Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2011, 21:38   #461
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
dankzij mensen zoals jij hoop ik dat de Moslimbroederschap winnen. En dat dan alle moslims hier naar ginder kunnen, en dan wil ik persoonlijk 2Ojoden opvangen. goed zo?
Van moslims of types zoals Kallikles moet je geen hulp verwachten voor de Palestijnen hoor, net zomin als vanuit andere Islamitische landen. In Egypte en SA worden Palestijnen al helemaal als minderwaardig beschouwd. Zolang die rest van de moslimgemeenschap maar wat kan afgeven op Israël zijn ze content.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 23:32   #462
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Neen.

Je mag ook inhoudelijk reageren.

.
Dit heeft er wel degelijk met te maken , want zou jouw gedrag en afkeer jegens joden kunnen verklaren. Wie in Belgiê heeft er nu rechtstreeks moeilijkheden met joden ? Ik spreek hier niet over joodse internationale financiers, bankiers en andere lobby-isten, maar over de doorsnee jood woonachtig in België, al dan niet met papillotten en zwart clownskostuum. Wie is al eens overvallen, verkracht of bestolen geweest door mensen , duidelijk herkenbaar voor hun jood-zijn ?
Niemand dacht ik. Dan vraag ik mij af waar die fervente jodenhaat vandaan komt ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 23:34   #463
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Daar moet je zeker niet voor beschaamd zijn. Joden staan in de voorste gelederen om het Zionistische geweld te veroordelen. Ik hoorde onlangs een man spreken wiens vader vermoord werd door de nazi's in de concentratiekampen. Hij is een vurig verdediger van het Palestijnse volk. Na een radio-optreden werd hij door een Zionist 's nachts om twee uur opgebeld en uitgescholden en de Zionist sloot af door te roepen dat hij beter zijn vader in het KZ gevolgd was!

Uiteraard kon de man daarna niet meer slapen en hij was hij er een aantal dagen niet goed van...
Dat zegt ook veel over hoeveel respect onze diehard Israëlfanaten hebben voor het lijden van hun medemensen, Joods of niet-Joods. Veel van die diehard Israëlfanaten zijn overigens niet-Joden die gedreven worden door racisme en imperialistische haat. In een vorige generatie waren zij de beste nazi's en antisemieten. Voorbeelden als Hertog van Gelre, Liberalistnl & LiberaalNL zijn legio.
Ben jij romanschrijver in real live ?
Oud 3 februari 2011, 23:36   #464
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Van moslims of types zoals Kallikles moet je geen hulp verwachten voor de Palestijnen hoor, net zomin als vanuit andere Islamitische landen. In Egypte en SA worden Palestijnen al helemaal als minderwaardig beschouwd. Zolang die rest van de moslimgemeenschap maar wat kan afgeven op Israël zijn ze content.
22222222222
Oud 4 februari 2011, 02:07   #465
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht

De steun van de regeringen van andere Islamitische landen ontbreekt , maar dat gaat niet op voor een groot deel van hun bevolking!!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 02:10   #466
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
welke schendingen?!

Ga eens naar de website van de UN , daar is het allemaal te vinden. Lijkt mij een prima informatie bron , niet?
Oud 4 februari 2011, 11:54   #467
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dit heeft er wel degelijk met te maken , want zou jouw gedrag en afkeer jegens joden kunnen verklaren.
Wat zou jou gedrag en blinde haat verklaren jegens moslims en islam en zelfs alle allochtonen zonder uitzondering?? Want in tegenstelling tot mij etaleer jij wel degelijk blinde irrationele haat jegens allochtonen. Word jij dagelijks in mekaar getimmerd door moslims? Word jij gedwongen u te bekeren tot islam? Is het omdat jij wat overlast hebt van moslims in uw omgeving dat alle moslims slecht zijn? Je maakt constant de grootste veralgemeningen doorheen het forum en je hebt nog nooit blijk gegeven van geinteresseerd te zijn in eerlijke, gezonde discussie waar je open staat voor een ander zijn mening. Je ridiculiseert voortdurend, je antwoordt nooit echt inhoudelijk.

Ikzelf heb in elk geval geen haat jegens joden en zeker geen individuele joden. Ik heb wel een probleem met de achterliggende ideologie, de drang naar internationale suprematie op economisch en politiek vlak, het uitbuiten van de holocaust, het misbruiken van ''antisemitisme'' om anderen te intimideren, met de talmoed en haar invloed op het gedrag van sommige joden jegens goyim, met het gevoel van uitverkorenheid dat zich manifesteert in groep, met het zionisme, met het oorlog stoken zoals dat nu weer gebeurt ditkeer tov Iran.

Veel, zoniet alles wat ik over het onderwerp heb gezegd is onderbouwd en met joodse of academische bronnen aangevuld (net zoals hierboven). Maar daar reageer je weer niet op. Jij haast je om snel even ''jodenhaat'' te roepen omdat je gewoon niet beter weet en omdat je geindoctrineerd bent om die term te gebruiken wanneer er wat kritiek komt op joden. Als het over moslims gaat ben je dan weer totaal niet geinteresseerd in haatverwijten en is alles ook direct ''verklaard'', want ''ze moorden en slachten af'', dus 1.5 miljard moslims zijn slecht... uw woorden, niet de mijne.

Citaat:
Wie in Belgiê heeft er nu rechtstreeks moeilijkheden met joden ?
We zijn in het forum INTERNATIONAAL. Als je de invloed van het jodendom, van het zionisme, van de joodse lobby, van hun ideologie etc op geopolitiek wilt minimaliseren dan getuigt dat van weinig realisme. Wat er op microvlak onder de vlaamse kerktoren gebeurt of niet gebeurt is niet van tel in dit internationaal subforum.

Citaat:
Ik spreek hier niet over joodse internationale financiers, bankiers en andere lobby-isten,
Ik juist wel. Dat weet je goed genoeg, en toch is het aankaarten van die zaken ''jodenhaat'' voor u. Je sluit je dus af van degelijke discussie van moeilijke onderwerpen, je helpt mee aan het in stand houden van taboes en het belemmeren van vrijheid van meningsuiting.

Citaat:
..maar over de doorsnee jood woonachtig in België, al dan niet met papillotten en zwart clownskostuum. Wie is al eens overvallen, verkracht of bestolen geweest door mensen , duidelijk herkenbaar voor hun jood-zijn ? Niemand dacht ik. Dan vraag ik mij af waar die fervente jodenhaat vandaan komt ?
Nogmaals, we zijn over geopolitiek bezig in het subforum Internationaal en niet wat er mogelijks onder de vlaamse kerktoren gebeurt. En het is niet omdat jij bepaalde dingen niet ziet of niet wilt zien dat ze er niet zijn of niet bestaan. Er is wel degelijk oververtegenwoordiging en serieuze invloed van joden in de internationale financiele wereld, in de media, in politieke besluitvorming in de VS enz., denk jij nu echt dat dit niet uitgebuit wordt voor eigen politieke doelstellingen? VB1 De documentaire en het boek van Mearsheimer en Walt hebben dat duidelijk aangetoond. En dan volgt daar logischerwijze de vraagstelling uit: Waarom moeit de VS zich steeds in het midden oosten, waarom de dubbelzinnige houding van de VS in die regio?

VB2. Jij vindt het alvast niet storend noch perfide dat men langs de ene kant een joodse staat wilt en zit te promoten gebaseerd op religie en racisme, en dat diezelfde zionisten met hun talrijke lobby groepen multiculturalisme in europa komen pushen (zoals het geval paidea in Zweden).

Kijk, jodenvervolgingen en uitwijzingen hebben doorheen de geschiedenis plaatsgevonden, in verschillende culturen. Niet dat we dit hoeven goed te keuren, maar denk jij dat dit telkenmale zomaar op basis van een onverklaarbare bui van irrationele haat jegens joden was??? Er waren redenen voor. Mogen we daar niet over spreken, ook niet als die redenen eens aan de oorzaak zouden kunnen liggen van huidige internationale conflicten?

Laatst gewijzigd door straddle : 4 februari 2011 om 11:55.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:01   #468
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ga eens naar de website van de UN , daar is het allemaal te vinden. Lijkt mij een prima informatie bron , niet?
ik weet dat je niet graag bronnen geeft maar jij komt af met schendingen het is dan ook jouw taak deze bron te geven... van pak weg 3 jaar
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 18:34   #469
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb ze al meer dan één keer gegeven ! De UN website en een filmpje met woordvoerder van UN, bijvoorbeeld.
Oud 5 februari 2011, 01:31   #470
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Voorbeelden als Hertog van Gelre, Liberalistnl & LiberaalNL zijn legio.
Wat ben je toch een rancuneus ventje...
Citaat:
Om met argumenten in het nauw te kunnen worden gedreven en al dan niet stilzwijgend zijn ongelijk toe te geven, moet de tegenstander namelijk wel eerst de kracht van argumenten erkennen, en dat doet Kallikles nu juist niet.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 03:51   #471
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb ze al meer dan één keer gegeven ! De UN website en een filmpje met woordvoerder van UN, bijvoorbeeld.
de laatste resolutie is al meer dan 2 jaar oud en is gericht aan Israël EN Palestina...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 16:15   #472
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

And your point is .....?

Hecht u nu wel of geen waarde aan de UN en hun resoluties??

Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 februari 2011 om 16:17.
Oud 5 februari 2011, 17:43   #473
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je steunt onvoorwaardelijk en continu de racistische extremistenstaat israel. Dat maakt jou een racist. Punt uit. Van mij mag dat, maar doe er niet zo hypocriet over en wees consequent.
Als liberaal steun ik vaak de parlementaire democratie Israel. Jij als antisemiet steunt daarentegen de moslimfundamentalisten van Hamas.

Citaat:
Nergens zien we je reageren tegen eender welke vorm van racisme op het forum, maar je komt wel constant zeiken over antisemitisme. Zieligaard.
1) Wie is'we'?
2) Jij draait de zaken om. Jij bent een neofascist en doet niks anders dan de meest idiote complotten over Joden op deze site zetten. Ik heb problemen met domme mensen die onzin praten en denken daarmee weg te komen.

Citaat:
En dan? Je zeurt constant tegen eender wie de minste kritiek heeft op Israel.
Voorbeelden?

Citaat:
Ochotekes, hoe zielig, ik heb ooit eens een linkje van D Duke aangehaald. En duke was ooit eens lang geleden lid van de KKK. Doodzonde.
Het is typererend van hoe jij te werk gaat. Jij hebt rechts-extremisten als bron nodig om je achterlijke stellingen te onderbouwen. David Duke is als oud-leider van de KKK, een antisemitische en racistische organisatie, een totaal onbetrouwbare bron als het over de Joden en Israel gaat.

Citaat:
Jij als monumentale hypocriet daarentegen steunt een staat die door terroristen gesticht werd. Menachem Begin is een regelrechte terrorist die honderden onschuldige slachtoffers gemaakt heeft met zijn aanslagen. Maar Duke is ooit eens KKK geweest he, dat is veel relevanter he? Je bent ziek man, heel ziek.
Noem jij maar eens staten waar geen oorlog plaats vond, voordat de onafhankelijkheid bereikt werd. Ik wens je succes, want die zul je bijna niet vinden. En o ja, jij moet je aanmelden bij een psychiater om je te laten behandelen voor je Jodenfobie en je complot denken.

Citaat:
Jij steunt een staat die alle VN resoluties naast zich neerlegt.
VN-resoluties zijn niet bindend.

Citaat:
Jij steunt een staat die land pikt en een volk uitmoordt op de meest degoutante wijze.
Dat eerste is juridisch onjuist en dat tweede is ronduit gelul.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 5 februari 2011 om 17:56.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 17:49   #474
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij weet niet wat er in jou Israel gebeurt, maar verwijt wel anderen fascist te zijn.

Recente goedkeuring van de ''loyalty law'' oftwel de Citizen's bill.

Israel: An Arab-free Jewish theocracy

.
De 'loyalty law' is een prima maatregel. In Amerika heb je iets vergelijkbaars. Dat opiniestuk is trouwens afkomstig van een Iraanse krant en daarmee ongeschrikt.
Oud 5 februari 2011, 17:53   #475
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tenzij die vrijheid van het individu wat vervelende dingen en zieke ideologien kan blootleggen natuurlijk. Dan ben jij helemaal geen liberaal meer. Daarom dat jij en je vriendjes van de ADL iedereen de vrijheid van meningsuiting wil ontnemen. Nepliberaal.

.
Hoe komt het dat jij zo'n verstrooid wereldbeeld hebt?
Oud 5 februari 2011, 18:09   #476
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
bla bla bla.

Uw plaat blijft steken en ik heb al genoeg geantwoord in het verleden op uw oeverloos gezeik, uw leugens, uw paranoia en uw ad hominems. Ik steek mijn tijd niet meer in u om nog serieuze antwoorden te geven. Doe uw welles nietes spelletje met een ander. Ik bekritiseer de ideologie die ik wil, met bronnen die ik wil. Begrepen?

Je ging me trouwens negeren, maar je kan het duidelijk niet.
.
Oud 5 februari 2011, 19:54   #477
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
VN-resoluties zijn niet bindend.
ja ? dus? Ze geven wel aan dat de rest van de wereld de bezetting bijvoorbeeld afkeurt.
Zo lang die aan de gang is kan Israel niet zeuren over Hamas.

Citaat:
Dat eerste is juridisch onjuist en dat tweede is ronduit gelul.
Met komplotten heeft het allemaal niets te maken , de bezetting is een feit.
Oud 5 februari 2011, 23:02   #478
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als liberaal steun ik vaak de parlementaire democratie Israel.
Grapjas. Jij steunt zionistische oorlogstokers, onderkruipers en bedriegers. Je steunt die niet alleen, je bent zelf een haantje de voorste.

Citaat:
Jij draait de zaken om. Jij bent een neofascist en doet niks anders dan de meest idiote complotten over Joden op deze site zetten. Ik heb problemen met domme mensen die onzin praten en denken daarmee weg te komen.
Wie is de dommerik? Of ben je gewoon een monumentale bedrieger? Kijk eens in eigen boezem. Hier weer zo'n ''complot'' van mij:

Blijkt vandaag zelfs dat zionisten maar al te graag beroep doen op neonazis, en zowat van het domste soort, nl britse hooligans die door zionisten als useful idiots worden ingespannen om anti moslimhaat en geweld jegens moslims te propageren en aan te wakkeren. De EDL, English Defense League, zowat het goorste tuig dat er is in het VK, wordt gefinancierd door zionisten en Israelis zoals jij.

Ergo wat ik steeds zeg: eerst komen de zionisten hier multicul propageren, en nu wakkeren ze haat en geweld aan jegens moslims. Smeriger kan het dus niet. Uw verwijten van neofascime en nazisme zijn voortaan ook weeral van de tafel geveegd, u bent zelf van het ergste soort.

http://www.youtube.com/watch?v=EUJhHL0dK7E
http://www.youtube.com/watch?v=ChT56S54tI4

EDL en Rabbijn Shrifren: http://www.youtube.com/watch?v=7lmJZD4kaCg

http://www.mpacuk.org/story/060909/e...onnection.html

http://www.ism-london.org.uk/2186

.
Oud 6 februari 2011, 00:15   #479
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
1 /8 Wat zou jou gedrag en blinde haat verklaren jegens moslims en islam en zelfs alle allochtonen zonder uitzondering?? Want in tegenstelling tot mij etaleer jij wel degelijk blinde irrationele haat jegens allochtonen.
2/
Word jij dagelijks in mekaar getimmerd door moslims? Word jij gedwongen u te bekeren tot islam? Is het omdat jij wat overlast hebt van moslims in uw omgeving dat alle moslims slecht zijn? Je maakt constant de grootste veralgemeningen doorheen het forum en je hebt nog nooit blijk gegeven van geinteresseerd te zijn in eerlijke, gezonde discussie waar je open staat voor een ander zijn mening.
3 / Je ridiculiseert voortdurend, je antwoordt nooit echt inhoudelijk. Ikzelf heb in elk geval geen haat jegens joden en zeker geen individuele joden. Ik heb wel een probleem met de achterliggende ideologie, de drang naar internationale suprematie op economisch en politiek vlak, het uitbuiten van de holocaust, het misbruiken van ''antisemitisme'' om anderen te intimideren, met de talmoed en haar invloed op het gedrag van sommige joden jegens goyim, met het gevoel van uitverkorenheid dat zich manifesteert in groep, met het zionisme, met het oorlog stoken zoals dat nu weer gebeurt ditkeer tov Iran.

4/ Veel, zoniet alles wat ik over het onderwerp heb gezegd is onderbouwd en met joodse of academische bronnen aangevuld (net zoals hierboven). Maar daar reageer je weer niet op. Jij haast je om snel even ''jodenhaat'' te roepen omdat je gewoon niet beter weet en omdat je geindoctrineerd bent om die term te gebruiken wanneer er wat kritiek komt op joden. Als het over moslims gaat ben je dan weer totaal niet geinteresseerd in haatverwijten en is alles ook direct ''verklaard'', want ''ze moorden en slachten af'', dus 1.5 miljard moslims zijn slecht... uw woorden, niet de mijne.

We zijn in het forum INTERNATIONAAL. Als je de invloed van het jodendom, van het zionisme, van de joodse lobby, van hun ideologie etc op geopolitiek wilt minimaliseren dan getuigt dat van weinig realisme. Wat er op microvlak onder de vlaamse kerktoren gebeurt of niet gebeurt is niet van tel in dit internationaal subforum.

Ik juist wel. Dat weet je goed genoeg, en toch is het aankaarten van die zaken ''jodenhaat'' voor u. Je sluit je dus af van degelijke discussie van moeilijke onderwerpen, je helpt mee aan het in stand houden van taboes en het belemmeren van vrijheid van meningsuiting.

Nogmaals, we zijn over geopolitiek bezig in het subforum Internationaal en niet wat er mogelijks onder de vlaamse kerktoren gebeurt. En het is niet omdat jij bepaalde dingen niet ziet of niet wilt zien dat ze er niet zijn of niet bestaan. Er is wel degelijk oververtegenwoordiging en serieuze invloed van joden in de internationale financiele wereld, in de media, in politieke besluitvorming in de VS enz., denk jij nu echt dat dit niet uitgebuit wordt voor eigen politieke doelstellingen? VB1 De documentaire en het boek van Mearsheimer en Walt hebben dat duidelijk aangetoond. En dan volgt daar logischerwijze de vraagstelling uit: Waarom moeit de VS zich steeds in het midden oosten, waarom de dubbelzinnige houding van de VS in die regio?

VB2. Jij vindt het alvast niet storend noch perfide dat men langs de ene kant een joodse staat wilt en zit te promoten gebaseerd op religie en racisme, en dat diezelfde zionisten met hun talrijke lobby groepen multiculturalisme in europa komen pushen (zoals het geval paidea in Zweden).

5 / Kijk, jodenvervolgingen en uitwijzingen hebben doorheen de geschiedenis plaatsgevonden, in verschillende culturen. Niet dat we dit hoeven goed te keuren, maar denk jij dat dit telkenmale zomaar op basis van een onverklaarbare bui van irrationele haat jegens joden was??? Er waren redenen voor. Mogen we daar niet over spreken, ook niet als die redenen eens aan de oorzaak zouden kunnen liggen van huidige internationale conflicten?
[b][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle;5278510[/B
]

Uw plaat blijft steken en ik heb al genoeg geantwoord in het verleden op uw oeverloos gezeik, uw leugens, uw paranoia en uw ad hominems. Ik steek mijn tijd niet meer in u om nog serieuze antwoorden te geven. Doe uw welles nietes spelletje met een ander. Ik bekritiseer de ideologie die ik wil, met bronnen die ik wil. Begrepen
?

Een zéér inhoudelijke reactie.
Verder :
1/ Ik haat de allochtonen niet, zelfs de fanatieke islamieten niet. Ik wil énkel dat zij verdwijnen uit Europa, liefst dat zij zich enkel ophouden in hun thuislanden, en zelfs daar verminderen in aantal. We zijn namelijk al met te veel op de wereld...
2/ Ik word zeer weinig inééngetimmerd. Dat heb ik wel aan mezelf te danken, zeker en vast niet aan de moslims aanwezig in Europa.
3/ Jij haat geen joden ? Goed dat je het zegt, want je doet wel heel goed alsof
4/ D�*t heb ik al meermaals vastgesteld, kijk het ingekaderde bericht van jou er maar op na...
5/ Waar heb ik d�*t nog gehoord ?...Ik ga zwijgen , anders krijg ik Godwin punten.

Laatst gewijzigd door den dinges : 6 februari 2011 om 00:20.
Oud 6 februari 2011, 10:38   #480
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij draait de zaken om. Jij bent een neofascist en doet niks anders dan de meest idiote complotten over Joden op deze site zetten. Ik heb problemen met domme mensen die onzin praten en denken daarmee weg te komen.
Het is typererend van hoe jij te werk gaat. Jij hebt rechts-extremisten als bron nodig om je achterlijke stellingen te onderbouwen. David Duke is als oud-leider van de KKK, een antisemitische en racistische organisatie, een totaal onbetrouwbare bron als het over de Joden en Israel gaat.
Ik kan ook joodse bronnen gebruiken om mijn ''complotten'' aan te tonen hoor. Dus hoe engelse joden en zionisten gewoon op de kar van de goorste EDL neonazi hooligans springen. Hupsakee: Jewish chronicle:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  edl11.png
Bekeken: 43
Grootte:  287,0 KB
ID: 77994

Bespaar ons dus uw leugens en uw zever en kijk eens naar je eigen bende ECHTE neonazis.
Naam: edl12.jpg
Bekeken: 98
Grootte: 10,3 KB

Voor mij is dat schaakmat Liberaal. En krijg jij al uw gezever en verwijten als een boemerang terug in je gezicht. Zou je niet beter stoppen met de provocaties?

EDL Jewish Division

Naam: edl4Rabbi.jpg
Bekeken: 97
Grootte: 43,9 KBNaam: edl5.jpg
Bekeken: 93
Grootte: 8,6 KBNaam: edl6.jpg
Bekeken: 91
Grootte: 9,2 KBNaam: edl7.jpg
Bekeken: 91
Grootte: 7,2 KBNaam: edl8.bmp
Bekeken: 93
Grootte: 147,8 KBNaam: edl9.jpg
Bekeken: 92
Grootte: 5,1 KB

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be