![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3442 |
Minister-President
|
![]() Zéég, wat zitten jullie allemaal hier te doen? Daar bestaat al een draad voor, hoor, voor dit gezever.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
#3443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou je niet paranoïa maken. Ik heb gemerkt dat hier ook echt vriendschappen kunnen ontstaan (waarbij iemand pesten overigens zeker helpt voor de samenhang, in mijn geval ging het dus om een groepje vrienden die mekaar ook irl kennen -> daar moet je mee opletten in discussies: als je tegen één ingaat, komt de hele groep deze persoon verdedigen waardoor je de indruk hebt dat jouw mening extreem of bizar is, terwijl deze mensen gewoon totaal andere belangen hebben). Maar er zijn ook mensen die weinig integer zijn en met minder goede bedoelingen of vreemde gewoontes hier op het forum. Als ik zou weten waaraan je ze kon herkennen ... ![]() Maar wat jij zegt lijkt me eigenlijk groot toeval. :-/ Misschien kan de moderatie ip's checken (al geeft dat ook geen 100% garantie ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 februari 2011 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
#3444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paranoïa is een ziekteverschijnsel, maar wie het heeft is Paranoïde.
|
![]() |
![]() |
#3445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je zo'n dubbelleven hebt en dingen uitspookt die andere niet mogen weten. Of als je zelf zo paranoide bent dat je denkt dat heel de wereld achter je aan zit. Zo'n mensen flippen zich ook wel half kapot als het om persoonlijke info gaat. Ik geloof echt nog altijd niet dat een psychopaat of andere leuke type zijn 'doelwitten' selecteert op een forum. |
|
![]() |
![]() |
#3446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=11453 |
|
![]() |
![]() |
#3447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Groentje-18: je gaat die hele zaak toch weer niet beginnen boven halen tot in den treure toe...
Of is het net de bedoeling dat je het blijft aanhalen in de hoop dat iemand erop springt? Indien ja, blijf ik al om te beginnen definitief weg. Ik heb het zowat gehad met dat gedoe hier. |
![]() |
![]() |
#3448 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al meegemaakt.
![]() |
#3449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het maar bij wat gelul op een forum blijft... er lopen zoveel gekken rond. En ik weet wat die hier allemaal gedaan heeft éh z&g, daar niet van, dat kon absoluut niet door de beugel, maar er zijn wel geen gewonden gevallen toch? Het is maar 'virtueel' gebleven allemaal, en maar goed ook! Laatst gewijzigd door Duupje : 4 februari 2011 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
#3450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb hier ook een hele grote 'fan' zitten blijkbaar. Ik lig daar niet van wakker, dat is het verschil, ik wil de persoon in kwestie nog zelfs mijn gegevens doorgeven, kan 'het' (weet ik veel of het een m/v is) het eens irl komen proberen bij wijze van spreken. Maar zo groot is de heldhaftigheid van de tegenpartij dan meestal niet.
Ik wilde eigenlijk niet beweren dat het totaal niet kan Alboreto. But what are the odds? Dus voel u aub niet beledigd door wat ik zei. Als het je overkwam ook, vind ik het erg. Niemand moet zo'n 'fans' hebben in feite. Er zullen altijd no-life mensen blijven bestaan, ze zijn er altijd geweest. Ik vind het zielig. |
![]() |
![]() |
#3451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, ik ga hier sebiet weer de volle laag krijgen van sommigen, omdat ik op tenen ga getrapt hebben.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#3453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar idd, ik heb op zijn terrein gezeten nu. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk vanavond maar eens goed in die holle boom voor ge binnen gaat, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3456 |