![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is de vertaling van 'Ladies' Alice ? Genoeg bewijs denk ik niet. Wat ik nu wel kan bewijzen is dat jij zoals meestal uitgaat van dwaze veronderstellingen. En ja een 'Ladies only night' is toegangkelijk voor alle vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die zwemfaciliteiten zijn er wel, dus het lijkt me dat buiten de openingsuren die faciliteiten moeten kunnen afgehuurd worden door privé-organisaties.
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien uit onderzoek blijkt dat sommige groepen minder sporten, proberen ze soms om maatregelen te bedenken en te treffen om ook die doelgroepen meer te laten sporten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#748 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want je probeert hiermee de discussie weer off-topic te brengen.
De mate waarin belastingsgeld moet geïnvesteerd worden om sportonwilligen tot sport aan te zetten is een andere discussie.
![]() |
#750 |
Banneling
|
![]() Nu vraag ik me af welke maatregelen de gemeenten kunnen nemen om moslima's te kunnen laten joggen.
De straten een uur per week barricaderen? En wat met diegenen die aan strandvolley willen doen? Het strand barricaderen? En wat met diegenen die naar het toneel of de film willen? Een scheidingswand plaatsen? En diegenen die naar een museum willen? Ook een muslim-only-uurtje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 13 februari 2011 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me logisch dat als je een burger laat betalen om een zwembad open te houden, hij er dan ook in mag op de momenten waarvoor hij betaalt. Dat is toch redelijk? Je hoort me zelfs niet klagen dat ik meebetaal voor iets waar ik ziek van word!
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alle burgers betalen mee aan openbare zwembaden. Alle burgers hebben dan ook hetzelfde recht om er gebruik van te maken. Op dezelfde voorwaarden welteverstaan.
Als je dan toch wil gaan apartheidszwemmen dan huur je het zwembad maar af. Buiten de gewone openingsuren. Dan ga je maar snachts met je geloofsgenoten baantjes trekken. Of je laat de moskee onderlopen en gaat daar zwemmen. Dan zit er ook meteen een afscheidingsgordijn tussen de vrouwen en de mannen.
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging ook niet enkel over 'lessen bijwonen in 't muziekconservatorium', maar over ballet (of andere sporten of recreatie voor kinderen), waar je in cafetaria of achter 'n glazen wand wel degelijk kan plaatsnemen als ouder, kennis of wat dan ook. Net zoals 'n tribune of 'n cafetaria van 'n zwembad 'n openbare plaats is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat tijdens normale zwemtijden het niet kan dat je omwille van een religie het bad begint af te sluiten. Maar als je onder een gemeenschap (dat kan religieus, of gewoon zuiver en alleen vrouwen zijn zonder dat religie er iets mee te maken heeft - bv. zwemmen met zwangere vrouwen is zelfs *ook* soms zonder andere mannen) besluit om geld in te zamelen zodat je daar eigen tijden voor hebt, dan zie ik geen reden om dat gericht te boycotten. En dat is wat de provocateurs deden : gericht op de banken gaan zitten omdat men geen specifieke regel daarvoor had bedacht. Netjes hoor. Je generaliserende uitspraak over moslims is anders ook wel flink over de schreef. Zeker terwijl er zoveel verschillende stromingen en gedachtengangen zijn onder de moslims gaat zeker niet iedereen het met dat idee eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van discriminatie gesproken...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef "Internaten zijn ook nog altijd voor jongens en meisjes gescheiden." Ik gebruikte het onbepaald meervoud. Cochi legt graag uit wat dit betekent.. |
|
![]() |
![]() |