Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 3 februari 2011, 21:22   #3401
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
hm...snap hem nie
dat hij zich niet kan weren tegen jullie.
Oud 3 februari 2011, 21:24   #3402
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat hij zich niet kan weren tegen jullie.
Aaaahhh, goed dat ik da weet

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:24   #3403
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ik ben hier nog niet lang maar kan de PB niet meer tellen die ik reeds gekregen heb. "Ze" proberen idd alles over uw privé-leven te weten te komen en geven niet op. Sommigen zijn ook niet beschaamd om vlakaf te zeggen per PB dat ze uit zijn op sex . Dit betreft dan de forummers die zich hier uitgeven als "de lieve en brave huisvader". Er zijn er zelfs die zich niet schamen om hun vrouw/vriendin zwart te maken. Ik wil maar zeggen: sommigen gaan heel ver. Vragen zelfs naar de namen van mijn kinderen (zal ik NOOIT prijsgeven)
en waar precies ik woon. Ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Trixie is mijn alter ego hier en Trixie kan lachen, zeveren en een grap appreciëren maar mijn gezinnetje is van mij alleen . Van mijn kinderen en kleinkinderen geef ik nooit info door, ook niet per PB. Sorry voor de (bepaalde Heren).

maar zijn dat dan mensen die hier komen om te discussiëren, of integendeel slechts een paar postings hebben, en hier dus enkel komen om een one night stand te vinden?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 februari 2011 om 21:24.
Den Ardennees is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:27   #3404
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Wat ik mij nu eigenlijk afvraag.....staan er strafpunten op het openbaar maken van een pb ?
Zoniet , dan post ik ze in het vervolg hier open en bloot op het forum. Lijkt me wel doeltreffender dan gewoon verwijderen.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:28   #3405
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag.....staan er strafpunten op het openbaar maken van een pb ?
Zoniet , dan post ik ze in het vervolg hier open en bloot op het forum. Lijkt me wel doeltreffender dan gewoon verwijderen.
meld ze gewoon bij de moderatie.
Oud 3 februari 2011, 21:29   #3406
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aaaahhh, goed dat ik da weet
mja, 3 tegen 1 op zijn zwak punt. echt eerlijk zijn jullie niet hé
Oud 3 februari 2011, 21:29   #3407
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
'k Denk dat ik me ga ophangen
Ni doen hoor. Doe maar uwe nachtshift op 't gemakske.
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:31   #3408
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dan doen ze het in hun broek van schaamte!
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:32   #3409
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Dan doen ze het in hun broek van schaamte!
Dat is nét wat ze verdienen!
Den Ardennees is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:33   #3410
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht

maar zijn dat dan mensen die hier komen om te discussiëren, of integendeel slechts een paar postings hebben, en hier dus enkel komen om een one night stand te vinden?
Denk dat ge zou verschieten...
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:34   #3411
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk dat ge zou verschieten...
ik ben al verschoten dat dit gebeurt!
Oud 3 februari 2011, 21:36   #3412
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik ben al verschoten dat dit gebeurt!
ik ook!!!!
Den Ardennees is offline  
Oud 3 februari 2011, 21:49   #3413
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Slechts een paar 1000 (duizenden) postings...
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 22:16   #3414
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Trouwens G-18, met alle respect, maar zijn dat geen dingen van een jaar geleden?
So?
Het blijft nog hetzelfde hoor... denk je dat het daarom plots minder erg is?
Ik verbaas me er trouwens over dat best veel mensen hier het één en ander schijnen over te weten. Vaak meer als mij. Dat wijst er enkel maar op dat persoon (of bepaalde personen) het wel heel erg bont hebben gemaakt en wijdt verkondigden in fierheid?

Citaat:
Het is ook maar wat je "privé gegevens" noemt hé.
In een pb ga ik altijd antwoorden met mijn echte voornaam. Smijt er hier iemand mijn voornaam op dit forum, so what....er zijn meer vrouwen die zo heten.
En ik ben getrouwd en ik heb 3 zonen. Is dat nu iets om zo geheimzinnig over te doen? Ik denk toch van niet.
Als zoiets al niet op een forum mag geweten zijn, dan vraag ik mij echt af wat bepaalde personen te verbergen hebben en wie zich hier anders voordoet dan irl ?
Als mensen ergens misbruik van willen maken, kunnen ze heel creatief zijn... dus toch best mee opletten.
Mijn ervaring is dat dit soort gegevens die jij hier opsomt niet zo makkelijk worden misbruikt, tenzij men je gericht zal gaan zoeken met - ik zeg maar wat - mogelijk de bedoeling om tegen je man te vertellen wat je over hem op het forum schrijft. In dat geval zal het helpen als je iedereen kan filteren die geen drie kinderen heeft en die niet getrouwd of gescheiden is.

Maar het gaat meer over gegevens die je zonder er veel kwaad in te zien in een discussie of terloops in K&K zegt.
Mja, als je iemand achter je aan krijgt die je graag wil pijnigen, wordt iedere letter die je ooit getypt hebt misbruikt, verdraaid, ... en zelfs iedere letter die je uitspreekt als je niet oppast en de persoon gek genoeg is om je privé-leven te binnendringen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 22:20.
Groentje-18 is offline  
Oud 3 februari 2011, 22:23   #3415
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Dus volgens u moet ik hier het volgende prijsgeven: mijn naam, leeftijd, naam van mijn kinderen+ hun leeftijd, hoelang ik getrouwd ben, naam van mijne man, naam + leeftijd van kleinkinnekes+ mijn adres.(dit werd mij gevraagd per pb). ???Vindt gij dat normaal om hier allemaal op't forum te gooien? Sorry, ben kwaad (ni op u zenne).
En als er dan mensen vragen "x, y is dat familie van u?", om te checken of ze wel de juiste gegoogled hebben, weet je helemaal dat ze zich met vreemde zaken bezighouden. :-/
Er zijn er trouwens velen die van bovenstaande (googlen en facebooken om namen en nicks aan mekaar te linken) gebruik maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat met "de beste bedoelingen" gebeurd.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 22:25.
Groentje-18 is offline  
Oud 3 februari 2011, 22:35   #3416
Groentje-18

Standaard

Citaat:
ik ook!!!!
2

Echt nog niet meegemaakt. Toch niet zo direct.
Oud 3 februari 2011, 22:43   #3417
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
2

Echt nog niet meegemaakt. Toch niet zo direct.
het lijkt wel een scandal in the familly, alsof een nonkel oneerbare voorstellen doet aan het lief van een neef.

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 februari 2011 om 22:56.
Den Ardennees is offline  
Oud 3 februari 2011, 22:44   #3418
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En als er dan mensen vragen "x, y is dat familie van u?", om te checken of ze wel de juiste gegoogled hebben, weet je helemaal dat ze zich met vreemde zaken bezighouden. :-/
Er zijn er trouwens velen die van bovenstaande (googlen en facebooken om namen en nicks aan mekaar te linken) gebruik maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat met "de beste bedoelingen" gebeurd.
Bij mij is het probleem het volgende: ik ben hier nog maar heel recent op dit forum. Ik heb nog niet echt een inzicht van "wie wie" is. Ikzelf ben wie ik ben en zou me nooit anders voordoen. Toch heb ik de indruk dat sommigen dit hier wel doen. Tja, ik zal wel te eerlijk zijn zeker?
Trixie is offline  
Oud 3 februari 2011, 23:10   #3419
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Bij mij is het probleem het volgende: ik ben hier nog maar heel recent op dit forum. Ik heb nog niet echt een inzicht van "wie wie" is. Ikzelf ben wie ik ben en zou me nooit anders voordoen. Toch heb ik de indruk dat sommigen dit hier wel doen. Tja, ik zal wel te eerlijk zijn zeker?
Ik had en heb dezelfde naïviteit.

Velen zijn daar inderdaad anders in. Je moet niet vergeten dat je hier ook dubbelnicks aan kan maken.
Mensen die enerzijds je de huid volschelden en die openlijk 'grote vijanden' zijn (al zijn de redenen duister ) en andere mensen die achter de schermen je vertrouwen komen winnen en privé-info lospeuteren ...
Veel kans dat dit om één en dezelfde persoon gaat. Je moet daar echt mee oppassen dus. De kans dat iemand meemaakt wat ik heb meegemaakt is hoop ik niet zo groot, maar ... ik dacht nooit dat het mij kon overkomen dus.
(Ik hield ook niet voor mogelijk dat iemand op het idee zou komen om zich daarmee bezig te houden/er de tijd voor zou maken of hebben).

In het begin wat op de vlakte blijven en de kat een beetje uit de boom kijken en veel lezen naar mensen hun reacties (en degene die vaak in discussie zijn met anderen mijden ), is het beste dat ik je kan aanraden denk ik.
Oud 3 februari 2011, 23:16   #3420
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik had en heb dezelfde naïviteit.

Velen zijn daar inderdaad anders in. Je moet niet vergeten dat je hier ook dubbelnicks aan kan maken.
Mensen die enerzijds je de huid volschelden en die openlijk 'grote vijanden' zijn (al zijn de redenen duister ) en andere mensen die achter de schermen je vertrouwen komen winnen en privé-info lospeuteren ...
Veel kans dat dit om één en dezelfde persoon gaat. Je moet daar echt mee oppassen dus. De kans dat iemand meemaakt wat ik heb meegemaakt is hoop ik niet zo groot, maar ... ik dacht nooit dat het mij kon overkomen dus.
(Ik hield ook niet voor mogelijk dat iemand op het idee zou komen om zich daarmee bezig te houden/er de tijd voor zou maken of hebben).

In het begin wat op de vlakte blijven en de kat een beetje uit de boom kijken en veel lezen naar mensen hun reacties (en degene die vaak in discussie zijn met anderen mijden ), is het beste dat ik je kan aanraden denk ik.
Mijn ogen beginnen zich te openen hoor. Heel toevallig: persoon x en persoon y. Persoon x probeert vanalles los te peuteren over mijn privé-leven. Persoon Y, die nog nooit op een post van mij gereageerd heeft, doet plots poeslief tegen mij. Héél toevallig stelt die mij net dezelfde vragen als x. Toeval??
Trixie is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be