![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ons even bedenken:
Frank is verliefd geworden, voor deze grote liefde heeft hij zijn partij verloochend en beschadigd. Zelfs op haar sterfbed was er voor Marie-Rose geen vergeving mogelijk zelfs haar dood gebruikt ze om het VB te beschadigen. Verder vind ik het heel erg voor haar en haar nabestaanden, doch toen ik het nieuws vernam dat ze bepaalde personen weigerde op haar begrafenis is er voor mij iets gebroken en bezie ik haar op een andere niet zo positieve manier. Sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet dan vooral niet van tijd tot tijd om te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
|
![]() Het is wel jammer dat je zoveel ongegronde vooroordelen hebt.
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MRM heeft het wel zelf aan Bart gevraagd hé.
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ga ik jou eens wat zeggen, ik heb een vriendin in identiek dezelfde situatie. Ze keurde mijn sympathie voor het VB altijd af , zij is een Groen! aanhangster. Wat begon met een onnozele moedervlek is ge-evolueerd naar een uitgezaaide kanker. Begin januari namen ze ook een stukje van haar rechterlong weg. Genezen kan ze niet meer, enkel haar leven rekken, wat ze nu proberen te doen. Sterft ze dit jaar? Volgend jaar? Who knowes. Dit jaar wil ze haar 40ste verjaardag met een megafeest vieren. Ze heeft een zoon van 13 en een dochter van 10. Ze is gescheiden en vecht elke dag . Wel , de dood van MR Morel raakt haar echt heel diep, omdat ze naar haar opkeek, haar aan haar vechtlust vastklampte, zoveel gelijkenissen zag. Mijn vriendin beseft maar al te goed dat zij zo geen indruk zal nalaten eens zij sterft, en zij verlangt dat ook niet. Geloof me, Marie Rose Morel betekende heel veel voor veel kankerpatiënten, en deze mensen storen zich echt niet aan die zogezegde "barnum-publiciteit". Dus stop asjeblief met zo de zagevent uit te hangen .
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 12 februari 2011 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gast, hou toch gewoon je bakkes.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 12 februari 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kon dan weer wel een speech houden
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Schepen
|
![]() [quote=Miguelito;5296305]Je kan het echt niet laten, hé?
Ze is nog niet eens begraven.[/QUOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me alleen af of zijn besef nu enkel voor Morel geld of hij het breder ziet. I.e. kan er -eindelijk- toenadering zijn tussen de verschillende vlaams-nationalistische families? Het zou enerzijds cynisch zijn als MRM daarvoor moest overlijden, maar ik denk dat ze zelf niet liever zou hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Minister-President
|
![]() Met heel veel spijt in mijn hart moet ik hier lezen dat m'n hier zelfs het niet deftig kan houden. Komaan mensen, doe het toch voor een keer uit eerbied voor Marie-Rose en haar familie; ze mag dan misschien wel een politieke vijand geweest zijn maar Marie-Rose als mens is toch héél wat anders.
Dus aub stop met die verwijten; sorry maar ik voel me daar bijzonder slecht bij als ik hier sommige zaken lees. Laat alle politiek tegenstand nu hier voor eenmaal weg.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 12 februari 2011 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met vochtige ogen de beelden gezien...
![]() Partijpolitiek lijkt zo banaal bij gebeurtenissen als deze. Rust zacht, Marie-Rose. Moge je jongetjes alle steun en liefde krijgen die ze verdienen. Pfff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een mens en ik weet wanneer ik echte emoties zie. @ Globalmedia... kijk nog eens naar al je DVD's van Jerry Springer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Ik ben geen idioot want ik heb verstandige vrienden...
![]() |