![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je leidt het thema af van mensenrechten naar mij, zonder dat je de informatie die ik geef bespreekt. Zegt genoeg over het belang dat je hecht aan mensenrechten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 februari 2011 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is al lang geleden dat ik de Solidair nog vastgehad heb, ik heb dat abonnement opgezegd toen daar trikolores in begonnen te verschijnen. Maar ik meen me te herinneren dat de maoïsten er vroeger zelfs werkreizen naar organiseerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, du-uh. Noord-Korea isvoor de pvda de beste leerling van de klas die alleen maar wordt gepest en vernederd door het vreselijke Zuid-Korea. Verder zijn alle problemen de schuld van Zuid-Korea en uiteraard van de V.S....
![]() Lees maar zelf hoe die gasten erover schrijven: september 2008 : 60 jaar van de Democratische Volksrepubliek Korea (DVRK) – Noord-Korea september 2008 : Tentoonstelling van Noord-Koreaanse schilderijen in het Europees parlement oktober 2008 Noord-Korea van de zwarte lijst geschrapt november 2010 Gevaarlijk oorlogsspel in Zuid-Oost-Azië december 2010 Naar een nieuwe Koreaanse oorlog? december 2010 Korea :: Washington en Seoel tevergeefs op oorlogspad Tot slot hun laatste 'korte bericht' van januari 2011 over het onderwerp: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij verdedigt anti-semitische fascisten. Een echte mensenrechtenactivist zou daarvan walgen. Laatst gewijzigd door Tema : 7 februari 2011 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet dus van dat soort van laag bij de grondse toestanden af, en blijkbaar heb je daar geen probleem mee. Je draagt zelfs je steentje bij.
Citaat:
Alle mensen zijn gelijkwaardig en dienen gelijke rechten te hebben. Er zijn geen superieure volkeren. Daar zal je het wel niet mee eens zijn, krijg ik de indruk. De UVRM is niet aan u besteed, vermoed ik. Misschien ooit eens. Heb je eigenlijk on topic ook iets te zeggen? Je had misschien liever gehad dat ik Noord Korea zou verdedigd hebben, om een of ander goed/slecht wereldbeeld te kunnen bevestigd zien. Jammer dan voor u heb ik geen per definitie 'bevriend regime'. Alles hangt af van het gedrag, en dat beoordeel ik liefst door de twee kanten in een conflict eens te beluisteren. Daarom kan ik me niet tevreden stellen met de corporatieve media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld Tema
Citaat:
Kijk ook hoe straddle reageerde in de diezelfde draad 'aan welke kant zou je vechten', en vergelijk dat met bovenstaande commentaar....een verschil even groot als dat tussen vrede en oorlog. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 februari 2011 om 16:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een tijdje terug schreef hij dat de Jodenvervolgingen een reden hebben...Moet ik hier een discussie over aangaan? Waarom 6000.000 keer een mens dood moest? Laatst gewijzigd door Tema : 7 februari 2011 om 21:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tot nader order ben ik geen lid van NSA of eender welke rechtse of extreem rechtse groepering, ik ken er ook geen enkele persoon van. Ik vertoef zelfs zelden of nooit in Belgie. Ik heb mij - omdat dit nogal gebruikelijk is op een politiek forum om over politiek te spreken ![]() En nu je toch zoveel energie stopt in het beschimpen en bekladden, anwoord aub eens hierop, als je een minimum aan correctheid en eerlijkheid hebt: in DEZE DRAAD had jij in je handtekening volgende slogan geplaatst: ''De Mossad kijkt mee ![]() Maw lieg ik of lieg ik niet? Graag een kort en duidelijk antwoord. Indien u liegt, dan zal er een staartje komen aan dit verhaal gezien tal van valse, niet aflatende beschuldigingen van uw kliek. .
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2e poging. Graag bevestiging dat u dat in uw onderschrift had staan. U bent intussen al online geweest. Indien u liegt, komt er een vervolg. Indien u weigert te antwoorden ook. Het gaat niet op om mensen te beschuldigen met duidelijk aantoonbare leugens. .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 8 februari 2011 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Antoon, dat is daar de reinste hel waar staats-gebrainwashste kinderen hun ouders aangeven ze pappa tegen mamma hoorden zeggen dat hij wilt skippen om naar het appel te gaan om zo te gaan zoeken voor wat extra wortels voor z'n gezin. Dat is een regime waar geen verzet mogelijk is
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor antoon die zelf gebrainwasht is om dit te kunnen lezen:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor Pelgrim die zelf gebrainwasht is om dit te kunnen lezen:
Ik schreef nooit dat de rest ze zou steunen, maar heel erg luid hoor ik ze toch ook niet roepen. U wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel linkse partijbladen heb jij de afgelopen jaren zoal gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() @ TEMA
Citaat:
Citaat:
@ Tema 3e poging. .
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze anders heel goed kunnen als het maar in hun kraampje past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze roepen altijd luid, alleen speelt Noord Korea geen rol in de reguliere media, noch is dat van belang voor de politiek hier. Noord Korea is een sectair land dat met de rest van de wereld geen uitstaans heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Vergeet zeker ook niet de vuile rol die China hier in speelt !
Zonder de steun van de CCP (die enkel nog in naam communistisch is) zou de gestoorde Kim Jung Il het nooit zo lang kunnen uitzingen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |