![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een probleem? Moslims die het lef hebben om in onze Westerse landen daar mee af te komen zouden meteen het land moeten uitgezet worden wegens onaanvaardbare meningen en niet passend in onze maatschappijen. Mijn mening, of dat het die van het VB is weet ik niet, en trek ik me niets van aan hoor! Laatst gewijzigd door andev : 3 februari 2011 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De Engelsen zijn daar het strafste in!
Die eten tenminste geen "calf", neenee, die eten VEAL ze eten ook geen "pig", maar PORK "lamb" eten ze geloof ik wel... de dierenbeulen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Problemen" waarmee het islamgedoe zich belachelijk maakt mogen niet teveel herhaald worden misschien? Laatst gewijzigd door andev : 3 februari 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar een vraagje... Eventueel eraan toevoegen: welke soort ambtenaren? Pro-multicullers misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ja, want in het communistische VK beslissen ambtenaren wat privébedrijven doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat een varkentje uit een boerderij leer/speelset moet verdwijnen? Ja, dat vind ik redelijk belachelijk ja.
Wat is het volgende, dat het concept "varken" van de aardbodem geveegd moet worden?
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, België wordt intussen ook bij de PIIGS-landen gerekend.
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk is dat belachelijk maar van wie moet dat? Waarom moet dat? En wie doet dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Je hebt niet begrepen waar je op reageert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik volmondig durven beweren dat er ambtenaren zijn die een gegronde angst hebben voor geweldadigheden in naam van een onzichtbaar vriendje. In dit geval niet Boedha, Fezus of Visnu. Gut ja, er zijn blijkbaar geen rugzakken ontploft op't openbaar vervoer in Londen in naam van datzelfde onzichtbaar vriendje.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Iran is er geen twijfel. Daar zegt de regering voortaan wat men mag eten of klaarmaken: http://www.spitsnieuws.nl/archives/r..._iraniers.html Geen stamppot voor IraniërsVoor de Iraniërs spoedig geen pizza, pasta, stamppot, mosselen met frieten, Sauerkraut ... meer.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er zijn nog speelgoedwinkels vol met toy-zwijntjes... wat een hoop zever om 2 keer niets ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Er zijn moslims die daar aanstoot aan nemen ja vandaar dat sommigen zogenaamd om de 'integratie' te bevorderen, zulk een pro islam(isering) beslissingen nemen. Indien er geen moslims zijn die klagen neemt men zulk een maatregelen immers niet. En het blijft spijtig genoeg niet bij varkentjes verwijderen (zoals ook het spaarvarkentje) alleen.