![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Openbaar is niet meer wat het geweest is.
![]() |
![]() |
#547 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dat verboden?
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is niets mis met vrouwen die willen zwemmen, ook niet wanneer ze toevallig oud, dik of minder mooi zijn, en evenmin is er iets mis mee dat mannen ook aanwezig zijn, of vrouwen zien. Wanneer er en tribune is zie ik niet in waarom er ook gene mannen mogen zitten om naar zwemmende mensen te kijken, ook naar vrouwen! Het lijkt wel of de tijd wordt teruggedraaid en er een nieuwe preutsheid verdedigt wordt om toch maar segregatie op basis van religie( niemand kon anatonen dat er ook niet moslima's aan het zwemmen waren!) goed te praten, mocht het omgekeerd zijn, niet moslima die met alle geweld enkel onder mekaar willen zwemmen was het kot hier te klein, maar uit naam van de " verdraagzaamheid" wordt het dus wel verdedigt wanneer het gebeurt op basis van religie waarbij mannen blijkbaar ineens gluurders zijn die pervers gedrag vertonen wanneer ze naar vrouwen kijken? Ik wacht nog op degene die me aantoont dat het ook om niet moslima's ging! Anders wordt hier wel ijverig segregatie op basis van religie verdedigt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie ben jij dat jij denkt te mogen bepalen voor anderen hoe preuts iemand mag zijn? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik zwem dan graag tussen niet-moslims only. Elke donderdag tussen 19.00 en 21.00 h. Kinderen en mannen zijn toegelaten. Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 februari 2011 om 08:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | ||
Banneling
|
![]() Ik niet, maar alice wel.
Zij vindt het zelfs kleinerend om die opmerking te maken. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 13 februari 2011 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | ||
Banneling
|
![]() post #555
Citaat:
Of begin een draad om eens op die mensengroepen te kappen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Post #555 was duidelijk als bron om aan te tonen dat het alice was die er een probleem mee heeft. Zij vond het een kleinerende mening te beweren dat sommige vrouwen "hopen eens bekeken te worden tijdens het zwemmen". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie ben jij dat je denkt te mogen beslissen dat moslims NO-GO ZONES mogen maken van zwembaden die betaald worden door alle belastingbetalers? Wie ben jij dat je denkt dat je jij als gedachtepolitie ongestoord mag optreden om de tegenstanders van apartheid de mond te snoeren. Je vergist je van land. De muttawah in Iran wachten op jou. Trek je conclusies, als religieuse achterlijkheid je ding is, als je dag en nacht mee bezig bent, pak je koffers en ga tussen de mollahs wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Openbare voorzieningen zijn er voor de gemeenschap. Indien bepaalde leden van de gemeenschap menen dat die openbare voorzieningen op een bepaalde manier een beter dienst kunnen verlenen, dan kan gevraagd worden die dienstverlening aan te passen. Het is de verantwoordelijkheid van de lokale overheid om zo goed mogelijk voor iedereen te zorgen. Dat is geen lijn overschreden, dan is zelfs de bedoeling van openbare voorzieningen.
![]() |
![]() |
#559 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel. Zij betalen een deel van het belastinggeld, het is dan ook maar normaal dat zij een deel van de werking kunnen en mogen regelen.
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() Volgens MOHAMMED hebben vrouwen een mankement aan hun hersens schat. Ik zie met afgrijzen dat jij hem gelijk geeft.
|
![]() |
![]() |