![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Afgewezen voor een kerel met een strikje, dat moet inderdaad pijn doen :wink: . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik rond de pot moeten draaien ? Insinuaties is het enige wat u hier geeft als argument. Geen feiten, niks. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sinds het onstaan van de Vlaamse beweging is het op elkaar schieten een favoriete bezigheid van de overtuigde Vlamingen. De dag dat we hier mee ophouden, en eindelijk volwassen worden, dan gaan de zaken pas goed vooruitgaan. Richt je pijlen beter op de VLD die in elk congres de grootste Vlaamse beloften doet om er dan niks, maar dan ook niks, van te verwezenlijken als ze aan de macht zijn. Goed voor 200.000 pijlen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() eens denken, we zijn 2 dagen later na de verkiezingen, de gesprekken zijn nauwelijks begonnen. Binnen het eerste gesprek heeft Leterme al overeen gekomen met de sociale partners dat de Vlaams autonomie moet uitbreiden en een aantal bevoegdheden naar Vlaanderen moet komen. Deze sociale partners gaan akkoord. MORGEN START ER EEN GESPREK MET DE BURGEMEESTERS VAN DE BRUSSELSE RAND. DEZEKEER MET GEERT ERBIJ!!!
Bourgeois zegt NERGENS dat hij BHV niet wil splitsen als eis. Hij zegt NERGENS dat hij de Vlaamse resoluties niet wil uitvoeren. Een ding weet ik wel, dat uw Blok mandatarissen te debiel zijn om te weten hoe ze een wet moeten stemmen. Dan maar lullen over de N-VA en BHV ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar heb je het schelden weer. Overbodig trouwens, er is nog geen enkele beleidsafspraak gemaakt. En maar jammeren dat niemand met het Blok wil samenwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind persoonlijk het toch nogal gemakkelijk om je er met 'er is nog niets gebeurd' vanaf te maken. Zoals ik het hoorde op de radio (hoewel je met de vrt altijd zéér voorzichtig moet zijn
![]() Als dat een waarheidsgetrouwe weergave is, dan gaat Bourgeois idd vrolijk het pad op dat Bert Anciaux hem heeft getoond. Niet te snel veroordelen voor er écht iets gebeurd (alhoewel die uitspraak al een belangrijk feit an sich is imo), maar de N-VA'ers die hier collectief hun kop in het zand steken zijn m.i. partijslaven vh ergste soort. Vlaams-nationalisten blijkbaar veel minder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
idem voor de topic starter. *edit: ik zie nu zelfs dat dit gewoon van de blok-website komt. zo kritisch zijn ze dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
hoe arrogant van de andere partijen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hmm
Ik heb nooit overdreven veel sympathie gehad voor de 'vlaamse zaak' Maar sinds ik zo af en toe een bezoekje breng aan dit forum, begin ik zelfs een aversie te krijgen. Ik begin de vlaamse zaak meer en meer te associëren met hol gezwets, onderling gekrakeel en tunnelvisie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: de Blok krant is geen journaal hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen vandaag al was het aantal behoorlijk. Persoonlijke commentaar noemen ze dat dan hier op het forum ![]() ![]() voor die types :Het blok zegt effectief wat ze denken ... en wat ze horen te denken ![]() OBEY AND FOLLOW ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Jaja, Bourgeois trekt zich vroegtijdig terug... Op die manier worden er geen koene Vlaamse kerels geboren hoor, flinke vent!
De CD&V - het beste voorbehoedsmiddel, een erfenis van de katholieken! ![]()
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Burgemeesters Halle-Vilvoorde willen gehoord worden"
Michel Doomst, CD&V-burgemeester van Gooik, vraagt Yves Leterme, informateur voor een nieuwe Vlaamse regering, dat hij in zijn consultatieronde ook de burgemeesters van Halle-Vilvoorde en het Halle-Vilvoorde Komitee zou ontvangen. Met name over hun eis tot splitsing van het kiesarrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde. "Na de vorige federale verkiezingen kregen de burgemeesters van Halle-Vilvoorde zelfs geen ontvangsmelding van hun schrijven waarmee ze toenmalig formateur Verhofstadt om een onderhoud vroegen. Het Vlaams kartel CD&V-N-VA heeft zich voor de verkiezingen duidelijk uitgesproken voor een snelle behandeling van het dossier en moet die afspraak waarmaken", aldus Doomst. Commentaar : veel geblaat op de manifestatie, veel beloftes, maar eind mei was de euforie gedaan en bloedde het beestje dood... enkele burgemeesters hadden nog enkele stuiptrekkingen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |