![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er niets op tegen dat mijn kinderen tussen kinderen, die een andere afkomst hebben, school lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() dan zou ik alvast snel naar Brussel trekken. Misschien is er nog een plaatsje vrij tussen de 95% anderstaligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ik heb er niets op tegen dat mijn kinderen met Amerikaanse, Britse, Poolse, Spaanse, Oostenrijkse, Japanse, Afrikaanse,... kinderen in de klas zitten, van welk kleurtje ook, zolang het onderwijs maar niet aangetast wordt door de taalachterstand van allochtone kinderen en zo lang ze bespaard blijven van opruiende, provocatieve islamiseringskenmerken die waarden als sexisme, de onderdrukking van de vrouw, en segregatie scherp in de kijker zetten (hoofddoek, halalpraktijken). Die achterlijke toestanden uit een ander tijdperk/continent, hebben geen enkele meerwaarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook niet. Er is maar 1 criterium belangrijk. Krijgt mijn zoon/dochter kwalitatief onderwijs waardoor hij/zij later geen achterstand heeft als hij/zij eventueel naar de hogeschool of universiteit wil? En rararara, op welke scholen kom je dan uit en rararara, hoe zou dat komen? Dat is waar het om gaat. Waarom zijn "witte" scholen kwalitatief beter als "niet-witte" scholen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zoals de mythe dat het katholiek onderwijs kwalitatief beter zou zijn dan het gemeenschapsonderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg een bron voor
"witte" scholen altijd kwalitatief beter zijn dan "niet-witte" scholen"! Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2011 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Waar blijft die bron?
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14183/1.959286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele partij haalt zijn pure programmapunten binnen, en zeker niet de traditionele partijen want die lopen mank van de compromissen die ze moeten sluiten om te mogen deelnemen aan de regering. Die slagen er zelfs nog in, in geen jaren, om wat de grondwet dicteert te doen gelden en uit te voeren. Als dat geen afgang is. En gij komt dan een beetje op het VB staan kakken. http://www.youtube.com/watch?v=yPRAh...eature=related http://www.dailymotion.com/video/xgf...ekte-nota_news Laatst gewijzigd door Garry : 8 februari 2011 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Voor jou trekt het VB-programma dus op wat je denkt.
Citaat:
Ik reageerde op Gelukkig is er nog nooit een partij geweest die van aan de zijlijn zoveel van haar programmapunten gedaan heeft gekregen als het VB.http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=62 We zijn dus nog steeds op zoek naar die programmapunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |