![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=5L35TPHJ http://www.demorgen.be/dm/nl/1006/Ku...-Peumans.dhtml Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe heb ik nog geen mens een zinnige uitleg horen geven over Decleirs uitval. Het zijn knoeiers, da's alles wat we weten. Misschien is hij wel boos over het feit dat Vlaanderen nog altijd niet de onafhankelijkheid heeft uitgeroepen. Wie zal het zeggen? In iedere geval, een beschaafd mens geeft aan waarover hij het precies heeft...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arti, voor de laatste keer, ze werkte hier in het ZWART !
Enkele minuten geleden kwam dat uitgebreid aan bod in het VTM journaal van 19 uur. Haar werkgevers zullen waaarschijnlijk moeten opdraaien voor de kosten plus dat hen nog een zware rekening te wachten staat van de sociale inspectie. Een grote boete en sociale lasten van 5 jaar te betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De enigste goede bron, is degene waarin wordt bewezen dat ze niét in het zwarkt werkte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als arti nu nog het licht van de zon blijft ontkennen geef ik het op want dan is het teken dat ze van slechte wil is.
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 februari 2011 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burgemeester
|
![]() ik heb dat ook gehoord, ze werkte in het zwart, en er is geen verzekering, de arbeidsrechtbank, gaat een uitspraak doen, maar kan niet anders dan veroordelen,
zo heb ik het verstaan, wie neemt nu geen verzekering voor zijn huispersoneel, maar ja als je ze in het zwart laat werken, zou ik zeggen, eigen schuld dikke bult, als je dan moet betalen. dat neemt niet weg dat ik meeleef met de nabestaanden hunverdriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga je nog wat "au pair" zever erbijhalen? http://www.vandaag.be/binnenland/594...orde-luna.html Citaat:
Citaat:
Een beproefde snel-belg-methode bij Afrikaanse vrouwen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 februari 2011 om 10:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() big brother denkt dat hem indruk maakt
![]() |
![]() |
#151 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een grote boete en sociale lasten van 5 jaar te betalen' Citaat:
Omdat jij blijkbaar niet op een link kan klikken, zal ik het maar copiëren. Citaat:
Wat zou jij ook alweer aantonen? Iets van "huisslavin"! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En nee, een oppas is niet noodzakelijk een au pair. In dit geval wat het een zwartwerker. Laatst gewijzigd door Tinneke : 11 februari 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, je hoeft het nieuws niet gezien te hebben om te weten dat de sociale inspectie altijd vervolging instelt bij zwartwerk. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2011 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Neen, ik kijk uiterst zelden naar het nieuws op VTM.
Brengen die nieuws? Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....93#post5294393 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch moeilijk om iets toe te geven als het nu zwart op wit bewezen is dat ze hier NIET als au-pair werkte (dat is voor studenten, ze was geen studente) maar gewoon in het zwart illegaal was tewerkgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier schreef je dat ze als nanny werkte http://forum.politics.be/showthread....74#post5284074 Nu je het over leugens hebt. Ik wacht nog steeds op een link. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=136 Citaat:
Met link naar de wetgeving. "Au pair-jongeren kunnen naar België komen als toerist en dan na hun aankomst een arbeidskaart aanvragen. Voor de toekenning ervan is geen voorafgaandelijk arbeidsmarktonderzoek vereist.Je moet het wel willen lezen. Jij zou toch bewijzen dat ze "huisslavin" was, niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() NOPE.
ik WIST dat ze hier in het zwart werkte. bewijs jij maar dat ze als au pair werkte, mijn link over voorwaarden voor au pairs niet gelezen zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 februari 2011 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beweerde o.a. dat ze als huisslavin werkte. Jij mag dat aantonen. Ik beweerde dat jij niet verder geraakt dan gokwerk en laster. Krijg ik nu nog die link? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
__________________ Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 februari 2011 om 08:51. |