![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3861 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3862 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() sorry was een kronkeling die mij opkwam. Heb jij politieke debatten met vrienden? En in familieverband? En bij uitbreiding onderschrijf je de eerste tien seconden van deze (http://www.youtube.com/watch?v=FKnnLbkSEo4) speech?
![]() |
![]() |
![]() |
#3863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: 1 KHz 3: 16 KHz Hangt wel enigszins af van de instelling van het volume (wat is "normaal volume"?).
![]() |
![]() |
#3864 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ![]() Citaat:
In breder familieverband hangt het een beetje af van wie er aanwezig is. In sommige gevallen zijn de meningsverschillen zodanig groot dat inderdaad bepaalde politieke discussies best achterwege worden gelaten.
![]() |
![]() |
#3865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk het wel.
Er zullen zelfs politieke onderwerpen zijn waar we het eens over zijn (een week telt doorgaans zeven dagen, de zon komt op in het Oosten, laarzen zijn ![]() Waar ik op doelde was dat er mensen zijn die een afwijkende politieke mening als verraad of duister eigenbelang beschouwen. Daarmee discussiëren is zinloos (zowel irl als op een forum), en leidt in familieverband enkel tot ruzies, die soms lang kunnen aanslepen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 februari 2011 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3867 | ||
|
![]() Citaat:
Op een forum is het nog erger want dan krijg je zoals jij het zegt "clans" die dan elkaar virtuele schouderklopjes geven. Politiek weren is eigenlijk het beste wat je kan doen... of politiek beleven met gelijkdenkenden (wat ik dus hier aan het doen ben ![]() Wat vond je trouwens van de uithaal van Laurette Onkelinx vorige week? (het hele verhaal met die middenvinger)
![]() |
![]() |
![]() |
#3868 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wat ik bedoel is dat zelfs gewaardeerde en slimme vrienden dikwijls heel vast zitten in politieke vastgeroeste ideeën ... dat stelt mij eigenlijk dikwijls teleur. haast niemand slaagt erin om politiek buiten de vakjes te denken (oh ja, wsl inclusief mezelf hoor, geen verwijt daar!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3870 | |
|
![]() Of ze zich vergiste of niet laat ik liefst in het midden ik weet het niet en het is eigenlijk ook niet erg interessant wat Laurette met haar vingers doet... Meer zelf ik wens niet te weten welke vingers Laurette gebruikt om wat te doen. Mij ging het om de laffe uithaal die ermee gepaard ging...
![]() |
![]() |
![]() |
#3871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anderen zullen de reactie erop als laffe uithaal catalogeren zeker ? wat er ook van zij, ik heb het in elk geval nog nooit voorgehad, jij wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3872 | |
|
![]() Je snapt me verkeerd ik heb het niet echt over de vinger of de excuses voor de vinger ik heb het over de aanval die Laurette op de openbare TV maakte. Niet dat ik voor Pieters, Schouppe of De Clerck zo veel aanzien heb hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#3873 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en binnenkort met z'n allen jammeren over gebrek aan menselijkheid in de politiek en de hardheid van het politieke toneel ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3874 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Veel valt daaruit niet te leren, en zowat iedereen gedraagt zich daarbij nogal hypocriet of partijdig.
![]() |
![]() |
#3875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met mijn oom valt echter prima te discussiëren, hij kan met zijn eigen extremisme lachen, gaat vriendelijk in op kritiek, enz ... Met mijn tante daarentegen is het onmogelijk ook maar één woord van milde kritiek te uiten zonder dat ze over verraad ed begint te tieren.
![]() |
![]() |
#3876 | |||
|
![]() Citaat:
Anyway ja discussies met gelijkdenkenden worden saai maar zelf gelijkdenkenden leggen andere accenten dat kan het dan wat interessanter maken. Het is natuurlijk kiezen tussen pest en Cholera maar de Cholera die ik hier en elders al over me heen heb gekregen doet me dan toch kiezen voor de pest. Professor Hooghe liet onlangs in een interview met De Tijd het volgende vallen: Citaat:
Stel men zou Firestone vragen om deze politieke crisis op te lossen door een onafhankelijke partij aan te stellen in deze onderhandelingen. Liefst geen Belg dus. Wie zou Firestone dan aanstellen om het op te lossen? Let wel die mens zou dus niet alles zelf beslissen hij zou eigenlijk gewoon een Vandelanotte bis zijn die de standpunten bijeen zou moeten brengen. en zeg nu niet Ban Ki-moon ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3877 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3878 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
In familie- of vriendenkring is dat dus variabel. Citaat:
De N-VA had geen plan A voor een score van 30%. Of ze er één kunnen opstellen is zeer de vraag. Citaat:
![]() |
![]() |
#3879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig begrijpt mijn tante geen Nederlands.
![]()
![]() |
#3880 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Eten jullie thuis vlees? Elke dag? Indien wel wat denken jullie van het voorstel om één dag in de week eens vegetarisch te eten? Indien niet wat is jullie reden?
![]() |
![]() |