Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2011, 13:32   #481
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat zijn vijgen na Pasen nietwaar ?
Ten eerste:
-Een echte Heer noemt een dame geen "hoer", nooit, nie, jamais....
-Dat zegt veel over die Heer en niet over het onderwerp.
Heeft Bart die woorden uitgesproken?
Ik heb hem wel iets horen zeggen over het oudste beroep ...
Oud 13 februari 2011, 13:34   #482
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
'duizend berichten op dit forum waarin vrolijk wordt gelachen met Palestijnse baby's die met fosforbommen verbrand worden
Uiteraard, zo staan er hier geen berichten op het forum. Hij zal het zich weer verbeeld hebben, zeker? Nu soit, zelfs mocht het zo zijn, dan zie ik de relevantie met deze thread nog niet.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 14:11   #483
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik lees in Le Soir (Voor wat het waard is):

« Dernier coup porté au Belang »
GUTIERREZ,RICARDO

Page 12

Samedi 12 février 2011

entretien
Frank Thevissen, ex-professeur de communication politique �* la VUB, est consultant.

La presse flamande n’en fait-elle pas trop sur Marie-Rose Morel ?

Je m’attendais �* une surexposition médiatique, mais pas �* ce point. C’est vraiment sans limites. Du jamais vu : même les médias sociaux s’y sont mis, allant jusqu’�* évoquer la figure de la princesse Diana ! Cela me fait penser �* l’hystérie suscitée par le décès du roi Baudouin. J’ai beau chercher, vraiment, je ne trouve, dans le monde, aucun autre exemple aussi abouti d’exhibitionnisme médiatique.

Le drame qu’induit le décès de cette « Mère Courage » semble avoir effacé sa part d’ombre…
La population flamande est beaucoup plus sujette que les francophones �* cette fascination pour les célébrités du cru, les « bekende Vlamingen ». Marie-Rose Morel a joué �* fond cette carte, exposant sa vie privée. C’était devenu obsessionnel : belle, intelligente, elle n’existait plus qu’�* travers son image médiatique, n’hésitant pas �* instrumentaliser son divorce, ses enfants, sa maladie et même sa mort ! Elle a réglé tous les détails. Et la presse, complice, s’est montrée très opportuniste. Het Laatste Nieuws, qui est pourtant un quotidien de tradition libérale, lui a offert une incroyable tribune, où elle étalait tous les détails sur sa maladie. L’hebdo Dag Allemaal a publié, en épisodes, le conte de fées qu’elle dédiait �* ses deux fils. Tout ça fait vendre, c’est évident. Mais les médias ont aussi utilisé Marie-Rose Morel comme instrument contre le Vlaams Belang, dont elle s’était distanciée. Chacun y trouvait son compte, en somme.

Bart De Wever prendra la parole, ce samedi, aux funérailles…
Il s’implique �* la demande de Marie-Rose Morel. Elle a réglé jusqu’�* ce dernier détail. Et quoi qu’en dise Bart De Wever, qui assure n’y voir qu’un simple geste d’humanité, sa démarche a évidemment une portée politique. Marie-Rose Morel porte ainsi un coup posthume �* ses anciens partenaires du Vlaams Belang, en particulier Filip Dewinter et Gerolf Annemans. Elle a d’ailleurs fait savoir qu’ils n’étaient pas les bienvenus, samedi.
Oud 13 februari 2011, 15:05   #484
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Eerst en vooral wil ik mijn oprechte deelneming betuigen bij het overlijden van Marie-Rose, grootse politica maar vooral een moeder die tot haar laatste snik gevochten heeft voor haar leven niet in het minst in het belang van haar kinderen.

Voor Frank, de ouders van Marie-Rose en de andere familie begint nu een uiterst moeilijke periode, namelijk het verwerkingsproces en het begegeleiden van de kinderen in dat proces. Men zegt dat de tijd alle wonden heelt maar dat is slechts gedeeltelijk juist.
De wonden kunnen alleen verzacht worden maar helen nooit volledig.

De begrafenis was een ontroerend voorbeeld van Vlaams-nationale verbondenheid. Het veel te korte fragment van de toespraak van Bart De Wever heeft me tot in al mijn vezels geraakt.

Wat de negatieve commentaren op het forum betreft kan ik alleen mijn walging uitdrukken. Sujetten, mensen kan ik ze niet meer noemen, als Globaldinges, Henri1 en System hebben hun ware aard getoond. Hun crapuleuze berichten worden door de grote meerderheid van dit forum afgekeurd. Dat het ook anders kan heeft belgicist Raf geïllustreerd, waarvoor hulde.

Laatst gewijzigd door robert t : 13 februari 2011 om 15:07.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:21   #485
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
1. Je mag Morel erg vinden, maar ik denk toch niet dat ze in dat rijtje past!
2. Op de dag van de begrafenis matigt men zijn kritiek.
3. Op de RTBF gaf men geen kritiek, maar maakte men haar zwart, samen met heel Vlaanderen. Ook jou dus!
>Begrijp je niet om welke reden MRM in dat lijstje past?
Gewoon omdat ze een politieke figuur was.
>De kritiek was eerder gematigd.
>Ik hoorde wat de RTBF zei. Niets beledigend: ik voel me daar niet door aangesproken.
Ik ben dan ook niet uiterst rechts of extreemrechts.

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 februari 2011 om 15:22.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:26   #486
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Heeft Bart die woorden uitgesproken?
Ik heb hem wel iets horen zeggen over het oudste beroep ...
Maar dat begreep je niet?
Oud 13 februari 2011, 15:27   #487
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Maar dat begreep je niet?
het oudste beroep, is dat niet filosoof?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:29   #488
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
1. De Wever heeft zich niet lang na het incident met Marie-Roos verontschuldigd bij Marie-Roos. De muur tussen hen werd echter niet afgebroken.
2. Bart Heeft op een gegeven moment ingezien dat het leven toch iets meer is dan een politieke partij en is terug gaan praten met Marie-Roos, hetgeen resulteerde in een hernieuwde vriendschap. Een vriendschap die zover ging dat Mari-Roos Bart persoonlijk gevraagd heeft om iets te zeggen op haar eigen begrafenis.

En wie geluisterd heeft naar hetgeen Bart daar vertelde, kon zeer goed voelen hoeveel spijt Bart heeft van de verloren jaren. Ook schuwde Bart het "Mea Culpa" niet.
De Wever is nogal goed in mea culpa"s. Zoals die keer toen hij Dedecker als een baksteen liet vallen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:31   #489
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Wever is nogal goed in mea culpa"s. Zoals die keer toen hij Dedecker als een baksteen liet vallen.
ojee

de tranen springen in mijn ogen als ik aan dit onrecht denk
bij u ook waarschijnlijk

Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 februari 2011 om 15:32.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:33   #490
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Marie-Rose was meer dat een politica. Ze was ook moeder, vrouw, vriendin,... en uiteindelijk ook kankerpatiënte. Er worden hier ook topics geopend nav het overlijden van niet-politici. Ik zie je dan niet zeggen dat het moet gaan over de politieke consequenties ervan?

Het is trouwens niet omdat je de politica Morel niet kon appreciëren dat je andere facetten van haar persoon ook niet apprecieert. Ik vond haar nogal zwak als politica. Maar haar strijd met kanker en alles dat daarbij komt kijken heeft me wél geraakt. Waarom zouden dat krokodillentranen zijn?

Er is geen 'recht op medeleven'. Medeleven is een emotioneel ding, je kan niet eisen van mensen dat ze evenveel medeleven voelen voor ieder menselijk verlies.
Ik vind het redelijk normaal dat mensen meer gevoelens hebben bij een overlijden dat dichter bij hen staat (zowat iedere vlaming komt in aanraking met kanker en MR Morel is nu eenmaal een bekend persoon die we hebben gezien en hebben horen praten) dan bij een overlijden van een compleet onbekend persoon in een situatie die we moeilijker kunnen aanvoelen.
De mensen die overleden zijn tijdens de protesten in Egypte bijvoorbeeld, dat zijn voor mij anonieme gezichten. Ik vind dat erg dat daar mensen gestorven zijn, ik vraag me af hoe zij zich voelden vlak voor hun dood, en probeer in te voelen hoe hun familie daarmee omgaat, maar eigenlijk vind ik dat moeilijk. Andere cultuur, andere opvattingen over doodgaan, een situatie (massaprotesten in een dictatuur) die ik niet ken... Maakt het allemaal wel moeilijk om daar echt in mee te leven, ertussen gaan staan zou helpen.

Ik denk trouwens dat iedereen emotioneel ten onder zou gaan mochten ze evenveel voelen bij elk overlijden in de wereld. Iedere minuut sterven mensen. Je kan niet continu in rouw zitten.
Mooie post!
Oud 13 februari 2011, 15:34   #491
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is een ander verhaal, een verhaal dat ik van zeer dichtbij meegemaakt heb. Maar daar gaat het hier niet over. Hier gaat het over twee mensen die vrienden werden in hunne studententijd en die door partijpolitiek uit elkaar gedereven werden. Maar zoals steeds overwint echte vriendschap alles.

Maar om dat te begrijpen ...
Oud 13 februari 2011, 15:42   #492
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tegen de 'levenden' hebben de haatbaarden en hun collaborateurs meestal geen weerwoord vandaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de haatbaarden en hun collaborateurs
Een potje schelden kan gelijk waar en wanneer wél, hé?

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 februari 2011 om 15:43.
Oud 13 februari 2011, 15:43   #493
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een potje schelden kan gelijk waar en wanneer wél, hé?
Voel je je aangesproken filosoof? Ik niet.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:49   #494
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Eerst en vooral wil ik mijn oprechte deelneming betuigen bij het overlijden van Marie-Rose, grootse politica maar vooral een moeder die tot haar laatste snik gevochten heeft voor haar leven niet in het minst in het belang van haar kinderen.

Voor Frank, de ouders van Marie-Rose en de andere familie begint nu een uiterst moeilijke periode, namelijk het verwerkingsproces en het begegeleiden van de kinderen in dat proces. Men zegt dat de tijd alle wonden heelt maar dat is slechts gedeeltelijk juist.

De begrafenis was een ontroerend voorbeeld van Vlaams-nationale verbondenheid. Het veel te korte fragment van de toespraak van Bart De Wever heeft me tot in al mijn vezels geraakt.

Wat de negatieve commentaren op het forum betreft kan ik alleen mijn walging uitdrukken. Sujetten, mensen kan ik ze niet meer noemen, als Globaldinges, Henri1 en System hebben hun ware aard getoond. Hun crapuleuze berichten worden door de grote meerderheid van dit forum afgekeurd. Dat het ook anders kan heeft belgicist Raf geïllustreerd, waarvoor hulde.
Hierbij kan ik me alleen maar aansluiten.
Zelden kon men op dit forum zoveel haat in de reacties op een tragisch onderwerp vaststellen.
Ik reageer eerder zelden maar hier werden zoveel grenzen van pure onmenselijkheid overschreden dat ik erdoor geschrokken ben.
Verschil in mening - zelfs in politieke overtuiging- mag toch in onze eigen "beschaafde" maatschappij nooit tot zulke stuitende (weliswaar anonieme) uitingen aanleiding geven door lieden die zich op andere momenten graag als voorbeeld van breeddenkendheid en verdraagzaamheid laten doorgaan.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 15:51   #495
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, daar is niks abnormaals aan.

Een les voor de mensheid, zo bezie ik het. Jaren strijden tegen vrouwen die de keuze hebben gemaakt om gesluierd door het leven te gaan en achteraf zelf de keuze maken om met een sluier rond te lopen. Ik bedoel het niet verkeerd, ik vind haar een sterke, moedige dame en heb medelijden met haar naasten.
Kom het me maar eens uitleggen; net zoals Morel kreeg ik tegelijkertijd kanker en droeg ik net zoals zij in die periode een hoofddoek.

Ik koos daarvoor omdat het veel minder warm is dan een pruik,je wat kunt afwisselen, en ik vond dat ik er minder ziek mee uitzag dan wanneer ik een pruik zou dragen.

Nochtans en dat weet je; ben ik net zoals Morel een vervente tegenstandster van het gedachtengoed waar religieuze hoofddoeken voor staan die dan ook niets, geen lor, geen bal te maken hebben met de hoofddoek die vrouwen dragen ten gevolge van chemo.
Daar een vergelijk in trekken vind ik zeer beledigend, ik ben nog niet dood Suqar, een chemopatiente met hoofddoek loopt niet "gesluierd,maar probeert er nog enigszins leuk uit te zien omdat ze werd beroofd van wimpers, wenkbrauwen en haren, wanneer je dat onderscheid niet kunt maken met jou hoofddoek die je om totaal andere reden draagt is er met jou wat mis, laat je dit gezegd zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 16:05   #496
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Er is geen 'recht op medeleven'. Medeleven is een emotioneel ding, je kan niet eisen van mensen dat ze evenveel medeleven voelen voor ieder menselijk verlies.
Ik vind het redelijk normaal dat mensen meer gevoelens hebben bij een overlijden dat dichter bij hen staat (zowat iedere vlaming komt in aanraking met kanker en MR Morel is nu eenmaal een bekend persoon die we hebben gezien en hebben horen praten) dan bij een overlijden van een compleet onbekend persoon in een situatie die we moeilijker kunnen aanvoelen.
De mensen die overleden zijn tijdens de protesten in Egypte bijvoorbeeld, dat zijn voor mij anonieme gezichten. Ik vind dat erg dat daar mensen gestorven zijn, ik vraag me af hoe zij zich voelden vlak voor hun dood, en probeer in te voelen hoe hun familie daarmee omgaat, maar eigenlijk vind ik dat moeilijk. Andere cultuur, andere opvattingen over doodgaan, een situatie (massaprotesten in een dictatuur) die ik niet ken... Maakt het allemaal wel moeilijk om daar echt in mee te leven, ertussen gaan staan zou helpen.

Ik denk trouwens dat iedereen emotioneel ten onder zou gaan mochten ze evenveel voelen bij elk overlijden in de wereld. Iedere minuut sterven mensen. Je kan niet continu in rouw zitten.
Ethiek is gebaseerd op emoties, maar dat betekent niet dat die emoties niet gecultiveerd kunnen worden om "intelligente emoties" te worden. Het is normaal en begrijpelijk dat mensen meer meevoelen met Marie-Rose Morel omdat zij bekend is, meer op tv komt enzovoort.

Maar mensen kunnen ook nadenken over hun emoties en dan beseffen dat ze eigenlijk gemanipuleerd worden door de media.

Je hebt natuurlijk gelijk dat er iedere minuut mensen sterven en dat je niet continu in rouw kan zitten. Maar dat is ook de manier waarop ik omga met dit overlijden van Marie-Rose Morel. Het overlijden is heel tragisch voor haar familie, maar ik kende deze dame niet, evenmin als ik de vermoorde Egyptenaren kende. Ik voel me dus niet persoonlijk betrokken en voel geen personlijk verdriet, al heb ik met deze mensen te doen.

Ik heb echter meer te doen met de vermoorde Egyptenaren, om volgende rationele en objectieve gronden:
1) Zij stierven een gewelddadige dood en geen natuurlijke dood zoals Marie-Rose Morel en de daders zullen niet berecht worden, wat het voor de nabestaanden des te pijnlijker maakt.
2) Terwijl Marie-Rose Morel, naast hatelijke en te veroordelen reacties van Debie & Co., steunbetuigingen ontving van vooraanstaande politici als Bart Dewever, van de bevolking en de massamedia, stierven de moedige Egyptenaren in de algemene onverschilligheid. Meer nog, Europa en de VS steunden actief de moordenaars van de Egyptische bevolking.

Wat betreft het argument "andere cultuur en andere opvatting over doodgaan", dat lijkt me een misleidend argument. De massamedia proberen ons inderdaad te doen geloven dat mensen in welbepaalde andere landen hun eigen leven veel minder waarderen en het dus ok is van hen af te slachten.

Als er echter één ding universeel is, dan zijn het wel de verzen van Gorter:
Eén ding is droevig en maakt zacht geklaag
Altijd om de aarde heen, 'n nevel vaag
En luchtig om dat lijf: 't is wisseling
Van zijn en niet zijn en dat ieder ding:
Zielen en bloemen, drijven naar dat rijk,
Waar 't wit en stil is en den dood gelijk.

Voor de dood zijn we allen gelijk, en alle mensen treuren om hun nabestaanden.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 februari 2011 om 16:06.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 16:23   #497
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb echter meer te doen met de vermoorde Egyptenaren, om volgende rationele en objectieve gronden:
1) Zij stierven een gewelddadige dood en geen natuurlijke dood zoals Marie-Rose Morel en de daders zullen niet berecht worden, wat het voor de nabestaanden des te pijnlijker maakt.
2) Terwijl Marie-Rose Morel, naast hatelijke en te veroordelen reacties van Debie & Co., steunbetuigingen ontving van vooraanstaande politici als Bart Dewever, van de bevolking en de massamedia, stierven de moedige Egyptenaren in de algemene onverschilligheid. Meer nog, Europa en de VS steunden actief de moordenaars van de Egyptische bevolking.
Dat is niet waar. Als ik met mensen praat over Egypte, hoor ik steeds weer hoe érg iedereen dat vindt. Ik heb zelf al zitten zoeken naar een soort van rouwregister maar toen niks gevonden. Misschien moet je de adressen van die mensen eens doorsturen, ik wil die gerust allemaal een steunbetuiging sturen.

Je posts hebben een bijzonder groot calimero-gehalte.

Citaat:
Wat betreft het argument "andere cultuur en andere opvatting over doodgaan", dat lijkt me een misleidend argument. De massamedia proberen ons inderdaad te doen geloven dat mensen in welbepaalde andere landen hun eigen leven veel minder waarderen en het dus ok is van hen af te slachten.
WTF? Doe eens normaal jong
In ieder geval maakt het voor inleving in andermans situatie wel verschil uit hoe er naar het overlijden gekeken wordt. Beschouwen de nabestaanden de overledene bijv. als een martelaar of als een slachtoffer? Er zijn mensen die erin slagen ook een positieve zin te geven aan een overlijden. Dat verandert dus de hele zaak eh. Om mee te leven moet je op z'n minst enige inschatting kunnen maken van de situatie, de emoties, de cognities. Anders zit je gewoon een beetje jezelf te projecteren op een situatie zonder er ook maar iets van te begrijpen. Dat is overigens wat er meestal gebeurt, maar de kloof wordt groter naarmate je minder afweet van hetgeen er gaande is.

Het doet afbreuk aan rouw om de treurnis, die inderdaad universeel is, af te doen als één homogene klomp emotie.
Oud 13 februari 2011, 16:26   #498
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht

Ik zal toch nog 1 post plaatsen in deze draad. En dat is gewoon robert t hier 100% gelijk heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 16:28   #499
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ethiek is gebaseerd op emoties, maar dat betekent niet dat die emoties niet gecultiveerd kunnen worden om "intelligente emoties" te worden. Het is normaal en begrijpelijk dat mensen meer meevoelen met Marie-Rose Morel omdat zij bekend is, meer op tv komt enzovoort.

Maar mensen kunnen ook nadenken over hun emoties en dan beseffen dat ze eigenlijk gemanipuleerd worden door de media.

Je hebt natuurlijk gelijk dat er iedere minuut mensen sterven en dat je niet continu in rouw kan zitten. Maar dat is ook de manier waarop ik omga met dit overlijden van Marie-Rose Morel. Het overlijden is heel tragisch voor haar familie, maar ik kende deze dame niet, evenmin als ik de vermoorde Egyptenaren kende. Ik voel me dus niet persoonlijk betrokken en voel geen personlijk verdriet, al heb ik met deze mensen te doen.

Als er echter één ding universeel is, dan zijn het wel de verzen van Gorter:
Eén ding is droevig en maakt zacht geklaag
Altijd om de aarde heen, 'n nevel vaag
En luchtig om dat lijf: 't is wisseling
Van zijn en niet zijn en dat ieder ding:
Zielen en bloemen, drijven naar dat rijk,
Waar 't wit en stil is en den dood gelijk.

Voor de dood zijn we allen gelijk, en alle mensen treuren om hun nabestaanden.
En dikwijls: "De mortuis nil nisi bene".

Wat ik werkelijk haat en wat ik ook dikwijls hoor is:
"Het leven gaat verder".
Alsof daarmee alles is opgelost, vergeven en vergeten enz. enz.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 16:28   #500
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Voel je je aangesproken filosoof? Ik niet.
Scheldpartijen doen me niets. Ze zeggen trouwens veel meer over wie scheldt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be