![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hij zich niet kan weren tegen jullie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3402 |
Minister-President
|
![]() Aaaahhh, goed dat ik da weet
![]()
#3403 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() maar zijn dat dan mensen die hier komen om te discussiëren, of integendeel slechts een paar postings hebben, en hier dus enkel komen om een one night stand te vinden?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 februari 2011 om 21:24. |
||
![]() |
![]() |
#3404 |
Minister-President
|
![]() Wat ik mij nu eigenlijk afvraag.....staan er strafpunten op het openbaar maken van een pb ?
Zoniet , dan post ik ze in het vervolg hier open en bloot op het forum. Lijkt me wel doeltreffender dan gewoon verwijderen.
#3405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meld ze gewoon bij de moderatie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, 3 tegen 1 op zijn zwak punt. echt eerlijk zijn jullie niet hé
![]()
![]() |
![]() |
#3407 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3408 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan doen ze het in hun broek van schaamte!
|
![]() |
![]() |
#3409 | |
|
![]() Dat is nét wat ze verdienen!
![]() |
![]() |
#3410 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben al verschoten dat dit gebeurt!
![]() |
![]() |
#3412 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#3413 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3414 | ||
|
![]() Citaat:
Het blijft nog hetzelfde hoor... denk je dat het daarom plots minder erg is? Ik verbaas me er trouwens over dat best veel mensen hier het één en ander schijnen over te weten. Vaak meer als mij. Dat wijst er enkel maar op dat persoon (of bepaalde personen) het wel heel erg bont hebben gemaakt en wijdt verkondigden in fierheid? ![]() Citaat:
Mijn ervaring is dat dit soort gegevens die jij hier opsomt niet zo makkelijk worden misbruikt, tenzij men je gericht zal gaan zoeken met - ik zeg maar wat - mogelijk de bedoeling om tegen je man te vertellen wat je over hem op het forum schrijft. In dat geval zal het helpen als je iedereen kan filteren die geen drie kinderen heeft en die niet getrouwd of gescheiden is. Maar het gaat meer over gegevens die je zonder er veel kwaad in te zien in een discussie of terloops in K&K zegt. Mja, als je iemand achter je aan krijgt die je graag wil pijnigen, wordt iedere letter die je ooit getypt hebt misbruikt, verdraaid, ... en zelfs iedere letter die je uitspreekt als je niet oppast en de persoon gek genoeg is om je privé-leven te binnendringen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 22:20. |
||
![]() |
![]() |
#3415 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn er trouwens velen die van bovenstaande (googlen en facebooken om namen en nicks aan mekaar te linken) gebruik maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat met "de beste bedoelingen" gebeurd.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2011 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
#3416 |
|
![]() 2
Echt nog niet meegemaakt. Toch niet zo direct. ![]()
![]() |
#3417 | |
|
![]() het lijkt wel een scandal in the familly, alsof een nonkel oneerbare voorstellen doet aan het lief van een neef.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 februari 2011 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
#3418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3419 | |
|
![]() Citaat:
Velen zijn daar inderdaad anders in. Je moet niet vergeten dat je hier ook dubbelnicks aan kan maken. Mensen die enerzijds je de huid volschelden en die openlijk 'grote vijanden' zijn (al zijn de redenen duister ![]() Veel kans dat dit om één en dezelfde persoon gaat. Je moet daar echt mee oppassen dus. De kans dat iemand meemaakt wat ik heb meegemaakt is hoop ik niet zo groot, maar ... ik dacht nooit dat het mij kon overkomen dus. (Ik hield ook niet voor mogelijk dat iemand op het idee zou komen om zich daarmee bezig te houden/er de tijd voor zou maken of hebben). In het begin wat op de vlakte blijven en de kat een beetje uit de boom kijken en veel lezen naar mensen hun reacties (en degene die vaak in discussie zijn met anderen mijden ![]()
![]() |
![]() |
#3420 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |