Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2011, 21:13   #41
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Komaan Dixie, wees voor 1 keer eens serieus kerel.

.
toon mij 1 (één) demonstrant met een of andere clubembleem/clubkleuren/tattoo het is eender wat waardoor je kan zien dat het een hooligan is...
rood wit telt niet mee aangezien dit de kleuren van Engeland zijn...
een kale kop telt ook niet mee
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 21:15   #42
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De foto die ik plaatste was van verleden jaar, niet van gisteren, waarnaar u verwijst. Maar het is mogelijk dat wat u zegt correct is. Het was ook niet het punt dat ik maakte. Het punt dat ik maakte was dat EDL hoofdzakelijk hooligans zijn, gesteund door de genoemde Rabbi, waarbij ik kranteartikels geplaatst heb om dit verder te staven.

.
wachtend op 'bewijzen' van die hooligans...
trouwens heeft die EDL ook steun van kleurlingen!
OT gaat het nog over Cameron?

Laatst gewijzigd door Dixie : 6 februari 2011 om 21:17.
Oud 6 februari 2011, 21:15   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht Bekijk bericht
Beste,

de multicultuur wordt steeds voorgesteld als een "links" ideaal, maar men vergeet dat multicultuur eigenlijk cultureel liberalisme is. De principes van de kapitalistische vrije markt toegepast op cultuur, ieder kiest zelf, de 'markt' van de cultuur werkt volgens de wetten van vraag en aanbod (de groei van het aanbod aan Halalvlees in horeca is daar een goed voorbeeld van). Het is dan ook merkwaardig dat het tegenwoordig vooral rechts-liberale partijen en leiders zijn die kritisch staan tegenover de multicultuur.

Wie de multicultuur in vraag wil stellen moet ook de consequenties dragen en het liberalisme of kapitalisme op zich in vraag stellen.
Asl ik U goed begrijp, meent U dat de verschillende geloven en gewoontes eigenlijk produkten zijn, die aanwezig zijn volgens de wet van vraag en aanbod.

Wie heeft om bepaalde zaken gevraagd ?
Waarom worden Halalproducten door een minderheid opgedrongen aan een meerderheid ?

Is dat werkelijk een representatieve voorstelling van de vrije markt en het mechanisme van vraag en aanbod ?

Bent U, in feite, niet de persoon die het kapitalisme op deze manier onterecht in vraag stelt ?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 21:51   #44
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Asl ik U goed begrijp, meent U dat de verschillende geloven en gewoontes eigenlijk produkten zijn, die aanwezig zijn volgens de wet van vraag en aanbod.

Wie heeft om bepaalde zaken gevraagd ?
Waarom worden Halalproducten door een minderheid opgedrongen aan een meerderheid ?

Is dat werkelijk een representatieve voorstelling van de vrije markt en het mechanisme van vraag en aanbod ?

Bent U, in feite, niet de persoon die het kapitalisme op deze manier onterecht in vraag stelt ?
Geloven en gewoontes zijn inderdaad slechts producten, zeker in onze huidige Westerse maatschappij. We leven in een supermarktcultuur.

Kan u mij eens vertellen waar een product (in casu halal) wordt opgedrongen aan een meerderheid? Het staat u vrij naar horecazaken te gaan waar ze ander aanbod hebben of er zelf op te richten. Net zoals halal-consumenten daar zelf voor kiezen. Of wil u soms zeggen dat u tégen de kapitalistische marktwerking bent?
Frans Oghtendlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 22:02   #45
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht Bekijk bericht
Geloven en gewoontes zijn inderdaad slechts producten, zeker in onze huidige Westerse maatschappij. We leven in een supermarktcultuur.

Kan u mij eens vertellen waar een product (in casu halal) wordt opgedrongen aan een meerderheid? Het staat u vrij naar horecazaken te gaan waar ze ander aanbod hebben of er zelf op te richten. Net zoals halal-consumenten daar zelf voor kiezen. Of wil u soms zeggen dat u tégen de kapitalistische marktwerking bent?
Uit een ander topic: http://forum.politics.be/showthread....99#post5280699 en verder.

Gaat over hoe in Nederland de kaas vaak halal is zonder dat de consumenten dat weten. De consumenten wordt halal opgedrongen.
Oud 6 februari 2011, 22:29   #46
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
toon mij 1 (één) demonstrant met een of andere clubembleem/clubkleuren/tattoo het is eender wat waardoor je kan zien dat het een hooligan is... rood wit telt niet mee aangezien dit de kleuren van Engeland zijn... een kale kop telt ook niet mee
Amai gij zijt ne slimme. Rood wit is Engeland seg, dat wisten we nog niet. En Engeland heeft geen hooligans zeker , dat is nieuw. Google ''EDL football Hooligans'' en ge zult genoeg zien/lezen. Ik neem aan dat ge kunt googelen op beeldjes en kijken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
OT gaat het nog over Cameron?
De relevantie met de EDL is aangegeven in de OP. Als gij blijft zeveren en lullen over EDL zijn geen hooligans dan moet ge tegen uzelf zeuren waarom het niet over Cameron gaat.

.
Oud 6 februari 2011, 23:11   #47
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amai gij zijt ne slimme. Rood wit is Engeland seg, dat wisten we nog niet. En Engeland heeft geen hooligans zeker , dat is nieuw. Google ''EDL football Hooligans'' en ge zult genoeg zien/lezen. Ik neem aan dat ge kunt googelen op beeldjes en kijken?
.
idd de hooligans scene is mij niet onbekend jij daarintegen hebt daar geen kennis over dat is duidelijk, zo duidelijk dat in geen enkel filmpje of foto een voetbalhooligan is te zien
dus ga al de foto's en filmpjes nog eens af en kom terug als je bewijzen hebt
een filmpje waar juichende englandfans opstaan en voetbalemblemen tellen niet mee als bewijs natuurlijk (zo een filmpje kan ik ook maken)
Oud 7 februari 2011, 03:05   #48
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Wie maakt zich onsterfelijk belachelijk? Kerel, leer lezen en kijken of is de waarheid gewoon te schockerend???

EDL is een extreme neoazistische beweging. Recruteert onder voetbal hooligans (heb genoeg youtube filpkes bijgesloten, het staat er vol van op youtube). Vol leden van Combat 18 en ex veroordeelden voor extreem geweld. Rabbi Shifren associeert zich daar openlijk mee (genoeg artikels te vinden op het web). De gekleurde vlaggen van vorige post zijn van tegenbetogers natuurlijk .

Bijlage 78001Bijlage 78002Bijlage 78004 Bijlage 78005.
Het is nu eenmaal geweten dat Joden dol zijn op Nazi's...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 10:55   #49
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
The Muslim Council of Britain said its community was being seen as part of the problem rather than the solution.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 10:55   #50
eno2
Banneling

Standaard

Als je de moslims laat begaan, dan zorgen ze voor de end solution.
Oud 7 februari 2011, 13:00   #51
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als je de moslims laat begaan, dan zorgen ze voor de end solution.
Je bedoelt final solution? Voor wie? En hoe dan?
Oud 7 februari 2011, 15:24   #52
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het debat begint nu eindelijk los te komen in Europa. Nadat Merkel verleden jaar ook al had verkondigd dat multiculturalisme gefaald heeft in Duitsland, maakte Cameron vandaag in een speech (in Duitsland NB) verklaringen in dezelfde zin.

Merkwaardig is ook dat op het hetzelfde moment dat Cameron deze verklaringen doet, er een grote demonstratie plaatsgrijpt van de English Defense League EDL te Luton. Politie is met 1000 manschappen ter plaatse. Cameron maakte geen gewag van deze demonstratie in zijn speech. EDL protests

State multiculturalism has failed, says David Cameron
Multiculturalisme is een eufemisme voor apartheid.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 16:43   #53
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
dat hoéft het niet te zijn, maar eenmaal islam er mee deel van uitmaakt heb je geen andere mogelijkheid.

Noteer dat Dyab Abou Jahjah begonnen is met in zijn stappenplan zijn toekomstbeeld te schetsen: daarin was het bestaan van getto's zoals in zijn geliefde platgebombardeerde Libanon de gewoonte was geweest, zoo goed meeviel schreef hij. Hij vergat daarbij wel dat de christelijke maronieten het welvaartspeil en culturele welbehagen hoog hielden. Eénmaal de muzelmannen een vinger in de brij krijgen is zelfs Zuid Afrika nog beter.
De dhimmiestatus van tweederangsburgers die maffiataks moeten betalen om te mogen blijven leven, lijkt me nu niet zo'n gezellige moeltiekoeltie sfeer.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 00:27   #54
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torah4all Bekijk bericht
Hij heeft groot gelijk.

Het westen is te tolerant geworden voor die extremisten. Diezelfde extremisten die tegelijkertijd ook onze ondergang willen terwijl wij ze maar subsidies blijven geven langs alle kanten. Vanaf als er iets fout gaat, gaan de linkse mannekes maar alles afdekken met de mantel der liefde, en dan zeggen hoe alles de fout is van gewone man op straat.

Ik zou daar nog aan toevoegen dat de politici verantwoordelijk voor de ongebreidelde massa-immigratie vervolgd moeten worden.

Ik kan er niet bij dat mensen die een maatschappij een dergerlijke schade hebben toegebracht en nog zullen brengen zonder straf zouden blijven.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 01:20   #55
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik zou daar nog aan toevoegen dat de politici verantwoordelijk voor de ongebreidelde massa-immigratie vervolgd moeten worden.

Ik kan er niet bij dat mensen die een maatschappij een dergerlijke schade hebben toegebracht en nog zullen brengen zonder straf zouden blijven.
Ge raakt hier een zeer goed punt aan.

Hoe komt het dat we in deze situatie beland zijn? Wie is daar verantwoordelijk voor en waarom? Waarom is het multicul fenomeen enkel bij ons (VS en Europa) terug te vinden en bv niet in Japan, Z-Korea, Taiwan , China, etc. Daar is wel degelijk een reden voor.

Het is zeker niet enkel de fout van ''de politici''. Politici lopen in feite maatschappelijke ontwikkelingen achterna.

Social & cultural engineering of hoe zegt men dat in 't nederlands. Daar zit de schuldige. Wie, welke intellectuelen, actiegroepen, welke politieke denktanks, artiesten, etc hebben zich met social engineering sterk beziggehouden. En waarom??? En waarom zulke massale vermenging in Europa? Wie had er baat bij om vooral juist bij ons multicul te promoten, wat is de achtergrond van die intellectuelen??? En hoe werd de massa (de politici) dan warm gemaakt om die veranderingen te slikken ? Via lobbies (in de VS), massamedia, hollywood, pers, theater, etc etc. Wie heeft die kanalen hoofdzakelijk in handen in de VS (van wie wij hoofdzakelijk onze culturele invloed krijgen)...

.
Oud 8 februari 2011, 11:42   #56
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Je bedoelt final solution? Voor wie? En hoe dan?
Ik bedoel de endlösung voor de ongelovige honden, christen of niet.
Oud 8 februari 2011, 18:19   #57
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht

Daarmee ben ik het volmondig eens.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 20:22   #58
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik bedoel de endlösung voor de ongelovige honden, christen of niet.
Idd, alvorens de door de godsdienstige toplui beoogde profetie zich kan vervullen, moet eerst de vervoering plaatsvinden. Wat dat ook moge betekenen...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 februari 2011 om 20:27.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 10:55   #59
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Na Merkel nu ook Cameron: Multiculturalism has failed
Politicians have failed.

Multiculturalism has only to be perfectionated , it will stay with us forever.
Oud 9 februari 2011, 11:49   #60
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat hoeft het niet te zijn.
Ideologieën, zoals die van het VB zien geen andere mogelijkheid; of willen geen andere mogelijkheden zien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be