![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5641 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vervelend, vervelend, vervelend
|
|
|
|
#5642 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al ooit een overvaller gezien welke de helft van zijn buit gaat aangeven? Kortom...overval en fraude of belastingontduiking.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2011 om 12:05. |
||
|
|
|
|
|
#5643 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
- Bovendien "grote aantal criminele feiten" is een relatief begrip. Zolang je de hoeveelheid van de feiten niet kan aantonen, is het "foefelen". - Als je de volgende keer zo 'n lijst probeert op te stellen vraag ik je (ik eis niks) gewoon URL's aan te koppellen aan de artikellen (per artikel). Zo niet (het is geen eis) vind ik het zinloos dat je zo veel lawaai maakt met je GELUL-LIJST (zonder verwijzingen). Trouwens, STOP LIEGEN! Je lijst gaat niet over criminaliteit; het is een soort "mixomania". Dat wil ik zeggen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 12:30. |
|
|
|
|
|
|
#5644 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Euhm, nog nooit gehoord van cijfers over de bezettingsgraad in de Belgische cellen? Als je ze niet WIL zien...gewoon zeggen e. BIJ ELK FEIT STAAT EEN LINK STEVIE WONDER! De lijst blijft gewoon, er is geen volgende keer. Geen idee hoe ik meer lawaai kan maken dan een ander op dit forum? Idd, mijn lijst gaat over feiten waardoor steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Dat hoeven idd niet perce criminele feiten zijn. Denk je dat het constante gezaag over hoofddoekjes goed is voor de allochtonen?
|
|
|
|
|
#5645 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
50+ was voldoende...klaar voor een nieuw begin. Komaan e mannen doet ullie best.
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=5L362EHB
Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2011 om 12:36. |
|
|
|
|
|
|
#5646 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij maakt zo'n lijst; Link 1 (geen URL) Link 2 (geen URL) Link 3 (geen URL) Link 4 (URL) Ik vraag zo'n lijst te maken (evt. volgende keer) Link 1 (URL) Link 2 (URL) Link 3 (URL) Link 4 (URL) Want het is onmogelijk om 279 pagina's terug te scrollen en 1-per-1 te klikken. Het klopt bovendien ook niet (je lijst is niet hetzelfde als je terug keert. Ik heb daaromtrent reeds gezegd.) Citaat:
![]() ? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 12:49. |
|||||
|
|
|
|
|
#5647 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige. 2) Reeks van geweldadige overvallen door 23-jarige. 3) Reeks van geweldadige overvallen door 24-jarige. (maar geen dubbele posts; ik heb gewoon als voorbeeld aangetoond) Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 12:47. |
|
|
|
|
|
|
#5648 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5649 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Fout. Jou feiten zijn niet die van ons. |
|
|
|
|
|
|
#5650 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij zulke lijst wil maken moet jij dat weten. Ik maak een lijst hoe ik dat wil. Titel van de feiten en de link naar heel het artikel. Kortom alle info wat iemand nodig heeft. Klaar en duidelijk maar blijkbaar te moeilijk voor iemand die de feiten niet wil zien natuurlijk. Natuurlijk niet...links blijven niet dezelfde e slimmeke. Waar blijf ik dat herhalen en roepen? De topic gaat gewoonweg over feiten waardoor mensen iets krijgen tegen allochtonen. Daar is het gros nu eenmaal criminele feiten. Wat kan ik daar aan doen? Dit heeft alles te maken met deze draad omdat het een feit is waardoor mensen een hekel krijgen aan moslims en hun constante gezaag over hun geloof.
|
|
|
|
|
#5651 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat houd je tegen? Te lui? Geen interesse?
|
|
|
|
|
#5652 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5653 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ofwel is het niet haalbaar; geen probleem! Als je nu deed wat ik vroeg, zou ik 5 keer dubbel zo veel werk insteken om je lijst verder te verwerken. Maar... ik vergeet het ... ik rond het hier af... |
|
|
|
|
|
|
#5654 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En ik rond het echt af. Als je ziet dat je zin hebt om het te doen, laat me weten (als je wil). Zo niet, is het ook goed eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#5655 | |
|
Banneling
|
Citaat:
illwill doet al het opzoekwerk en uw sec'y zet het netjes met links en al op een rijtje. |
|
|
|
|
|
|
#5656 |
|
Staatssecretaris
|
|
|