![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Flanelcondoom.
Grootste bleiter op deze formum. Mag andere beledigen zonder strafpunten of waarschuwingen maar o wee als iemand anders hem een koekje van eigen deeg geeft. Dan gaat ie als een klein kind bleiten bij de moderatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, ik noem de leden die puur voor de lol of persoonlijk gewin mensen rapporteren nazi's. Niet de moderatie. Echt niks beter te doen? Als er een overtreding is zal er wel een moderator ingrijpen, en staat het systeem u niet aan begin dan een eigen forum.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 7 februari 2011 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij wij de "modjes" worden op Eno's forum. Wat vindt ge daarvan? Kunnen wij lekker iedereen die ons ni aanstaat bannen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en vertellen dat iemand in een onbepaalde toekomstbeeld waarschijnlijk zelf zal kiezen om in een blauwe burka rond te dwarrelen, dat is een overtreding van het forumreglement natuurlijk. Net zoals het vragen naar iemands gezondheidstoestand, zoiets moet wel banpunten opleveren. jaja, ge hebt overschot van gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toppunt van discriminatie ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Déjalo, no vale la pena. ¡ Tienes que estar m�*s listo !
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfff, de moderatie is hier keipartijdig. Post ik gisteren een hoop nuttige bijdragen aan Ratatosk en nu zie ik dat de vruchten van mijn werk gewoon verwijderd zijn. Wat een bende fascisten zijn dat hier eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spijtig, men moet af en toe is kunnen lachen. Alleen dat een bepaalde moderator weer belachelijk doet en partijdig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jullie dwalen : het forumreglement is als een kruk voor een lamme een blindenstok voor een blinde een hulpmiddel dat de onvolmaaktheid zelve is en met dat reglement in de hand gaan kommaneuken is afgrijselijk ! In de politiek en dus zeker op een politiek pluralistisch forum is het de bedoeling de "andere", de "andersdenkende" niet alleen stilzwijgend te tolerere, maar bovendien te begrijpen... Indien er mij iemand zou willen beledigen als bv. "Linkse oude ex soixantehuitard en langdradige zeveraar" heeft die allicht gelijk, maar weinig begrip voor een ganse generatie die voor een groot gedeelte verantwoordelijk is voor de huidige stand van zaken in de wereld (& je moet van je fouten leren!) - Ik bedoel maar : met een forumreglement in je rechterhand boor je op die manier een mogelijk boeiende discussie finaal de grond in en verraad je de geest van dit forum.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Geeft de trofee maar aan mij. Ik ga nu ook alles melden wat mij niet aanstaat (lees meningen van andersdenkendenen en interpretaties die volgens mij strafbaar zijn).
|
![]() |
![]() |