![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hou je van moslims ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69,23% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stuur me naar Antwerpen en ik kom gegarandeerd gefrustreerd thuis. Ik heb dan ook toch enkele keren verwijten naar mn hoofd gehad van mede-geloofsgenoten. Een Marokkaan die een Vlaming onrecht zou aandoen, zou ik aangeven en laten afzien. Heb ik trouwens al vele malen gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oja, goede mensen, daar hou ik ook niet van
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kan een grotere woordenschat hebben opgebouwd, uw grammatica perfect beheersen, u kan beter belezen zijn.... maar wij gaan nooit iets van jou kunnen leren, zolang je jezelf niet als nederlandstalige beschouwt. en dat doe je duidelijk niet! pfoe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Zo'n donker kantje heb ik nu ook weer niet é
![]()
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Ik knoop geen homo's op. Ik heb helemaal niks tegen holebi's. Heb zelfs verschillende holebi vrienden. Ik ben niet anti-ongelovigen en keel dezen ook niet. Mocht dat zo zijn dan zat ik nu met enkele familieleden en vrienden minder. En ik heb het u al gezegd, van mij familie, vrienden, bevolking blijf je af.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 februari 2011 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() jìj bent tè goed
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze spreekt het allicht verzorgder. Dat is geen grote verwezenlijking, als je ziet wat voor mompelaars je bij ons hebt. Uit schaamte voor hun onkunde brabbelen ze slecht-gearticuleerd dialect, en dan nog zonder enige inachtneming van de grammatica. Een onbeschaafde en vuile taal, met andere woorden, die enkel dient om machinale boodschappen mee te door te geven, maar niet om je gevoelens in uit te drukken.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 februari 2011 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kebab
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Ik heb eigenlijk niks tegen moslims , anders had ik het al lang gebruikt
![]()
![]() |
#53 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet donker eh, donkere kantjes zijn juist leuk
![]() Veel te braaf ben ik ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou meer van Moslims dan van joden.
Pitta's zijn betaalbaar, Diamantjes niet ![]() (en Diamantjes zijn niet lekker) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() jama, nu ist weer nie goed ofwa?
![]() Jullie zeggen toch da'k veel te braaf en te soft ben? Eerder een vlaams katje ipv een leeuwin. [zwart kieken met eierschaalhelmpje-modus] ![]()
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Als ik moet kiezen tussen die 2; geef mij dan maar een bling bling diamant.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft het blijkbaar over het Algemeen Nederlands, of misschien zelfs nog over het algemeen BESCHAAFD nederlands, wat uiteindelijk gewoon het Haags dialect is. Ik zie niet in waarom mensen die hun eigen streekdialect spreken - en daarbij heel dikwijls nog een veel grotere woordenschat hebben dat degenen die enkel het AN verplicht aangeleerd hebben, als minderwaardige Nederlandstaligen zouden beschouwd worden. Een taal is NOOIT on-beschaafd of vuil. Of ga je zeggen dat brousse-negers onbeschaafd en vuil swahilie spreken? o nee, d�*t is pas racistisch zeker? Ik vrees mevrouw, dat U nog nooit geweten heeft op welke manier streekdialecten véél beter dan het AN de mensen hun gevoelens en diepste zieleroerselen kunnen weergeven. Ik denk dat U veel gemist heeft. Laat me raden: volgens u kan een provencaalse boer in zijn patois wèl zijn diepste zieleroerselen communiceren zeker, want dat is toch ook frans nietwaar? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |