![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 februari 2011 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4.90 x 3 = 14.70 14.70 x 52 = 764.40 764.40 + 12 ( pakt 5 aanstekers/jaar) = 776.4 euro Pakt 800 euro/jaar aan paffen, daar geraak ik nog nie ver mee ze ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 10 februari 2011 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Gij zijt er zo ene die de niet opgebrande tabak terug recupereert, zeker?
Met 700 euro kan ik een week of 3 op reis. Met mijn gratis treinkaartjes en jeugdherbergen, geraak ik behoorlijk ver. Alleen Scandinavië zou zolang niet lukken, een mens wil nu eenmaal wel eens een glas drinken ook, hé. En dat is daar behoorlijk kostelijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() In euro's zeker, ja. En ik ken er die inderdaad meer roken.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar hoeveel kunnen ze drinken?
Want daar meten we de man aan!
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar is den tijd dat ik met 700 euro voor 3 weken zou toegekomen hebben, ... ik denk dat ik daar 3 of 4 dagen mee op verlof kan of zo, ... pas op dat ligt niet aan mij he, een tentje in het bos is voor mij meer als luxe genoeg, ... maar 4 *+ of 5* hotels zijn gewoon schandalig duur,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is met uw reet in ne leren zetel zitten en ne perfect geserveerde Calvados drinken ook een geweldige ervaring, Maar moest het kunnen, (ne mens heeft daar geen tijd meer voor) de bossen in , met het juist het nodige om droog te slapen en een paar dagen te overleven. tijd kunt ge niet kopen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger gaf ik geld aan verzets- en bevrijdingsbewegingen... Maar die leggen hier één voor één de wapens neer...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 10 februari 2011 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de real IRA dan ook niet meer actief, ... jongens toch in de jaren 80 hadden die gasten tenminste nog ballen en charisma, ... dat zijn allemaal sissy`s geworden he, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't is hier K&K, he. Alé, wees eens nuchter: zou ik hier nog een dag vrij rondlopen als ik echt geld zou gestoken hebben in bijvoorbeeld IRA of ETA? ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 10 februari 2011 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |