![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar data voor omdat te bewijzen?
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar gelukkig is de overgrote meerderheid van het welwillende soort en werken we gewoonweg goed samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het herinvoeren van de dienstplicht hoeft voor mij niet, trouwens in mijn eenheid waren we allemaal vrijwilliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was in het leger ook al zo trouwens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 februari 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Militairen hebben dus uitstekende achterhoofden?
En is dat tijdelijk, of verdwijnt dat wanneer men aftekent? Waren dienstplichtigen daar immuun voor? Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 februari 2011 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou best nog wel een keer een Centurion willen besturen. De tank die in de jom kippoeroorlog gehakt maakte van de T-55 en T-66 tanks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vindt ze af en toe, weggestoken in afgelegen ateliers, depots, keukens... Dat ze hem daar "wegstaken" zegt eigenlijk meer iets over zijn capaciteiten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 februari 2011 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Hoe pathetisch. Door dat jaar legerdienst ziet ge financieel af. Voor mij was het een tijd waar ge geen prijs kunt op plakken omdat ik er het beste heb van gemaakt. Ik heb er zelfs leren rijden met een kamion dankzij onzen aalmoezenier. Associalen hadden uiteraard een embarmelijke tijd als milicien.
![]() |
#173 |
Gouverneur
|
![]() Je spelling is er anders niet beter op geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie geen nut in het interneren van mensen voor het leger, tegen hun goesting. Ik hoor van heel wat mensen van de generaties die het meegemaakt hebben, dat het vooral één groot verlies van tijd en geld was (maar er zijn uitzonderingen, mijn vader b.v.). Verder ben ik er van overtuigd dat de manier waarop oorlog gevoerd wordt, nu net ietsje anders is dan 70 jaar geleden. Materiaal wordt/is al hoogtechnologisch en natuurlijk pokkeduur, dus wil je daar geen —sorry voor de term— militair ongeschoold personeel achter zetten, m.a.w. er moet meer geïnvesteerd worden in opleiding. Bovendien, met al die besparingen krimpt het leger eerder dan het uitbreidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar beroepsmilitairen hebben wel een aangeboren afwijking, die groeit naarmate ze anciënniteit in het leger bij krijgen. Dit kun je al zien aan de aders in de kop vlak na de geboorte. Die beginnen op te flikkeren zo nu en dan. De HR dienst van het leger heeft het gemakkelijk om sollicitanten te selecteren. Ze moeten de kandidaten enkel vragen hun pet af te doen om te kijken. Laatst gewijzigd door giserke : 4 februari 2011 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat boefers het verstand hebben dit te doen ![]() In de opleiding leren ze welke knop ze moeten gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Plus zijn die des te meer gemotiveerd om zo'n penisverlengingen te leren hanteren.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 februari 2011 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er zitten er hier een paar die serieuze trauma's hebben opgelopen precies.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom tekende je niet bij? Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2011 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |