![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen onafhankelijk. Alle allochtonen buiten Geen euthanasie, geen homohuwelijk, de vrouw aan de haard,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen voorrang voor islamieten in openbare functies extra controle op De LIJN (na een paar moorden op chauffeurs , maar kom, we kijken niet op een kopstoot meer of minder nietwaar?) beperking op mohamedaanse uniformdracht in scholen, bedrijven, openbare diensten ...... lang lijstje hoor. te kort natuurlijk! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zware tijden breken aan voor Artisjok; Verhuis is echter altijd een optie. ![]() Het valt ze bezien naar waar ze dan gaat, maar in bepaalde gebieden zal ze dan wel een burka moeten dragen. Doch ik maak mij geen zorgen . Arti zal zich aanpassen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, het cordon is door meerderheid van stemmen door de bevolking ontstaan ?
Benieuwd of u een cordon rond de SPA ook democratisch zou vinden. Komaan Raf. Jij bent slim genoeg om te beseffen dat dit een scheefgetrokken situatie is. Zo niet, zou me dat serieus tegenvallen van je. Het is niet omdat ik het niet altijd met je eens ben, dat ik zou twijfelen over je verstandelijke capaciteiten. Vreemd. Links stond vroeger zo voor de stem van het volk. Nu het volk een stem laat horen, snoer je ze de mond. Of hoe een partij van mening kan veranderen als het om postjes gaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaan ze nu eindelijk Geert ook eens gelijk geven?? Dan is dat hele "show-proces" niet meer nodig; weggegooid geld.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een tegenpartij die verbaal niet uit de voeten komt en zichzelf weerom onsterfelijk belachelijk zal maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje té spannend voor Wilders zag ik aan zijn gezicht, maar de volgende keer moet hij toch weten dat hij géén kans maakt om dit te verliezen joh! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
lebensraum.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er stond wel in punt 19 WERK VOOR EIGEN VOLK EERST Iets van werkgevers extra belasten voor het tewerkstellen van vreemdelingen. http://www.blokwatch.be/content/view/62/50/lang,nl/ Maar dat is er niet doorgekomen. Punt 12.DE ERKENNING VAN DE ISLAMITISCHE EREDIENST INTREKKEN ook niet gerealiseerd. Zelfs "Wie een hoofddoek draagt tekent een terugkeercontract" niets van in huis gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() De eis voor inburgering, o.a. De (komende) afneembare Belgische nationaliteit bij criminele activiteiten. Vroeger kon iedereen hier naar believen binnengeraken en vanalles opeisen zonder er iets tegenover te stellen. Daar komt toch duidelijk verandering in. Evenals de strengere aanpak van langdurige werkloosheid, om maar iets te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het geld op is, Artisjokje.
Als de uitkeringen niet meer kunnen betaald worden, als er geen pensioenen mer kunnen betaald worden, en als een brood bijna evenveel kost als een dag werken. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ga het zonder ongelukken nog meemaken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Gewoon alle erkenningen van die godsdiensten intrekken. Niet langer ons belastinggeld uitdelen aan groeperingen die MENEN te spreken voor iedereen. Dan kan wie zich geroepen voelt zich op vrijwillige basis aansluiten bij één van die groeperingen, maar er ook zelf de financiële draagkracht voor bieden. Zou alvast een stukje echte democratie zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Een cordon is altijd ondemocratisch Raf, of het daarom een slechte zaak is, da's een andere zaak.
Maar ondemocratisch, dat is het zeker.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kassen zijn, dankzij het Sinterklaasbeleid van de afgelopen jaren, leeg. En waar geen geld is, is oorlog. |
|
![]() |
![]() |