![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet correct dat vele Hollanders gierig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het verschil tussen "hollanders" en "de hollanders" in het eerste geval is het ONbepaald, het kan dus over alle hollanders gaan, over vele hollanders, of sommige hollanders of weinig hollanders: ON-bepaald in het tweede geval is het BEPAALD: DE hollanders, allemaal dus. heb je het nu begrepen? of moet het nog eens met andere woordjes worden uitgelegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollanders zijn niet gierig. Hollanders zijn zuinig. Vraag het ze maar!
![]() |
#5526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eberhardje, u moet leren verder kijken dan uw neus lang is of hier : verder dan internet. Neem bv de top 20 van sterren.nl
1. Jan Smit 2. Sieneke 3. Lange Frans en Thé Lau 4. Helemaal Hollands 5. BZB & Friends 6. Jelle Amersfoort enzovoort
![]() |
#5527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij YouTube kan iedereen meedoen. En iedereen doet dat ook. Geeft uitstekende gewogen rankings. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5529 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De muziek op youtube is vaak populair bij mensen die geen geld willen gebruiken of kunnen gebruiken om gewone cd's te kopen. Een bepaald soort publiek dus. Veel beginnende artiesten brengen ook geen cd's uit maar zetten hun muziek direct op youtube. Vooral undergroundartiesten dan. Youtube is net zo vertekend als de top-40 en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
![]() |
![]() |
#5530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer mensen : duidelijk toch? Steeds meer mensen, vandaag iets meer dan gisteren, gisteren meer dan eergisteren ... Allochtonen : een onbepaalde groep mensen. Vreemdelingen in het algemeen gesproken. Denk wat minder aan de juiste woordvorming en wat meer aan het waarom van deze draad. Vraag u af hoe het komt dat mensen deze vraag stellen. Op amper 2 dagen tijd lees ik over 3 schokkende incidenten : het meisje van de foto, het meisje zonder hoofddoek, het meisje met de fiets in de sneeuw. Als vrouw en moeder van meisjes ben ik geschokt. Is het tegenwoordig dan niet veilig meer voor een meisje om te doen wat ze wil? Moeten die allochtonen overal hun zeg in hebben en hun wil opleggen? Het gaat trouwens nog verder, niet enkel meisjes zijn het slachtoffer. Om voorbeelden te geven, verwijs ik naar de lijst van Illwill. Schokkend als men erover nadenkt. Toen ik in die andere draad over 020 Gaza las, ben ik dat even gaan opzoeken op internet en meteen lees ik een hoop feiten : Avond4daagse blijkt warzone in 020-Gaza waaruit ik citeer : "Kinderen van de Joodse basisschool Rosj Pina uit Zuid worden daar tijdens de vierdaagse belaagd en uitgescholden.'' http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...rdam_warz.html Even verder hoe een handelaar wordt opgepakt omdat hij de foto van een naakt meisje in zijn etalage had liggen, iets waar zijn Marokkaanse buren problemen mee hadden. http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutg...in_preuts.html Vroeger was Nederland het land waar alles mocht, alles kon. Nu moeten de Nederlanders braaf zijn of ze worden meteen terechtgewezen door de goede moslim-inwijkelingen. In België gaat het er al niet beter aan toe. Men spreekt over verzuring van de samenleving? 't Is verdraaid geen wonder! Lachen mag niet meer. Men moet zich gedragen. Lachen kan niet meer. Als ik lees hoe jonge meisjes tegenwoordig be(mis)handeld worden, ontgaat mij de lust om te lachen.
![]() |
![]() |
#5531 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4 Justin Bieber - Baby ft. Ludacris (454.000.000 hits) Citaat:
Van underground tot Global brands (zie Justin) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2011 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5532 |
Banneling
|
![]() gelieve on topic te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4R0FyucySDQ Hoe staat die in de ranking?
![]() |
![]() |
#5534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=783 Over kwaliteit ga je vooral zélf. Nog zes maanden te gaan tot de nieuwe lijst. Waarschijnlijk minstens 900.000 views nodig voor een plaats bij de eerste 500. Als we kijken naar de curve van Rinus' plaatje, schat ik hem tussen 480 en 580e plaats medio 2011. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2011 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5535 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had zeer graag geweten wat je bedoelde met "Hollanders zijn zuinig". "Hollanders" is een onbepaald meervoud. Je gaat me toch niet wijsmaken dat je niets bepaald bedoelde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5536 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5537 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het even weglopen met de fiets niet het ergste, wel de andere jonge klootzakjes welke het meisje constant aan het stampen waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je doen als je slechte ervaringen hebt met niet-moslims en/of autochtonen? Ik heb goede ervaringen met allochtonen/moslims. Zowel op het werk als in mijn privé-leven. Vergeef me dat ik geen goesting heb om "te argwanen/vooroordelen te hebben/discrimineren/... tov van alle allochtonen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De negerkes die ik ken zijn allemaal weldoorvoed, dus ik geef nooit iets aan al die hongerdinges ! die zever is allemaal niet waar, degenen die ik ken zijn zelfs te corpulent naar mijn goesting. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 5 februari 2011 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |