![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5581 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5582 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het linkje verwijst telkens naar het laatste punt op de lijst. Dat blijkt ook telkens als je op het linkje klikt.
![]() |
#5583 |
Staatssecretaris
|
![]() Nogmaals: in het Nederlands; AANTAL BETROKKEN vreemdelingen per punt (vanaf 1 t/m 52).
Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5584 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5585 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Terugbladeren en op elke link klikken. Dan kom je vanzelf te weten wie wat hoe en hoeveel.
![]() |
#5586 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou een lijst bij van feiten, dat is geen forumvervuiling. Als je meer van de feiten op zich wil weten staat er elke keer een link bij. Geef mij 1 goede reden waarom ik dubbele gegevens zou moeten opgeven? Alsof dat je probleem is ![]() Deze topic heb IK al een hele tijd geleden gestart met een reden en deze lijstjes zijn er al van in het begin. Dat jij nu plots zou willen gaan bepalen wat in deze topic wel of niet mag gebeuren terwijl dit al een jaar ofzo bezig is slaat nergens op. Staat de topic je niet aan...ga dan naar een andere. Als je eenzelfde topic wil maar met een ander doel en inhoud...maak hem dan ook zelf aan en zaag niet over andermans topics.
![]() |
![]() |
![]() |
#5587 |
Banneling
|
![]() Nog eentje voor illwill zijn lijstje - och gut! er wordt geen kleurtje bij vermeld. Het zijn alvast géén chirojongetjes.
------------------------- Zelzate voert nultolerantie in door problemen met jongerenbendes · maandag 07 februari 2011, 12u50 · Bron: belga In het Oost-Vlaamse Zelzate wordt vanaf maandag het principe van nultolerantie ingevoerd om de problemen met jongerenbendes aan te pakken. Dat hebben het Gentse parket, de lokale politie en het gemeentebestuur beslist. De laatste maanden kampt de gemeente met aanhoudende overlast door jongerenbendes. Eind oktober werd een groep Chirojongeren aangevallen, waarbij een jongeman met messteken in het ziekenhuis belandde. De verdachte die toen opgepakt werd, zou deel uitmaken van de zogenaamde "Colruytbende", die herhaaldelijk onrust veroorzaakte. (....) http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110207_058 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle links blijven werken en ik ga echt niet elke keer een link niet meer werkt de link verniewen. Als je dan toch echt zou klagen over forumvervuiling is het wel heel vreemd dat je tegelijkertijd om vraagt.
Maar goed...we weten allemaal al wel dat dat je echte probleem niet is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom click je niet op de links om alles te weten over de feiten? Te lui? Wil je gewoon wat klagen omdat de topic en wat hij aantoont niet kan slikken?
![]() |
![]() |
![]() |
#5590 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5591 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5592 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5593 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Lijkt me beter om met goeie argumenten tegen de inhoud zelf te komen. Als die er natuurlijk zijn. Maar dat betekent dat je dan criminelen moet gaan verdedigen. Geen zinnig mens die dat wil doen.
![]() |
![]() |
#5594 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maakt het veel uit of iemand door 5 of door 6 allochtonen is afgetuigd? Om maar een voorbeeldje te noemen.
![]() |
![]() |
#5595 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je spreekt over dit en dat en hebt geen idee over hoe veel mensen het gaat !? Trouwens, niet alle artikels spreken daar over criminelen/criminaliteit. Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5596 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En volgens mij is dit topic niet alleen bedoeld om criminaliteit van allochtonen te noemen. Maar wel redenen waarom mensen iets tegen allochtonen krijgen. Criminaliteit kan een reden zijn. Onaangepast gedrag bv een andere reden.
![]() |
![]() |
#5597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus één tegen vijf criminele jongeren. Helpt dat? Of zal ik voor u de volgende feiten ook één voor één aanhalen als u het zelf niet kunt of wilt.
![]() |
![]() |
#5598 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in jouw ogen genoeg copy/paste...waarom vraag je achter nog meer copy/paste werk? Hoe moet ik een lijst bijhouden van feiten zonder het copy/pasten? De artikels uitprinten en dan op dit forum over typen? ![]() Als het nuttig zou zijn om dezelfde info welke in de artikels te lezen zijn, ook hier nogmaals te plaatsen zou ik dat doen, maar als jij niet capabel bent om op een linkje te clicken dan vrees ik dat het probleem bij jouw ligt. Nee, als de topic je niet aanstaat moet je naar een andere topic gaan en niet terugkomen. Waarom kom je naar een topic welke je niet aanstaat? Idd, om aan forum vervuiling te doen. Ik het de topic gestart dus ik weet iets beter dan jij wat ik ontopic vind. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5599 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat brengt dat nu bij?
![]() |
![]() |
![]() |
#5600 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je perce de cijfers wil hebben...zoek dan gewoon op hoeveel allochtonen en allochtone Belgen er in de cellen zitten. Dan heb je cijfer. Aan de cijfers per feit wat in deze topic staat heb je geen hol!
![]() |
![]() |