18 is offline  
Oud 3 februari 2011, 19:44   #3342
pinarello
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (tussenhaakjes) Bekijk bericht
Anna List

Is annal gebannen?
Oud 3 februari 2011, 19:52   #3343
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat wil niet zeggen dat het verspreiden van bekomen privé-gegevens beneden alle peil is [...]
Inderdaad. Ik vind het verspreiden van gegevens, zoals in het geval waarbij ik het deed, broodnodig om bepaalde forummers weg te houden.
Flanelcondoom is offline  
Oud 3 februari 2011, 19:52   #3344
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
Is annal gebannen?
Anderhalf jaar geleden toch.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 februari 2011, 19:52   #3345
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
Is annal gebannen?
Yup
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 februari 2011 om 19:53.
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 19:57   #3346
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Jeuj!
Flanelcondoom is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:05   #3347
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Yup
Dat was dan wel een heel korte ban...eentje van een uur ofzo want ik zie hem toch niet als gebannen staan.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:05   #3348
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Dat was dan wel een heel korte ban...eentje van een uur ofzo want ik zie hem toch niet als gebannen staan.
Toch nog ene die het nakijkt
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:07   #3349
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toch nog ene die het nakijkt
'k voel mij betrapt

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 3 februari 2011, 20:09   #3350
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'k voel mij betrapt
Nu weet ik dat je me niet vertrouwd
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:14   #3351
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sorry ,'k zal het nooit meer doen

Oud 3 februari 2011, 20:16   #3352
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
T.
Flanelcondoom is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:18   #3353
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry ,'k zal het nooit meer doen
Spelen met gevoelens
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:18   #3354
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Wat heeft zich hier allemaal afgespeeld? Ik bekeek even deze discussie, vertrokken vanuit een andere discussie in S&M. Hier beland zie ik dat zowat de helft van de nicks die hier postten geband zijn?

Ik heb hier verkeerde mensen ontmoet (die ook op een ander forum actief waren). Via via hebben ze privé-gegevens van mij losgepeuterd, (sommigen kwamen ook van dat ander 'intiemer' forum en waren zeker niet voor hier bestemd), sommige dingen kwamen uit vertrouwelijke pb's, enzovoort. Eén van die mensen is zeer ver gegaan. Ik werd er ironisch genoeg zelf door geband. En nog hield het niet op. Want ik ben op meerdere forums actief en men vond het nodig om me daar ook te komen jennen en aan privacyschending te doen, met oa het doorgeven van identiteit maar ook nog veel meer ... verzinsels.
De moderatie heeft hier nooit voor opgetreden dus...

Al zou je hier iemand zijn voornaam, naam, adres, woonplaats, gsm-nummer, hobby's en favo café, werk, medisch dossier, fysieke kenmerken, ... vermelden.
De moderatie ziet er niet altijd graten in. Ttz: het hangt ervan af wie je bent en op welke slinkse wijze je de gegevens verspreidt.

Dat wil niet zeggen dat het verspreiden van bekomen privé-gegevens beneden alle peil is en tot verstrekkende nadelige gevolgen kan leiden. Helaas is dat meestal net de bedoeling.
Ik ben hier nog niet lang maar kan de PB niet meer tellen die ik reeds gekregen heb. "Ze" proberen idd alles over uw privé-leven te weten te komen en geven niet op. Sommigen zijn ook niet beschaamd om vlakaf te zeggen per PB dat ze uit zijn op sex . Dit betreft dan de forummers die zich hier uitgeven als "de lieve en brave huisvader". Er zijn er zelfs die zich niet schamen om hun vrouw/vriendin zwart te maken. Ik wil maar zeggen: sommigen gaan heel ver. Vragen zelfs naar de namen van mijn kinderen (zal ik NOOIT prijsgeven)
en waar precies ik woon. Ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Trixie is mijn alter ego hier en Trixie kan lachen, zeveren en een grap appreciëren maar mijn gezinnetje is van mij alleen . Van mijn kinderen en kleinkinderen geef ik nooit info door, ook niet per PB. Sorry voor de (bepaalde Heren).
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:19   #3355
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
T.
Whoopz
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:19   #3356
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ik ben hier nog niet lang maar kan de PB niet meer tellen die ik reeds gekregen heb. "Ze" proberen idd alles over uw privé-leven te weten te komen en geven niet op. Sommigen zijn ook niet beschaamd om vlakaf te zeggen per PB dat ze uit zijn op sex . Dit betreft dan de forummers die zich hier uitgeven als "de lieve en brave huisvader". Er zijn er zelfs die zich niet schamen om hun vrouw/vriendin zwart te maken. Ik wil maar zeggen: sommigen gaan heel ver. Vragen zelfs naar de namen van mijn kinderen (zal ik NOOIT prijsgeven)
en waar precies ik woon. Ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Trixie is mijn alter ego hier en Trixie kan lachen, zeveren en een grap appreciëren maar mijn gezinnetje is van mij alleen . Van mijn kinderen en kleinkinderen geef ik nooit info door, ook niet per PB. Sorry voor de (bepaalde Heren).
Ik weet over wie het gaat hoor. Ik had hier de dubbelnick Discobitch toen ik nog mijn permanente ban had die inmiddels opgeheven is, en toen men dacht dat ik een meisje was...
Flanelcondoom is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:20   #3357
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Merci om mijn naam niet prijs te geven
Dronkoers is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:25   #3358
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik vraag mij nu werkelijk af of het hier dezelfde forumers betreft die ,zowel mij als andere vrouwen hier, zo'n pb's stuurden. I wonder ....

Oud 3 februari 2011, 20:31   #3359
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ik weet over wie het gaat hoor. Ik had hier de dubbelnick Discobitch toen ik nog mijn permanente ban had die inmiddels opgeheven is, en toen men dacht dat ik een meisje was...
Ik heb niet de bedoeling om het hier over hier één bepaalde persoon te hebben , noch om hier iemand zwart te maken. Ik vind het alleen spijtig dat als ik gewoon een grapje maak, dit door sommige mannen "anders" geïnterpreteerd wordt. In mijn eigen familie en vriendenkring kennen ze mij als "zotte doos". Ik ben nu eenmaal zo. Maar daar stopt het voor mij. Fun, lachen, 't zotteke uithangen en alles wat ge wilt.( Trixie= nu éénmaal een zot geval
Maar 1 ding wil ik duidelijk stellen: ik heb ook een gezin en dat deel van mijn leven wil ik zoveel mogelijk privé houden en beschermen. Ok: ik vertel hier ook wel eens iets persoonlijks maar alleen maar hetgeen ik zelf kwijt wil. Als het tè privé is, verander ik soms kleine dingen zonder afbreuk te doen aan mijn verhaal. Dan zeg ik bv: "mijn neef" wanneer het om mijn broer gaat.
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 20:32   #3360
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Merci om mijn naam niet prijs te geven
Te laat! Geachte mede- forummers allemaal: het gaat hier dus om Dronkoers, oftewel Jean-Oierre.
Neeje ze, zo nen braaaaave mensch...
Trixie is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be