![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het wel al zeer vaak meegemaakt dat forummers wisselen (enfin, het is meestal één en dezelfde forumster). Het ene moment zijn ze poeslief tegen je en komen ze zich uitgebreid verontschuldigen per pb, over hun vijandige en beledigende gedrag op het openbare forum. Op dat moment krijg je allerlei redenen van hun voorgeschoteld waaraan hun vijandige gedrag zou kunnen liggen. Het is onvoorstelbaar wat voor privé-informatie je dan krijgt voorgeschoteld. Omdat je dat doet in een goede relatie en van nature die neiging hebt, voel je je dan bijna verplicht om ook iets van privé-info terug te geven. Al is het bv. ter ondersteuning of om te laten zien dat je het wel accepteert. Dan zijn ze een tijdje kalm. En iets later lees je de privé-info die je ze toen gaf (al is die meestal een 1000x banaler dan de privé-info die zij gaven - maar ik vermoed of hoop dat die dan ook niet eens de waarheid benadert) op het openbaar forum, verwerkt in een sneer. En zo gaat het spelletje verder: na je en plein public neer te sabelen, komen ze zich achter de schermen weer verontschuldigen, wijten aan hun slechte privé-omstandigheden en de lotgevallen van hun persoonlijk leven. Enzoverder... Anderzijds, als iemand je bijspringt (op het plein public- forum) in de discussie tegen hen, krijgt die persoon pardoes een bericht met zoveel mogelijk "informatie" over jou en allemaal redenen waarom hij echt de verkeerde persoon verdedigt, enzovoort. Allemaal al gezien en meegemaakt hier. Nog veel erger en verdergaand ook (na de personen die je verdedigen of bijstaan op het forum lastig te vallen, komen bv de personen uit je eigen vrienden- of kennissenkring aan de beurt... leve google of het lot der relaties waarin je wel eens de verkeerde mensen tegen het lijf loopt ![]() Echt, je komt vanalles tegen... En het wordt het gevaarlijkst, wanneer ze in groepjes gaan. Niemand voelt zich dan nog verantwoordelijk en ze fokken mekaar op, al grollend en grappend met je privé-leven. Enig normbesef verdwijnt dan volledig. Je kan wat tegenkomen...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
#3362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() anderhalve jaar op dit forum, en ik heb nog nooit een PB gekregen
![]()
#3364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens G-18, met alle respect, maar zijn dat geen dingen van een jaar geleden?
![]() |
#3366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3367 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ging u just ne pm sturen zie maar 'k ga't bij nader inzien maar zo laten.
#3369 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PB? 'k zal dat hier wel zeggen, iedereen mag da weten ![]()
![]() |
![]() |
#3371 |
Minister-President
|
![]() Het is ook maar wat je "privé gegevens" noemt hé.
In een pb ga ik altijd antwoorden met mijn echte voornaam. Smijt er hier iemand mijn voornaam op dit forum, so what....er zijn meer vrouwen die zo heten. En ik ben getrouwd en ik heb 3 zonen. Is dat nu iets om zo geheimzinnig over te doen? Ik denk toch van niet. Als zoiets al niet op een forum mag geweten zijn, dan vraag ik mij echt af wat bepaalde personen te verbergen hebben en wie zich hier anders voordoet dan irl ? ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 3 februari 2011 om 20:46. |
![]() |
![]() |
#3372 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me perfect inbeelden hoe homo's zich voelen als ze vragen krijgen over hun geaardheid, die ze dan met goede wil willen beantwoorden, wetende dat de vragensteller dat niet uit interesse vraagt, maar meer om zichzelf nog wat viezer te maken. 'k Maak er geen geheim van, maar irl hang ik da ook nie aan de grote klok ![]() Om die reden (en nog enkele) zou ik hier niet graag mijn naam te lezen krijgen ![]()
![]() |
![]() |
#3374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3375 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 80 keren op die driehoek gedrukt, en nog geen reactie ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3377 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3378 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nooit geen rok meer aangehad, dus ik moet het antwoord schuldig blijven
![]()
#3379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() menen jullie dat?? allé, azo zielig!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, zo ver ga ik nu niet zè
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |