![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Ik ben daar wel van verschoten. Het is erg voor de mensen die ze achterlaat, en hopelijk is hun pijn snel voorbij.
Het is wel jammer dat ze een deel van haar leven besteed heeft aan haat. ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 9 februari 2011 om 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan je dit soort van opmerkingen achterwege laten aub. Het toont niet echt van respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() innige deelneming aan de nabestaanden.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ware liefde
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd...
Hoewel iedereen het al lang zag aankomen en ook al behoorde Marie-Rose tot het "andere kamp", toch heb ik het gevoel alsof ik iemand uit mijn eigen omgeving verloren heb... ![]() Het zet de dingen weer wat in perspectief: wij kunnen hier op het forum en daarbuiten elkaar om de oren slaan met allerlei tegenstellingen die ons delen; Vlamingen tegen Walen, autochtonen tegen allochtonen, links tegen rechts,... Uiteindelijk worden we toch weer samengebracht door hetgene wat ons bindt: het voortijdige verlies van een medemens aan een smerige ziekte, die geen enkel onderscheid maakt tussen Vlamingen en Walen, autochtonen en allochtonen, links of rechts,... Mijn hart bloedt voor haar kindjes en voor Frank. Mogen zij bij elkaar steun en troost vinden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel sterkte aan haar kindjes en aan Frank.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet onverwacht, maar toch nog altijd een schok. Ergens hoopte toch iedereen dat deze 38-jarige die smerige ziekte ging overwinnen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er is hoop op verbetering want tegenwoordig zijn inentingen mogelijk tegen dit type van ziekte. Mijn moeder is er aan overleden op 51-jarige leeftijd in 1974. Op dat zelfde ogenblik waren er bij ons in de gemeente zes vrouwen met dezelfde ziekte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
erg dat we ondanks toch een geweldig systeem van ziekenzorg nog altijd mensen veel te jong moeten opgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Marie Rose Morel was een grote straffe madam.
zoals de meeste groten in Vlaandereneen tikkeltje miskend en zeker ondergewaardeerd ... we zijn nu eenmaal blijkbaar een volk dat moeite heeft met wie er bovenuit steekt maar bovenal heeft MRM als mens een zeer grote en sterke indruk gemaakt, ik denk dat ze iedereen die al eens van dichtbij geconfronteerd werd met deze vreselijke ziekte echt een hart onder de riem heeft gestoken, en dat ze wonderen heeft vericht voor het begrip over de strijd tegen kanker. mijn oprechte deelneming en veel sterkte voor haar familie en naasten. houzee Marie Rose ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mooi gezegd Raf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Mijn oprecht medeleven aan de familie, intimi en kennissen van deze bijzondere vrouw.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 februari 2011 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() innige deelneming voor al wie haar goed kende, zij is een groot verlies in het politieke landschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek gezien heeft ze geen enkele indruk op mijn nagelaten, maar ik denk dat haar strijd tegen kanker een voorbeeld mag zijn voor zowat iedereen onder ons. Ik geloof niet dat ik die ziekte ooit zo recht in de ogen zou kunnen kijken als haar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Marie Rose was iemand die heel vlug liet kennen wat haar mening was en dat kordaat naar voren bracht. Daarom verliet ze de NVA en verliet ze ook het VB.
Dat was moedig, knap en bewonderenswaardig. Maar echt niet moeilijk ivm al die andere obstakels en smeerlapperij in haar leven buiten de politiek. Het ga je goed, marie-rose. Je was een voorbeeld als politica, onafhankelijke vrouw en moeder. Uitstekende partijgenoot én politieke vijand. Moge de vraag naar wat je nog ging verwezenlijken na de debacles inspiratie zijn voor de volgende generatie. En ik hoop dat je hierboven Vlaanderen Vrij mag zien van op een afstand. houzee
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2011 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vanuit de andere kant van het politieke spectrum druk ik je een stevige virtuele hand, Raf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Haar dood kan niemand onberoerd laten.
Hoe dikwijls zeggen we niet tegen zieke mensen : De moed niet opgeven! Wel zij, Marie-Rose Morel, zou een standbeeld moeten krijgen als toonbeeld hiervan. Het is dan ook zeer pijnlijk te moeten vaststellen dat net zij, die strijd verloren heeft. Zij was een 'medicijn' op zich. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |