![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge neemt een dubbelnick en laat de oude nick een tijdje heel braaf zijn, terwijl uw nieuwe nick terug banpunten verzamelt. Wanneer die er terug te veel heeft neemt ge weer een andere. Als de banpunten van een oude nick verlopen zijn neemt ge die terug. En gezien een dubbelnick alleen strafbaar is als die gebruikt wordt om een ban te omzeilen kan de moderatie niets doen. Slim, die Circe/COCHINILLO/...
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
@ Cochinillo. Ik zie dat u kennis maakt met arti. U zal zien hoe fustrerend het is om met haar een discussie aan te gaan. Het is eenvoudiger om deftig te discussiëren met een kleuter dan met haar.
![]() |
![]() |
#103 | |
Burger
|
![]() Citaat:
*KNIP* Laatst gewijzigd door Arbiter : 4 februari 2011 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() het gaat hier toch over "hoerengedrag moet bestraft worden"?
Net zoals volgende hoer : die kreeg ook klappen: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Arbiter : 4 februari 2011 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is altijd veel meer achter het ''verhaaltje" wat de media plaatst. Een wijze man sprak ooit: Geloof nooit een ongelovige wanneer hij/zij spreekt over de islam/moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
wat vind je van volgende: Citaat:
Ik deed soms moeite om te antwoorden en haar ondervraging te volgen. soms wou ik zelfs de leugendetectortest aanvragen. Maar ik vrees dat het de laatste keer geweest is. Heb niet zoveel zin in het "good cop, bad cop" gedoe, en dan weet ik geeneens wie de good cop speelt. Nadine misschien? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burger
|
![]() Ik heb echt medelijden met jullie, wat een zwart hart zullen jullie hebben. Heel triest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
:s uitspraken met 'nooit' in en tevens opdelingen 'gelovig vs ongelovig' lijken mij niet echt samen te gaan met 'wijs' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() tuurlijk ! waarom niet ?
maar 'nooit' en 'gelovigen' vs 'ongelovigen' zijn ongelooflijke veralgemenigen, die dus zeker menig individu (al dan niet gelovig) onrecht aandoen niet ? Laatst gewijzigd door Anna List : 4 februari 2011 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Welnee, mesnen moeten niet van een mug een olifant maken. Iedereen mag zo zijn bedenkingen hebben over bepaalde zaken. Zolang je elkaar maar voor de rest met respect behandeld wanneer dat men uiteraard verdient vind ik alles best. Kan je niet met elkaar leven, ik geef maar een vb ik zou nooit met iemand als chicolini (of hoe hij ook mag heten) nooit door één deur kunnen. Dan blijf ik gewoon uit zijn buurt en dat zouden menig mensen moeten doen. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn en we hoeven het ook niet altijd goed met elkaar te vinden als je elkaar maar met rust laat. Laatst gewijzigd door Nadina : 4 februari 2011 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lijkt me een nogal raar standpunt. Je hoeft natuurlijk niet met iedereen dikke vrienden te zijn. Maar een beetje wederzijds begrip is toch onontbeerlijk om een samenleving mogelijk te maken, toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vind dat als je elkaar met rust laat en de mens in zijn waarde laat dat dat al een hele vooruitgang zou zijn in deze wereld. Je had beter ''varkentje'' als nick kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() het niveau zo laag mogelijk houden, dan kunnen de verrijkers ook volgen. Is dat wat je bedoelt?
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Burger
|
![]() Ik pleit voor: als je niet met elkaar overweg kan gaan laat elkaar dan met rust!
Kan je wel met elkaar overweg ga dan gezellig samen een biertje drinken in de kroeg. ![]() Citaat:
Wat ik bedoel is dat ik verdomd trek heb ik een bak koffie en die ga ik nu even halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik ga zeggen dat ik uit bepaalde mensen hun buurt blijf omdat hun overtuiging of mening mij niet aanstaat krijg ik een racisme PV aan mijn broek ... Je moet samen door die deur kunnen en respecteren van elkaar dat je een andere visie hebt.
|
![]() |
![]() |